Eindelijk weer gestart met Razinda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Eindelijk weer gestart met Razinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 13:31

De afgelopen weken ging Razin weer zo goed dat ik besloot maar eens te gaan starten. De laatste wedstrijd was in oktober, dus alweer een half jaar geleden. Maandag had ik opgebeld of ik kon starten (ik stond al voor het hele jaar ingeschreven). Eigenlijk was mijn voorbereiding zeer slecht. Maandag had ik een duinrit op mijn werk gemaakt met Razin. Dinsdagochtend kwam de paardentandarts (die ook DA is) voor Razin waarbij ze gesedeerd moet worden, en heb ik alleen even gelongeerd die avond. Woensdag had ik geen tijd omdat iemand een portret kwam ophalen en dus heb ik alleen donderdag en vrijdag gereden, wat eigenlijk helemaal niet lekker ging. Waarschijnlijk doordat haar tanden waren geveild etc., liep ze wat minder, ze had daar denk ik toch nog wat last van. Om het niet nog erger te maken heb ik zaterdagavond maar niet gereden, ik zag wel hoe het zondag ging. Zaterdagavond heb ik alleen gelongeerd, maar ik vond haar wat stijf, waarschijnlijk omdat ze een paar uur in de regen had gestaan zonder deken. Niet 1x mijn proef gereden of ook maar doorgelezen. Frusty

Dus gisteren in de auto met AMSAMSAMS nog even proefjes doorgelezen en ook hoop van zegen maar naar de wedstrijd. Het waaide keihard en alles maakte geluid, Razin vond het doodeng. Toen maar de ring in. Ze schrok meteen al van iets, maar bleef daarna super braaf. Eigenlijk ging alles goed, alleen zakte ze een beetje in waardoor ze niet meer zo fijn aan mijn been was. De tweede proef ging veel beter, meer aan mijn been en eigenlijk geen grote fouten. Alleen wat ze wel iedere keer deed, was bij het halthouden spontaan achterwaarts doen wat helemaal niet gevraagd werd... :/

Vorig jaar heb ik 3x L1 gestart en had ik 8 punten. Ze was toen eigenlijk L2 startgerechtigd, maar door de nieuwe regeling was ik dat nu niet meer. Ik had gehoop dat ik nu de laatste 2 punten zou halen. Bij de prijsuitreiking was ik in de eerste proef 2e geworden met... 155 punten. Verdrietig
De eerste prijs had 156 punten. Scheve mond
In de tweede proef had de 2de prijs 151 punten, dus ik baalde al. Toch was ik 1e met 161 punten, gelukking wel winst dus. Maar meestal jureert deze jury wel hoger en Razin liep zeker niet slechter dan vorig jaar. Nou ja, teleurstelling dus, 1 puntje er maar bij en de eerste keer dat Razin geen winst heeft gelopen... Verdrietig
Maar dat moet je ook een keer meemaken natuurlijk. Iig ben ik trots op haar, ze gedroeg zich super. Volgende keer beter! Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:35

Volgende keer beter, ze moet ook weer in de routine komen is er een poosje uit geweest! Je bent netjes geeindigt, vooral 10 punten boven nummer 2 joh! kop op!!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:08

Gefeliciteerd met je winstpunt! Het is toch hardstikke goed dat ze zich zo voorbeeldig gedragen heeft na zo'n lange tijd niet starten? 161 punten is een mooie score hoor!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:31

Nou met zulke omstandigheden nog zulke punten is echt niet verkeerd. Gewoon tevreden zijn dus. Gefeliciteerd met je puntje!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:39

Ik vind het een superprestatie waar ik erg trots op zou zijn !
Weinig voorbereiding, een half jaar niet gestart, geen goede omstandigheden..... het zijn allemaal dingen die meespelen en ik vind dat je het dan absoluut niet slecht gedaan hebt om met een goed gevoel en een winstpunt thuis te komen !
Gefeliciteerd dus met je wp en je prijzen, goed gedaan !

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:43

gefeliciteerd.. Haha!

Bij ons op stal zagen bijna alle paarden met de wedstrijd en het winderige weer spoken... (lees: Jury die met bolhoed groette.... Haha!)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:58

155 is wel het meest frustrerende aantal punten vind ik zelf...

Iig fijn dat ze zo braaf was, en toch nog een puntje erbij!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 09:52

Bedankt voor de lieve reacties! Inderdaad nog eentje en dan maar over, anders gaat Orri wel erg voor lopen op Razin! Knipoog