wat ik nu weer meegemaakt heb....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

wat ik nu weer meegemaakt heb....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 10:07

vanochtend werd ik rond kwart voor 6 wakker, er was een man 'help me' aan het schreeuwen.
Ik dacht eerst dat 'ie dronken was, want er lopen hier altijd dronken mensen te schreeuwen. Maar hij bleef maar doorgaan, dus ik gluurde door mijn luxaflex heen.
Eerst zag ik niets, maar toen zag ik een auto op de weg staan, en er lag een man op de grond, en een andere man stond ernaast aan hem te sjorren. Opeens kwam er een derde man uit de auto gesprongen en die schopte de man op de grond heel hard tegen z'n hoofd aan. Vervolgens wilden ze hem met z'n 2'en in de auto duwen, maar dat ging niet zo makkelijk, want hij stribbelde tegen. Dus duwden ze hem eerst heel hard met z'n hoofd tegen de auto aan, en vervolgens duwden ze hem in de auto, en de auto reed heel snel weg.

Ik wou al 112 gaan bellen, maar ik wist ineens helemaal niets meer zeker. Ik zat aan mezelf te twijfelen of ik het allemaal wel goed gezien had, want het schemerde nog, en ik was net wakker. Ook reden er gewoon auto's langs, dus ik wist ineens niet meer wat ik moest doen...heel stom.
Gelukkig kwam er toen al politie aangereden, en die zette die hele weghelft af, met pionnen en lint.
Ik heb toen m'n ouders wakker gemaakt, en die zijn naar de politie gelopen (er stonden inmiddels 2 politiewagens en 1 v/d technische recherche) om te vertellen dat ik het gezien had.
Er kwam een agent binnen, en die zei dat de man in Enschede uit de auto was gegooid. Toen ik vroeg of hij nog leefde deed hij een beetje raar, maar hij zei uiteindelijk: 'Ja, tenminste dat hoop ik'. Verward
Voor ons huis, en de huizen naast ons waren nog wat dingen gevonden, o.a een mes en een kapotte bril.
Ik moest een verklaring afleggen, en vanmiddag moet ik nog naar het politiebureau voor een officiele verklaring.

Ik ben echt heel erg geschrokken! Ik denk ook de hele tijd dat ik veel meer had moeten doen, maar gelukkig heeft iemand anders wel de politie gebeld...

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:09

Ik zelf zou wel meer ondernomen hebben ja. Niets doen is voor mij hetzelfde als toestaan wat er gebeurt. GElukkig kwam de politie maar of het op tijd was?

De hond is de betere mens


Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:32

In zo'n geval idd. gewoon de politie bellen, ook al weet je het niet zeker. Beter voor niets bellen als niet bellen en iets laten gebeuren.

Bizarre gebeurtenis hoor.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:41

Ik kan me voorstellen dat je op dat moment niet wist wat je moest doen. Het lijkt me ook erg onwerkelijk om zoiets te zien gebeuren.
Gelukkig maar dat de politie toch gebeld werd. Ik hoop dat die man in orde is. Sterkte vanmiddag.

* To Belg, or not to Belg *

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 15:07

Jeetje,dat lijkt me echt schrikken!Kan me voorstellen dat je er dan aan twijfelt of je droomt of wakker bent,echt raar.Veel sterkte vanmiddag he!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:23

wow. idd kan me zeker voorstellen. ook omdat het schemerde. gelukkig kwam de politie al

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:34

jeeh wat erg! wat zou je geschrokken zijn. ik heb het ook een keer meegemaakt ( nou ja zoiets)..zinloos geweld. Lips are sealed .maar k dufde toen ook niets te doen! ik hoop dat het op tijd was!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:57

Wow, best wel bizar.
Ik zou ook twijvelen of ik de politie op zou bellen,
die twijvel.. Het is te erg dat er zoiets bestaat.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41638
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:04

Het is volgensmij niet te zeggen wat je in z'n situatie doet. Je kan nu wel stellig zeggen dat je meteen in zou grijpen of meteen de politie zal bellen maar of je dat als het moment daar is ook echt doet? Ik denk het niet.. Naar dit soort dingen zijn al legio onderzoeken gedaan, mensen zeggen dat ze te hulp schieten als er iets aan de hand is (b.v. iemand die in het water ligt die niet kan zwemmen) maar in de praktijk pakt dat heeeeeeel anders uit. Enige dat je kan zeggen is dat je hoopt dat je op zo'n moment ingrijpt.. Mensen zitten raar in elkaar.
Maar idd een erg onwerkelijke situatie, al helemaal als je zo rond een uur of 6 ineens wakker wordt Gaaaap Natuurlijk had je meer kunnen doen, maar dat heb je niet gedaan.. Daar had je ook gewoon je redenen voor, die geef je zelf ook al aan. Als ik jou was zou ik me daar niet druk om maken.. 't was vroeg, je was nog totaaal niet wakker en het is een enorm bizarre situatie... Brr...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, Berdien, GrapeshotBot, Joy_Mennings, Lipydo, nafnaf, Poekkie en 51 bezoekers