kopen via marktplaats >> Bianca uit Tiel??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

kopen via marktplaats >> Bianca uit Tiel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 21:31

die vrouw/meisje adverteert nogal veel op marktplaats, met o.a. goedkope hoofdstelletjes. Weet iemand of ze betrouwbaar is?

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:04

Had ik idd ook al gezien,weet alleen niet of ze betrouwbaar is,kan je alleen maar achter komen door iets te kopen van haar.

Paardentaxi Zeeland

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:44

ja ik heb het ook gezien en de meeste dingen zijn nieuw ik zou zelf nooit iets kopen via internet ik verkoop zelf wel veel spullen via marktplaats maar kopen zou ik zelf niet doen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:48

Ik heb toevallig wat van haar gekocht. Ze gebruikte een foto van iemand anders, wat er mooier uit zag als ze mij stuurde.
Ook waren de spullen zogenaamd in perfechte staat, ik had dus volgens haar een koopje.
Nou, 1 ding zag er idd perfect uit maar het andere totaal niet!

Van haar koop ik niks meer, ik wil dat ze verkoper eerlijk is over hoe de spullen eruit zien.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:50

Ik wordt trouwens ook gek van haar advertenties.
Volgens mij plaatst ze de hele dag door Verward Het is trouwens een vrouw denkt ik. Ze typt wel heel netjes en houd alles zo te lezen goed bij, ze is denk ik absoluut niet slordig.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:51

Ze heeft me een keertje gemaild over een menhoofdstel die ik te koop aanbood. Ze kwam heen normaal over, dus ik weet het niet.
Ik heb ook wel aardig wat verkocht via marktplaats, maar bijna geen nieuwe dingen. Het lijkt erop dat zij een paar restpartijtjes heeft opgekocht.

Er zijn er ook een aantal op marktplaats die tweedehands spullen goedkoop willen kopen (al dan niet met een zielig verhaal erbij) en dan met winst willen doorverkopen. Verder is er ook nog iemand op 2dehands.nl, die in de ene advertentie met een zielig verhaal laarzen voor z'n ponyclubje vraagt voor een klein prijsje en 2 advertenties verder weer te koop aanbiedt voor de hoofdprijs. Daar irriteer ik me meer aan.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:55

ja dat merk ik ook wel heel vaak op marktplaats ik heb een keer een westernhoofdstel verkocht die ik te klein had gekocht maar ik was te laat om hem te ruilen ik verkocht hem voor €20 aan een meisje die hem heel graag wou hebben omdat ze hem dringend nodig had en ze verkocht hem een maand later voor €45 beetje vaag want de nieuwprijs van het hoofdstel was maar €20

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:01

Toevallig iemand uit Friesland?

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:02

uhmm dedemsvaart ik weet niet waar dat ligt

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:07

wenny schreef:
uhmm dedemsvaart ik weet niet waar dat ligt


Nee, komt me niet bekend voor iig.
Ik heb net nog even gezocht op marktplaats, maar vreemd genoeg kan ik nu geen enkele advertentie meer vinden van die mensen.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:08

nee hij was er ook binnen 2 dagen af hij was al weer verkocht maar ik heb het vaak gehad dat ik iets verkocht en dat het er dan weer voor duurder opstaat:)) maar ja soms heb je dat

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:40

Ik ken de persoon in kwestie niet, maar zie wel regelmatig advertenties staan van haar. Ik heb er al meer mensen over gehoord dat haar foto's niet klopppen, maar dat zegt niet alles.

* To Belg, or not to Belg *

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:53

Even voor Wenny en Tessebes, Dedemsvaart ligt in Overijssel, ongeveer 30 minuten van Zwolle af. Niet echt een supergrote plaats maar goed wonen.

Veni, vidi, vici


wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:54

aha ja toen ik dat adres kreeg zat ik te denken waar dat nou zou liggen *LOL*

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:00

www.zoekplaats.nl ... errug handig! Ik was alleen gisteravond te lui om het op te zoeken. Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:05

hahahaha

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:17


Veni, vidi, vici

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 13:18

Ik koop liever niet iets via marktplaats, heb er nogal een slechte ervaring mee.
Ik koop liever spulletjes via bokt, ik weet niet hoe dat komt maar ik vertrouw jullie eerder denk ik.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:11

ik verkoop zelf best veel via marktplaats maar meestal geen mensen zeuren dat ze slechte ervaringen hebben en dat ze liever eerst de spullen binnen willen hebben voor ze geld overmaken.
ik heb dat dus 1x gedaan na 3 maanden kreeg ik pas me geld
dus dat was niet voor herhaling vat baar

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:19

ik zag ook vaak van haar leuke hoofdstellen enzo,moest me ook vaker inhouden om niet te reageren Haha!
ik koop ook veel liever via bokt,is veel fijner.
ik heb eens een keer een rood neusbontje gekocht via marktplaats,was wel allemaal netjes gegaan.
ik zag nou ook al dat iemand steeds kieffer spullen tekoop aanbied,voor ook best weinig,maar ik weet ook niet of ik het vertrouwen kan,het komt wel netjes en gewoon over.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 15:13

beautyfull_mickey schreef:
ik zag ook vaak van haar leuke hoofdstellen enzo,moest me ook vaker inhouden om niet te reageren Haha!
ik koop ook veel liever via bokt,is veel fijner.
ik heb eens een keer een rood neusbontje gekocht via marktplaats,was wel allemaal netjes gegaan.
ik zag nou ook al dat iemand steeds kieffer spullen tekoop aanbied,voor ook best weinig,maar ik weet ook niet of ik het vertrouwen kan,het komt wel netjes en gewoon over.


Ik zag eerst ook "Kieffer" hoofdstellen op marktplaats staan voor 25 euro, en helemaal nieuw.
Zal wel gewoon een kieffer frontriempje aan hebben gezeten denk ik.



Ik heb zelf over het algemeen goede ervaringen met martplaats.
Ik koop en verkoop er best veel op en nooit is het echt mis gegaan.
M'n moeder verkoopt bijna dagelijks via internet en dat gaat ook altijd heel goed met het geld enzo.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 15:15

Boogiegirl"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
ik zag ook vaak van haar leuke hoofdstellen enzo,moest me ook vaker inhouden om niet te reageren Haha!
ik koop ook veel liever via bokt,is veel fijner.
ik heb eens een keer een rood neusbontje gekocht via marktplaats,was wel allemaal netjes gegaan.
ik zag nou ook al dat iemand steeds kieffer spullen tekoop aanbied,voor ook best weinig,maar ik weet ook niet of ik het vertrouwen kan,het komt wel netjes en gewoon over.


Ik zag eerst ook "Kieffer" hoofdstellen op marktplaats staan voor 25 euro, en helemaal nieuw.
Zal wel gewoon een kieffer frontriempje aan hebben gezeten denk ik.


ja dat denk ik dan ook.
want er stonden ook halsters van kieffer en warren die niet even duur als een hoofdstel?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:01

ik heb ook een aantal dingen gekocht en verkocht via marktplaats ging allemaal goed heb me geld en de spullen allemaal netjes gehad

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:30

Ik heb geen ervaring met die Bianca zelf, maar heb al meerder keren wat gekocht via marktplaats, en eigenlijk heb ik nog nooit problemen gehad, kreeg altijd spullen die precies zo waren als uitgelegd wordt, nu zit ik nog te wachten op een action gelpad, ben benieuwd op die er ook zo uit ziet als de beschrijving...

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:32

JAAA IK HEB ERVARING!!!!!

Ik heb een dekje gekocht..!!!
Ik had het geld PER POST opgestuurd en het ging allemaal prima..
Netjes op tijd thuis enz!!
Dus niks mee!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 40 bezoekers