texelmensies!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

texelmensies!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 23:08

he het is bijna zover!!!!! nog 2 nachtjes slapen! Haha! dan is het texelweekend
wie gaan er allemaal heen en hoelaat moet men starten?!

ik ben er......helaas zonder pony! maar als clubgenootje,groom, opvulling Verward Tong uitsteken

ik heb zelfs geen idee wie er van onze club allemaal heen gaan! heb iedergeval 1 clubgenootje(pony's) die 2x B springt en 3x L2 rijd geloof!
enne een clubgenootje bij de paarden in het Z!!!!dressuur hoor! die moet ochtends heeeeeel vroeg en die B springer ook! dus ik ben er op tijd! we zullen de boot van een uur of kwart voor 8/8 uur hebben(geen idee hoelaat die boot vertrekt hoor) Schijnheilig

heb ook geen idee waar ik slaap! Knipoog is me vertelt dat ik in een tent moet! Bloos als maar niet tussen de Koe Koe is! haha

tis voor mij ook alweer iets van 3 jaar geleden dat ik er ben geweest!
nou mensen! veel succes allemaal!!!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:43

Ik zou heen gaan, maar ik heb nog een texeltrauma van de regen vorig jaar(en alle schoolkampen op texel Knipoog ).
Zaterdag moet ik werken en zondag ga ik lekker springen in Dirkshorn Veel makkelijker dan mijn paard naar Texel slepen en de meeste mensen zie ik toch wel regelmatig en dan maken we er dan wel een feestje van *LOL*

Greet liep inderdaad al een week of twee geleden te mopperen dat ze alweer(!) als eerste moest starten dit jaar...Knipoog

Hopelijk is het dit jaar beter weer dan vorig jaar, anders drijf je straks nog met je tentje het eiland af Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 07:00

he blehhhhhh!gaat greet ook?! leuk! naja gelukkig ben ik dan zonder pony!maar moet nog heel wat regelen al wil ik zonder pony heen! tja wat wil je als je ouders in Tanzania zitten en je broer geen paarden wil doen?!
hmmmmmmm ff de buurbrouw vragen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:13

Jajajajajajaja, wij gaan dr heen! Op de valreep kan ik starten met de schimmel, weet dus nog niet hoe laat, maar ik start L2. Wij gaan trouwens zometeen al weg, gaan we lekker het hele weekend!

Ehmja??

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:55

wou wel gaan maar was een beetje ver

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:16

Hey mijn trainer gaat daar ook naartoe, die start voor t eerst Z2 met zn nieuwe paardje en zijn vriend voor het eerst Z1 met een jong ding.
Het schijnt gezellig te zijn daar, ik wilde er ook heen maar ik ga volgende weekend ook al naar een meerdaags concours dus ik doe nu even rustig aan. Veel plezier en succes daar!!!

She's my lady Lovers

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 19:12

nou ben weer terug!!!!pfffff wat een koudddddddd weer! beetje in een tent slapen!!! geneens wat gewonnen met die stomme lootjes haha
heb ook nooit geluk!
de meeste zullen het wel gehoord of gezien hebben(vand e texelmensen dan), maar een clubgenootje van mij was zaterdagochtend met springen gevallen(pony gleed onderuit) en de pony viel op haar been/enkel! pony stond weer op, en daar lag ze dan! ze kwam niet overend, dus mijn vriendin en ik er heen gerent. mensies erbij en ff naar de kantine gebracht. uiteindelijk moest ze weer terug naar Den Helder om foto's te laten maken! waarna ze smiddags terug kwam met haar been in het gips!!!!
beetje banketstaaf dus, ze heeft dus nix kunnen rijden, Geen dressuur en geen springen(zondag) ja en zaterdags tot hindernis 4

al met al wel een redelijk weekend gehad! clubgenootje was 2x 1e bij het springen. ander clubgenootje 2x 1e in de M2 dressuur paarden en zondag werd ze 2e in de M2 paarden
geloof dat er verder nix is behaald. naja toch een beetje voor Flap, oftewel Labmoude, lid van onze club maar in het springen gereden door ronald beukers, en een 2e prijs in het Z, toch nog een beetje feest bij het springen!!!!
vriendin van mij startte nog 3x in het Z1 paarden, in de kur en in het B springen(ze dacht zeker dat ze de laatste was, want ze had wel 6 balken ofzo,was ook nog maar het 2e parcours van het paard)

ik heb absoluut geen bokkers gezien! enne nuv, heb nog naar een schimmel uitgekeken, maarja liepen er wel meer!

ben benieuwd hoe jullie hebben gereden!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:08

Ik heb aan je gedacht vrijdagavond toen het hier zo regende...

Netjes van Flap hoor *LOL* Heeft greet zelf nog goed gereden of niet Verward De uitslagen zijn namelijk nog niet online...

Wie was er eigenlijk gevallen Verward Wens haar in ieder geval maar sterkte van me

Ik heb dit weekend trouwens het laatste puntje voor de M gehaald En ik ga lekker nog lang niet Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 20:17

he goed joh! ja greet deed nog mee in het Z(dressuur)
bianca was gevallen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:54

Hoi,

Ik was voor zaterdag gevraagd om te schrijven bij de kur op muziek. Kom ik daar ruim op tijd aan en ik meld me even bij het secretariaat, wordt me verteld dat ik ook niet hoef te schrijven want Piet Groen had zelf iemand mee. En nee, dat konden ze niet overrulen. Dat vond ik nou behoorlijk banketstaaflig. Ik had er onwijs veel zin en ook mijn zaterdag er helemaal op ingedeeld. Heb rap achter elkaar even twee paardjes gereden, waar ik dus ook wel mee naar het bos had kunnen gaan (tja, dat is dan je reactie he als je dat hoort). Nou, toen heb ik me voor zondag maar afgemeld, moest schrijven bij het springen en ben lekker nog een rondje met Vossie gegaan.

Heb ook geen bokkers gezien, oh ja wel Jessica24, maar heb haar helaas niet zien rijden, had ook geen programma overigens, dus ik wist van bijna niemand hoe laat ze moesten, behalve van mijn stalgenoot Kim van der Vliet.

Groeten,
Judith

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 21:04

he! ja kim ken ik wel!heb ik ook wel is tegen gereden....op een E he?! springt L er reed ook L2 he?! of inmiddels M1?!ja ik volg het niet meer zo!

de 1e combi bij de kur was mijn vriendin/clubgenootje. vond die P Groen best wel een zeikerd!!!!
oh als je had moeten schrijven had je dat gemoeten bij Jan Bakker....
ben ik blij voor je dat je je hebt afgemeld!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:06

Hoi,

Ja, Kim rijdt op een E en inmiddels is ze M1. Nou ja, heb ik dus weer niks gemist, maar ik had me er wel op verheugd in eerste instantie.

Judith

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 22:48

oja dan moet ze dus ok tegen mij, net als vorig jaar in de L2, tijdens de kampioenschappen! werd zij niet toen 2e?! want ik werd toen 3e!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:48

Bij Piet krijg je meestal wel een lamme arm, maar je leert wel een hoop(als je het een beetje slim aanpakt Knipoog )
Bij Jan Bakker schrijven is altijd harstikke gezellig hoor Tab *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:20

Ojee, ik heb dat meisje onderuit zien gaan, zag dr niet best uit... Ik meteen in de stress, want ik had helemaal geen kalkoengaten... Maargoed, ik hoefde alleen te dressuren en dat ging net aan, beetje glibberig in de voltes in galop. Zaterdag moest ik om 11.05 en 11.45 in ring 6 en 5, en had 158 en 163 punten (l2), daar was ik nog een keer derde, en zondag moest ik om 12.00 uur ofzo, en had ik 167 punten, en een tweede prijs!!! Ik heb dus gewoon 11 euro winst op m'n startgeld! Jammer genoeg niet op al die biertjes...... Ik had zaterdagochtend echt een enorme kater, liep als een dwaas over het terrein... Haha!

Ehmja??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 12:24

he nuv jij moest tegen Anne bakker, die was zondag 4e en zaterdag had ze geloof ik ook prijzen! nou lekker gereden dus!
heb je dus niet gezien, maarja wanneer ga je M1??hihi

ik was trouwens bij de prijsuitreiking van zondag! wij stonden apart aan de andere kant van de bak! de ene helft zat op de bakrand, ik stond er gewoon voor, met 2 dikke jassen aan, want oh wat had ik het KOUDDDD

groetjes

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:35

Ja, ik had ook een trui, 2 T-shirts en een jas aan, kwam gewoon door die harde wind, toen ik m'n proef moest rijden hoorde ik alleen af en toe een paar losse kreten van de voorlezer, het was goed dat ik die proef zaterdag al gereden had.....
Ik zou eigenlijk helemaal geen L2 meer starten, maar deze wedstrijd kwam zo onverwachts, ik zou eigenlijk naar China op vakantie, dat ging niet door dus heb ik me donderdag heel snel bijgeschreven. Nog maar een keertje L2 dus.. 30 mei in Stompetoren ga ik voor het eerst M1 starten......
Wij stonden trouwens in het midden van de bak zo'n beetje..

Ehmja??

Suzanne F.

Berichten: 49165
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:41

Jessica was in de B een keer 4 de met 164 pnt. en een keer 2 de met 170 pnt. Lachen

Ze komt zaterdag terug, lekker vakantietje erachteraan.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:23

Ze heeft groot gelijk *LOL*
Hopelijk wordt het weer wat mooier weer

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 17:09

Me zus is ook geweest,Barbara Mirck met Bakasos's Ritmo Gigolo en Bakason's Ibadan in de dressuur,iemand haar gezien????

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 17:20

welke klasse?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 17:34

Ibadan werd kreupel,die zou ze in het z2 starten en ik de kur,nepal(ritmo gigolo) start ze m1,het zijn 2 grote donkerbruine kwpn'ers.
Ze reden in een grote groene veewagen met grote letters Bakason erop.

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers