Kringwedstrijd Elsloo samen met Kabouter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Kringwedstrijd Elsloo samen met Kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 20:36

In 1 woord: Regenachtig Haha!

Iets uitgebreider:
Vandaag dus de 2e kringwedstrijd, in Elsloo wel te verstaan, een gat ergens onderin Friesland. Ik kon met Rommie meerijden, erg fijn aangezien mijn ouders op vakantie zijn en ik anders geen vervoer had.
Om 12 uur kwam Kabouter mij halen, en zonder omwegen kwamen we n 1x goed uit op het wedstrijd terrein. Dus: geen Rij-maa-r-om-Kabouter meer.
Het was nog droog, helaas niet voor lang... Tijdens het losrijden begon het al en in mijn proef begon het echt te hoozen... niet normaal. 2 niet zo geweldige proeven gereden, maar de punten vielen nog mee: 152 en 154.
Helaas geen foto's aangezien de kans groot was dat de digi het niet zou overleven.
Ik kon mijn handschoenen uitwringen en ook verder alles zeiknat, heel fijn is dat. Ondertussen was Kabouter aan het zadelen, die moest eerst springen in de L: niet gek gedaan: foutloos, ook in de barrage en een 2e prijs. Toen was het tijd voor dressuur (inmiddels was het nog harder gaan regenen), wat ook niet opschoot. Paraplu's hadden ook geen zin meer inmiddels, heb me zelden zo verlept gevoeld Haha! Dressuurboekje viel ook bijna van ellende uit elkaar. Proef van kabouter ging helemaal niet gek vond ik, helaas slechts 150 punten.
Daarna tijd om terug te sprinten naar de trailer, komen we onderweg nog een bijna verzopen Nina (Picasso) tegen, die haar proeven nog moest rijden *medelijden*. Maar goed, dat is het voor haar wel waard geweest hoorde ik later, maar dat mag ze zelf vertellen Lachen
Uiteindelijk nog gewacht op de prijsuitreiking, en dat duurde laaaaaang niet normaal, maar goed, Rommie kon z'n rooie lintje nog in ontvangst nemen Haha!
Goed, op naar huis, en ja hoor, was te verwachten, we zaten vast met de auto.... Gelukkig waren er een aantal tractoren standby die ons allemaal kwamen redden. Heel fijn, maarr... nergens een oog voor de sleepkabel te vinden onder de bumper... Na ff zoeken gelukkig toch gevonden, wat een gedoe Haha!
Speciaal voor Rommie nog een foto van hem toen ie in de modder aan het spelen was:
Afbeelding
}> *LOL*

Anyway, hierbij wil ik Rommie toch ff hartstikke bedanken voor de lift, en ik heb me ondanks de regen prima vermaakt! Lachen

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:38

HAHAHAHA! Op je knieen kreng! *LOL*

Je lijkt ook wel een beetje erg kaal hier Rom! Je hoofd gloeit helemaal op Tong uitsteken

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:44

Reed Rom meteen goed? Zonder omwegen? Wauw, wat goed! Applaus *LOL*
Jammer van de regen, maar fijn dat het verder wel goed is gegaan Lachen
Al weer een beetje droog en warm geworden?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:19

Rom, van harte gefeliciteerd met je 2e prijs.

Jammer Nienke, net een paar puntjes te kort. Maar het halthouden ging iig goed. Onder het motto volgende keer beter Knipoog !

Leuk he, dat buitenseizoen Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:39

Ja wat een plensdag he, gatsiedarrie...
Je hebt wel heel selectief plaatjes geschoten zie ik }>
('als het moet dan moet het')
Maar toch niet ontevreden dus allebei en het was vast ook wel gezellig, dat telt toch ook?? Rom gefeliciteerd met zijn lintje. Welk paard had ie mee? Vast niet Stanley Haha!
En wat voor punten had je voor de verzorging Nienke? Schijnheilig

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 23:47

Cody schreef:
En wat voor punten had je voor de verzorging Nienke? Schijnheilig


Doen ze niet aan in de M1 Haha!
Rommie had Morgenster mee, Stanley idd niet Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:48

Naz"]
[quote="Cody schreef:
En wat voor punten had je voor de verzorging Nienke? Schijnheilig


Doen ze niet aan in de M1 Haha!
[/quote]
Oh jammer zeg, alle moeite voor niks Haha!
En Morrie is er dus nog steeds, dacht dat die weg zou gaan, maar kan aan mij liggen Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 00:04

gefeliciteerd jullie allebei... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 00:36

Oei, oei, oei, wat was het verschrikkelijk om je proefjes te moeten rijden in zulk POKKE-weer. Zelden heeft het zo geplenst volgens mij. Huilen Ik was tot op het bot verkleumd......wel flauw dat je mijn proefjes niet meer wilde zien hoor Nienke Knipoog Haha! JE was toch al kletsnat Haha! De dressuurbanen waren echt aan gort gereden, erg fijn als je, zoals in mijn geval, als laatste moet starten Boos! Maar goed, ondanks dat toch nog wel de moeite van het verkleumen waard, want ik had voor de eerste proef 161 pnt en voor de tweede 165 pnt. Niet echt tevreden, want het kan stukken beter, maar onder deze omstandigheden wel acceptabel Nerd

Jammer dat je geen wp gereden hebt Nienke, je had me zo beloofd dat je snel zou doorstomen naar het M2 Haha! , kan ie zat doen

En Romkabouter; ik heb je weer heel vriendelijk gedag gezegt Pling Heb je goed op Nienke gepast??? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 00:38

Die meneer van de tractor was overigens wel de échte held van de dag hoor.... Haha! Als die er niet was geweest, hadden wij er nu nog gestaan

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 21:09

Picasso schreef:
Die meneer van de tractor was overigens wel de échte held van de dag hoor.... Haha! Als die er niet was geweest, hadden wij er nu nog gestaan


Wij ook Haha!
En maar goed dat we alsnog dat oog voor die sleepkabel hadden gevonden, want anders hadden we alsnog een probleem Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:15

Picasso schreef:
En Romkabouter; ik heb je weer heel vriendelijk gedag gezegt Pling Heb je goed op Nienke gepast??? *LOL*

Dat meen je niet! Zei ik ook iets terug?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 21:21

Romkabouter"]
[quote="Picasso schreef:
En Romkabouter; ik heb je weer heel vriendelijk gedag gezegt Pling Heb je goed op Nienke gepast??? *LOL*

Dat meen je niet! Zei ik ook iets terug?
[/quote]

Je had het vast te druk om boven de hoge grassprieten uit te kijken Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:42

Met mijn sjungelmes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:48

Romkabouter"]
[quote="Picasso schreef:
En Romkabouter; ik heb je weer heel vriendelijk gedag gezegt Pling Heb je goed op Nienke gepast??? *LOL*

Dat meen je niet! Zei ik ook iets terug?
[/quote]

Euh, ja hoor, je groette ook terug! *LOL*
Maar waarom, vraag je dat? Zeg je mensen normaal gesproken nooit gedag dan?? Hihi *LOL*

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:51

Hij kan mensen niet goed herkennen (tja, dan moet hij zo omhoog kijken he?) Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Marije op 27-04-03 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 21:56

Picasso schreef:
Euh, ja hoor, je groette ook terug! *LOL*
Maar waarom, vraag je dat? Zeg je mensen normaal gesproken nooit gedag dan?? Hihi *LOL*


Hij is blijkbaar zo beroemd dat ie zo snel niet kan onderscheiden wie hij wel en niet kent Haha!

Trouwens Nina, netjes gereden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:05

Naz"]
[quote="Picasso schreef:
Euh, ja hoor, je groette ook terug! *LOL*
Maar waarom, vraag je dat? Zeg je mensen normaal gesproken nooit gedag dan?? Hihi *LOL*


Hij is blijkbaar zo beroemd dat ie zo snel niet kan onderscheiden wie hij wel en niet kent Haha!

Trouwens Nina, netjes gereden!!
[/quote]

Hij is wereld beroemd als ik alle verhalen mag geloven Haha! En ik heb blijkbaar geen indruk gemaakt Huilen Haha! Ik stond tussen twee trailers bij de springbaan toen je langskwam lopen Romkabouter Cool Gaat er héél misschien iets dagen nu???? Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:10

Verdrietig
Ik zeg altijd hoi tegen alles en iedereen, Nienke voelde zich best stoer Tong uitsteken

Ik herken mensen wel, maar weet hun namen altijd erg slecht. Daarom zijn de nummer in de SGW ook zo handig Haha!

Picasso schreef:
Hij is wereld beroemd als ik alle verhalen mag geloven Haha!

Welke verhalen Verward

En idd, erg goed gereden, gefeliciteerd met je prijs Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 23:16

Romkabouter schreef:
:n Verdrietig
Ik zeg altijd hoi tegen alles en iedereen, Nienke voelde zich best stoer Tong uitsteken


Stoer? STOER?? Straks denken ze nog dat we wat hebben Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:17

Hoezo straks Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:12

Naz"]
[quote="Romkabouter schreef:
:n Verdrietig
Ik zeg altijd hoi tegen alles en iedereen, Nienke voelde zich best stoer Tong uitsteken


Stoer? STOER?? Straks denken ze nog dat we wat hebben Haha!
[/quote]

Hihi, is dat niet zo dan Nienke???
Ik heb laatst hier op Bokt foto's gezien van een LAN-party, en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet welke mannelijke Bokker nu bij je hoort hoor Haha! Komt ie ook in Drachten op de volgende kringwedstrijd (t**ring, dat is aankomende week al). Lips are sealed

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:18

Wanneer moet je starten volgende week Nina? Ik zit zaterdag middag op de rekenkamer Knipoog Misschien kan ik jullie voor die tijd dan nog zien rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:39

Baan nr 2 en nr 9, ik heb startnummer 7 geloof ik Nerd
Start jij niet dan Joyce? Je zou je startkaart toch aanvragen?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 11:53

Picasso schreef:
Hihi, is dat niet zo dan Nienke???
Ik heb laatst hier op Bokt foto's gezien van een LAN-party, en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet welke mannelijke Bokker nu bij je hoort hoor Haha! Komt ie ook in Drachten op de volgende kringwedstrijd (t**ring, dat is aankomende week al). Lips are sealed


Ik heb het extra moeilijk gemaakt Nina Haha! En Rommie is het iig niet Haha!

Ik start volgende week als ik me niet vergis als nr 25 in baan 9 en 13, weet het eigenlijk niet zeker Haha!