Familie zonder enig paardenbenul...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Familie zonder enig paardenbenul...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 14:21

Vandaag is mijn moeder 50 geworden Ach gut , het beloofd een drukke dag te worden aangezien mijn moeder uit een gezin van 11 kinderen komt en mijn vader uit eentje van 10. Allemaal volop aan de kids welke zelf ook al weer een gezin hebben, nog wat vrienden, kennisen, buren.... Tel uit je winst... Lips are sealed
Ik heb me net even omgekleed en zie hier vanuit mijn appartementje de eerste mensen arriveren, echt ongelofflijk waar die mensen hun auto zetten!
Binnen het bereik van de paarden die niet vies zijn van wat autolak Frusty , of voor de poorten zodat ik mijn paarden nauwelijks tot niet uit de paddocks en weide kan halen.

Verwacht ik teveel van die mensen? Nerd


Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:22

wat een sukkels Tong uitsteken
Niet slim van ze...

tamary

Berichten: 29055
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:22

Volgende keer een parkeerwachter aanwijzen?

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:23

tamary schreef:
Volgende keer een parkeerwachter aanwijzen?


haha ! ja , dat had ik gedaan Vingers aflikken Tong uitsteken

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:24

Haha! Niet iedereen is even slim;-) succes met ze:-P
zou het niet helpen om een bordje: pas, wij zijn gevaarlijk, ofzo op de hekken bij de paarden te hangen?;-)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:17

Mijn paarden stonden ook een keer ergens waar mensen hun auto's helemaal tegen het hek zetten. En ja hoor of ik de krassen wilde vergoeden. Nou mooi niet hadden ze de auto's maar een beetje verder weg moeten plaatsten Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:29

gewoon naar binnen lopen en vragen of iedereen zo vriendelijk wil zijn om hun wagen aan de kant te zetten Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:32

Tja, ik kan er ook wel weer inkomen dat je daar als 'niet paardenkenner' ook niet echt aan denkt. Beetje in het kader van 'eruit? Hoezo eruit, blijven die paardjes niet gewoon de hele nacht buiten?' Haha!.

Maar het is voor jou minder, succes ermee Knipoog.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:24

Ik zou ze er uithalen, weet je zeker dat ze niets slopen, en je kunt niet verwachten van mensen die geen paarden hebben dat ze over dit soort dingen nadenken.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:28

Pipo schreef:
Ik zou ze er uithalen, weet je zeker dat ze niets slopen, en je kunt niet verwachten van mensen die geen paarden hebben dat ze over dit soort dingen nadenken.


Wan t ik weet uit ervaring dat je daar best gedoe mee kunt krijgen

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 16:55

Inmiddels heb ik overal sleuteltjes gevraagd en het wagenpark daar neergezet waar het mij wèl uitkomt Haha!
Zonde om de beesten nu binnen te zetten, het zonnetje schijnt nu zo lekker Party!!

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:23

Tja Sjuimpje, dat krijg je met mensen die niets van paarden weten (nou ja, ze herkennen nog net die dieren met 4 lange 'poten' om te meppen Haha!)
Doet mij denken aan mijn ouders, 1 keer per jaar komen ze 5 minuten kijken en zijn dan meteen weer voor een jaar genezen (paarden willen wel eens wat likken als je perpermuntjes voert, en die groene vlekken op kleding zijn dan ongewenst)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:02

Sjuim zien we morgen foto's van jou in je feestjurk????? Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:05

...en dan die verhalen van familieleden die óóit eens in contact zijn geweest met paardebeesten....!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 21:06

Brrrrr;
"Jaahaaa, ik heb ook wel eens paardgereden!
Was op vakansjzie (we hadden een tap dus dan weet je het wel) en het is helemaal niet moeilijk hoor."

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:08

Hahaha ja! En dan had dat paard "sjooooooo'n kop, en sjuuuuulke poten!!!"

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:17

Wij hebben in een van de schuren een drukkerij zitten. De klanten van deze man zijn ook verschrikkelijk af en toe.
Er is plaats genoeg om de auto te parkeren, maar steevast zetten ze hem precies voor de ingang van de paddock.
Erg handig als ik dan met twee paarden aan de hand de hoek om kom en er niet door kan.
Zelfs nu er een bordje bij staat, "verboden parkeren, doorgang paarden", zijn er nog mensen die de auto er in zetten. Want ze denken, och ik ben toch zo weer weg........

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 07:00

En ben je de dag nog doorgekomen?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:00

Ik kan me wel voorstellen dat die mensen er niet bij stilstaan dat je paarden bij de auto's kunnen komen... Want zeg nou zelf, wat moet een paard nou met een auto?

* To Belg, or not to Belg *

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 08:55

Ben de dag helemaal doorgekomen, en de paarden ook, gelukkig ging het gros rond 8 uur naar huis dus toen ik de paarden om 9 uur ging binnenzetten had ik weer wat ruimte om er gewoon 2 tegelijk mee te nemen.

En wat ze met een auto moeten?
Molesteren! Net als fietszadels, fietstassen, handvaten van een fietsstuur, een kilometerteller, het versnellingsapparaatje etc Vork


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:34

Tja, komt me toch wel een beetje bekend voor. Tis dat mijn achter gaas staat als hij bij mij thuis staat en niet zo groot is. Maar anders wist hij het wel hoor.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers