help ik bloos!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

help ik bloos!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 20:56

misschien iets heel stoms, maar zijn er hier meer mensen met bloosangst???
ik heb er nl heel veel last van Boos! , de laatste tijd veel erger als normaal.ik ben hemaal niet echt verlegen ofzo, meestal ben ik heel strand, maar de laatste tijd bloos ik echt om de haverklap.
echt gek word ik ervan , het gebeurt in de winkel, in de kantine, overal ,
ik ben dus op zoek naar bloosgenootjes Haha!
en naar tips !!!!!!!!!
alvast bedankt!!!! Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:00

Ik heb dat eigenlijk ook best snel, tenminste als in een keer alle aandacht op mij is krijg ik ook zo'n rooie boei!
Echt niet leuk!

Brabantse Fries ;)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 21:03

nee idd, zo is het bij mij begonnen, ik gaf er ook niet echt veel om toen, maar nu sinds een half jaar (en ik ben nu 24!!!!) heb ik er echt superveel last van en het is echt irritant dus!!!!!

Charaz

Berichten: 24276
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:13

en iedereen vind dat ook altijd zo schattig staan *zucht*

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:23

ja ik heb er ook altijd last van.
Ik trek het me niet zoveel van aan Haha!
Ik bloos meestal als ik ruzie heb, dan kook ik van woede Tong uitsteken(geintje),maar dan heb ik het meestal wel, omdat ik dus dan beetje boos ben Lachen

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:06

Hier nog zo een! Ik wordt bij de minste aandacht knalrood... Soms ook helemaal niet, en op andere momenten lijkt mijn hoofd te gaan ontploffen. Ik ben niet extreem verlegen, ofzo, maar voel me ook niet echt op mijn gemak wanneer ik voor een groep moet spreken bijv.
Vroeger vond ik het vreselijk en hield ik in gezelschap liever mijn mond. Nu kan het me niet meer zoveel schelen. Het is wel iets minder dan vroeger, maar ik krijg toch nog gemiddeld 1x per dag een hoofd als een boei. Gelukkig heb ik er nog nooit vervelende reacties op gehad. En ach, het hoort denk ik gewoon bij mij.

* To Belg, or not to Belg *

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:07

Ik heb er ook snel last van, dan voel ik m'n gezicht helemaal warm worden. Vervolgens schaam ik me dood, waardoor ik alleen maar meer ga blozen. Ik heb het voornamelijk als de aandacht op mij gevestigd is.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:18

Je bent niet de enige hoor, hier heb ik ook last van. Vroeger een tijdje gehad, weggegaan, maar sinds een poosje weer terug. Hartstikke stom vind ik het, want het lijkt alsof je super zenuwachtig bent maar dat is helemaal niet zo! Om het minste of geringste heb ik zo'n boei!! En waarom? Geeen idee.. Maarja, wie weet gaat het weer over.

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:25

Ik vind het juist "schattig" als iemand bloost omdat je een complimentje of andere opmerking maakt Knipoog

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:33

Hier nog een Bloos

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:53

Blozen heeft iets heel "puurs" vind ik, juist omdat het zo spontaan en niet regelbaar is. Waarom zou je je d'r druk om maken? Iedereen voelt zich opgelaten als ze ineens in de spotlights staan, en blozen om een complimentje is idd hartstikke lievig.
Niet te druk om maken. Trouwens, hoe drukker je je erom maakt, des te erger gebeurt het....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:55

haha, ik heb er ook erg last van. Ik vind het in sommige situaties ook niet echt leuk, maar ja,wat doe je eraan. Echt eraf komen doe je niet denk ik....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:57

Gek ik bloos echt nooit! Volgens mij werkt dat niet goed bij mij Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:02

Ik vind mannen die blozen zooooo cute!!!
Zelf bloos ik maar heel weinig, heel soms krijg ik wel wat rode oortjes, maar niet erg vaak.... Tong uitsteken
Overigens zijn weerwolven ook onweerstaanbaar bij een mooie volle maan Knipoog *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:34

orri schreef:
Ik vind mannen die blozen zooooo cute!!!


Krijg nou wat... dat is dus de truuk Lachen Afbeelding

Hm bloos zelden tot nooit eigenlijk.. geen echt schaamtegevoel misschien komt het daardoor Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:44

Ik bloos ook vrij snel. Soms wel irritant maar het boeit me eigenlijk niet zo. Ik voel wel dat mijn wangen erg warm worden maar er zijn zoveel mensen die blozen. En als andere mensen het stom zouden vinden is dat hun probleem Haha!
Bij een sollicitatie vind ik wel een beetje irritant maar ik doe het nou eenmaal.

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:47

Ik word altijd meer aggressief op me broer dat ga ik m heel hard slaan en schoppen Schijnheilig


Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:58

Wat heeft dat met blozen te maken?

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:07

Katrien schreef:
Ik bloos ook vrij snel. Soms wel irritant maar het boeit me eigenlijk niet zo.


Leuke woordspeling! Knipoog Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:28

Ik bloos bij het minste of geringste en ik vind het vreselijk irritant. Ik bloos ook als ik boos ben en dan zijn er twee opties; ik word of lijkbleek want nog bozer of ik sla het witte gedeelte over en raak dan gelijk in tranen...... En ik krijg dan ook nooit een beschaafd blosje maar gewoon een hele rooie kop. Frusty En mensen vinden het idd schattig en leuk, en wanneer ze dat dan weer uitspreken word je nog rooier.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:49

Als m'n wangen alleen rood worden vind ik het nog niet zo erg, maar vaak worden mijn kin en voorhoofd en neus ook echt knalrood, dat vind ik echt minder, maar ach, het hoort bij mij denk ik.

Wat wel helpt is heel hard denken: "word rood, word rood". Heel vreemd, maar dat werkt echt Haha!
Of er gewoon geen aandacht aan besteden en je richten tot die leuke persoon die daar naast je staat oid *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:20

ik bloos ook bij het minste of het geringste, meestal helpt het wel als ik er zelf wat van zeg tegen de andere mensen, ook sla ik zowat paars uit als ik het warm heb... behoorlijk irritant maar ja niks aan te doen. bij mij is het ook ineens begonnen, ik blooste nooit en nu ineens heel erg!

Liselot

Berichten: 32188
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:23

een beetje blozen, dus rooie wangetjes, vind ik nog niet zo erg... maar als ik bloos is mijn hele hoofd meteen knalrood! voor mijn gevoel kan hij dan zo uit elkaar knallen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:32

Ik bloos alleen als ik me heel erg bewust wordt van een situatie, dan wordt ik knalrood. Eerst was het meer maar nu is het wat afgenomen. Ik zit ook lekkerder in mijn velletje, scheelt ook wel, denk ik Bij mij dan.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 15:08

DunnitsMystery"]
[quote="orri schreef:
Ik vind mannen die blozen zooooo cute!!!


Krijg nou wat... dat is dus de truuk Lachen Afbeelding

[/quote]

Rouge gebruiken??

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, AmenteC, Black_Moon, boeflover, boyca, brennie85, ComscoreBot, Eapy, Googlebot, lindo, pluisje88, Polarize, Schuur_, Varekaj, ViveChopin07 en 140 bezoekers