Na Enschede ook paardenbeul in Achterhoek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 07:30

ENSCHEDE/WARNSVELD - Houdt de Twentse paardenbeul vakantie in de Achterhoek of heeft iemand diens ergerlijke ‘werkwijze’ afgekeken?


Over die vraag buigen twee agenten zich nu een pony in een wei in Warnsveld (bij Zutphen) op een soortgelijke manier is mishandeld dan paarden en pony’s in het Enschedese buitengebied. Ook het Achterhoekse dier werd met een scherp voorwerp in de schede gestoken. De mishandeling in de Achterhoek is pas gisteren door de politie naar buiten gebracht. De eigenaresse en haar zoon hoorden het paardje middenin de nacht gillen. Toen ze gingen kijken, zagen ze op het eerste oog niets bijzonders. Bij een inwendig onderzoek door een dierenarts bleek later dat de pony met een scherp voorwerp was bewerkt. In de afgelopen maanden zijn tenminste zeventien pony’s op soortgelijke wijze mishandeld, in weilanden in Twente en Brabant. Op het hoofd van de dader staat inmiddels een beloning van 10.000 gulden. Onlangs is bovendien een speciale website geopend.

bron: Twentsche Courant Tubantia


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 08:34

Ik kan hier zooooooooooooooooo kwaad om worden. Ze zouden die idioten zelf eens met een mes moeten bewerken!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:09

o nee he,ik krijg er echt de rillingen van.wat een kL*TZAK ik ga dit vanmiddag gelijk aan mijn staleigenaren melden.

soms is het beter om te zwijgen


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:24

Die mensen(nou ja mensen kan je het niet noemen!!!), mogen van mij zelf vreselijk mishandeld worden!!!Echt vreselijk wat ze doen!!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:55

sjeetje.......echt om zo boos over te worden!!!!

Dat soort mensen moeten maar levenslang krijgen vind ik!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:55

Weet je wat ze met die mensen moeten doen?
Precies hetzelfde (maar dan nog veeeel pijnlijker) als dat ze met die pony's hebben gedaan!!!!!

DIe mensen moeten op het spoor worden gegooit als er net een sneltrein aankomt Extreme duivel Extreme duivel Waarom nemen ze appelflap altijd onschuldige dieren en geen schuldige mensen appelflap appelflap appelflap!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charaz, DogWords, Lanoca, maitestar23, Mark0919, Mette en 44 bezoekers