Mijn paardje lekker dag en nacht het land op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Mijn paardje lekker dag en nacht het land op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 21:09

Ja hoor het was zo ver.Heb lekker mijn paardje achter het spoor gebracht waar ze de komende maanden mag uitgroeien tot echt paard.

En heerlijk dat ze het vond.Natuurlijk eerst rennen,gek doen en andere paardjes uit testen maar daarna lekker eten.

Ze staat er nu nog maar met 3 andere allemaal in de leeftijd van bijna 1 tot bijna 3 en over een paar weekjes komen er waarschijnlijk nog een paar bij,maar dan van de oudere garde.

Met 2 paardjes heeft ze de afgelopen paar weken al gestaan maar nooit aandacht aan gegeven dus dat was nu even uit testen van hoe ver ze kon gaan en dat veulen tja dat vond ze maar niks.Die kent ze wel van vorig jaar maar blijft allemaal even nieuw.

Ik vraag me wel af hoe ze er na 4/5 maanden uit zal zien.Ik kan wel elke dag kijken hoor bij haar want het land zit bij onze stal,maar pas als ze echt van het land af is dan zie je het toch vaak het best.Zal ze nu echt paard worden en niet zo'n jong ding meer??Hihi.

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:13

Lekker, he?! Volgens mij gaat het best wel goed komen met dit stelletje ondeugden... Hopelijk zijn de actiefoto`s gelukt!!! Groetjes mies

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 07:22

Heeej lekker joh, Ambertje begint idd al een echte knol te worden, en een mooie ook.
Ohja by the weg, je gaat het niet geloven, Anita is alweer terug.... mail je het verhaal straks wel ff.
Viv

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:55

Ik vind het nu al een paard!
Sta ik naast r in de box, dan heb ik al zoiets van: WOW , very gross!
Iig als je 'ukkies' zoals Stella en Tjody gewend bent Knipoog !

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 17:17

Ja ze begint echt een knol te worden.Ze wordt lekker grof (althans op dit moment).

Tja denies die ukkies zijn ook leuk hoor.Tenminste iets van mijn formaat.Nog even en ze haalt po in(mag wel niet van gwen maar ze doet het toch hihi).Kan haar na het zomerseizoen wel even naast po zetten en wedden dat ze dan tegen zijn maat aan zit hihi

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 19:16

Als je Ambi's achterhand gewoon naast Po's schoft zet dan ís ze al groter whahahaha