Weeh, ik ben vervoerloos!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Weeh, ik ben vervoerloos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 11:42

Al 2 weken ben ik Jeeploos en nu ben ik ook nog Motorloos.

De jeep (Nissan Patrol) moest hoognodig een overspuitbeurt, nadat Imker met zijn tanden de motorkap had bewerkt. Het zag er niet uit, diepe krassen en deuken over de gehele kap. 14 april is de auto naar de spuiter gegaan en gister heb ik maar eens even gebeld hoe het ermee staat (zou eigenlijk vrijdag klaar zijn). Nu vertelde die man me dat hij geen rekening heeft gehouden met al die feestdagen tussendoor en wordt het waarschijnlijk donderdag of vrijdag eer hij klaar is.

Ik ben dus al 2 weken met de motor naar mijn werk gesjoefd (Kawa ZX9R) maar die moest dus ook naar de monteur, omdat wij 5 mei op het circuit in Frankrijk gaan rijden. Hij moest dus nagekeken worden en er moesten wat kleine dingetjes aan gedaan worden.

De motor en auto zijn er dus allebei niet meer en ik moet morgen echt superveel dingen doen, o.a. op sollicitatiegesprek, boodschappen, etc. en dat kan ik dus echt niet met de fiets.

IK BAAAL!! Hoe moet dat nu?

Toos paardloos


Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:20

Tja, dat wordt moeilijk!! Openbaar vervoer misschien Verward

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:55

Scheve mond en je trauma's auto?
en anders neem je debus mee en laat je marco die aanhanger achter zijn fiets hangen Knipoog

En Marco's motor?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

tamary

Berichten: 29160
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 13:08

De spuit man aanspreken aangezien je door zijn eerste inschattingen nu geen vervoer hebt hem om een vervangende auto vragen?

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:22

Da's mooi balen zeg !
Ik vind dat je ook best wat meer op je strepen mag staan tegenover het "overspuitmannetje", hij heeft bijna 3 weken nodig om je auto te ontdeuken en te spuiten, da's lang hoor !
Even ter vergelijking: ik heb een auto gehad waar voor 20.000 gulden schade aan zat, de hele voorkant lag er zowat af, en dit was binnen 4 dagen gerepareerd.
Dat hij geen rekening heeft gehouden met de feestdagen vind ik nogal bullsh*t, die data staan tenslotte jaren vantevoren al vast.
Lijkt verdacht veel op een smoesje
Ik zou hem om vervangend vervoer vragen, aangezien hij zich niet aan z'n afspraken houdt !

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 20:58

Oscar schreef:
Da's mooi balen zeg !
Ik vind dat je ook best wat meer op je strepen mag staan tegenover het "overspuitmannetje", hij heeft bijna 3 weken nodig om je auto te ontdeuken en te spuiten, da's lang hoor !
Even ter vergelijking: ik heb een auto gehad waar voor 20.000 gulden schade aan zat, de hele voorkant lag er zowat af, en dit was binnen 4 dagen gerepareerd.
Dat hij geen rekening heeft gehouden met de feestdagen vind ik nogal bullsh*t, die data staan tenslotte jaren vantevoren al vast.
Lijkt verdacht veel op een smoesje
Ik zou hem om vervangend vervoer vragen, aangezien hij zich niet aan z'n afspraken houdt !


Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik moet zeggen, ze moeten heel de auto strippen: deuren eruit, bekleding eraf, ramen eruit, rubbers eraf, bumpers spuiten, alle binnenkanten doen. We willen nl. niet dat je nog kan zien dat hij een andere kleur heeft gehad.
Een verlengde Patrol is denk ik dan ook wat meer werk dan een personenauto, dat moet ik hem wel nageven.

Inmiddels heb ik voor maandag de auto van Trauma (schoonmoeder) geregeld en dinsdag neem ik de auto van 1 van onze werknemers mee naar mijn werk. Hopelijk mogen we hem donderdag ophalen, ik mis mijn Broem meer dan ik had gedacht!

Toos paardloos

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:51

Heet jouw schoonmoeder Trauma? *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 20:21

XoNo schreef:
Heet jouw schoonmoeder Trauma? *LOL*


Nee, maar ik krijg er wel een trauma van:

Schoonmoeder = Trouwma = Trauma!! Bloos Haha!

Toos paardloos

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:42

Maar nu ze haar auto uitgeleend heeft is ze toch wel een beetje lief ? Extreme duivel
Fijn dat je toch nog wat hebt kunnen regelen, zonder vervoer zitten is zwaar waardeloos.
En hou je spuitmannetje in de smiezen hoor, tuurlijk heeft hij wat tijd nodig om alles uit te voeren, maar er zijn grenzen (de jouwe Knipoog )

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 22:05

Morgen heb ik een collega gecharterd die bij mij uit het dorp komt. Hij was erg verbaasd dat ik belde, het was even stil aan de andere kant van de lijn. Maar goed, morgenvroeg om kwart voor acht word ik opgehaald, vanaf 8 uur ben ik dus Bokbaar-bereikbaar!!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Briiet, C_estmoi, CarpeDiem_, chinnie, CupCakes_, dalena, Floko, Ineke2, Jacquelinee_, Marjo, marte_kandia, mOamm, rocky_1995, rosalie_a, Syzygy, Winged, Xanthippe en 139 bezoekers