Wat kan er in een clubblad??!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Wat kan er in een clubblad??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 21:53

Hallo!!!
Ik maak samen met een meisje het clubblad voor de rijvereniging waar ik lid ben! Het is het eerste jaar voor ons dus we moeten alles zelf zien te regelen! Nou wil ik vragen of jullie nog iets weten wat er in een clubblad kan!!???
Er staat al een kleurplaat in, puzzels, een ras word nader bekeken, advertenties. Maar weten jullie nog iets?????
Ik hoop het echt!!!!!! Alvast bedankt!!!!!
Groetjes Margreet

Iwalesta M1 + 7

















Euforie, Scandic x Stedinger x Gribaldi
Euforie L1 + 6


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:55

wist je dat is een niet te missen onderdeel.
wedstrijdverslagen, mededelingen van de vereniging, wedstrijdkalender, interviews

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 07:54

sjakie schreef:
wist je dat is een niet te missen onderdeel.
wedstrijdverslagen, mededelingen van de vereniging, wedstrijdkalender, interviews


Idd, wist je dat hoort er helemaal bij. Verder zou je iedere maand een lid kunnen interviewen. Foto's van wedstrijden/ trainingen. Voorstellen van nieuwe leden, etc.

* To Belg, or not to Belg *

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 07:56

Linda250"]
[quote="sjakie schreef:
wist je dat is een niet te missen onderdeel.
wedstrijdverslagen, mededelingen van de vereniging, wedstrijdkalender, interviews


Idd, wist je dat hoort er helemaal bij. Verder zou je iedere maand een lid kunnen interviewen. Foto's van wedstrijden/ trainingen. Voorstellen van nieuwe leden, etc.
[/quote]

daar ben ik het helemaal mee ens.
verder: vraag& antwoord, als er leden wegggaan, je kan eens een instrictuer in het zonnetje zetten ( of een lid dat iets speciaals heeft gedaan).
veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:18

Elke maand een paard helemaal toelichten (qua afstamming, prestaties, wat íe leuk vindt etc) met een mooie foto erbij?

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:44

Is net een redelik uitgebreid topic geweest met tips en suggesties...
Ik zou zeggen, zoek het eens op met de zoek-knop.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:46

Gewoon de standenlijst van iedereen.. In welke klasse dus en met hoeveel winstpunten.
Ook kan je een wedstrijdkalender erin zetten van jou regio.
Je kan steeds de Pen doorgeven zodat steeds iemand een stukje in de clubkrant moet schrijven over zich zelf en zijn/haar pony/paard.

Clair

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:07

He wat leuk dat je het clubblad maak. Wij doen dat namelijk ook voor onze rijvereniging.
Het was voor ons ook zoeken wat er nou allemaal in moest maar we zijn langzaam aan gevorderd tot een leuk blad. *LOL*

Wij maken ons blad 4x per jaar. We hebben op de manege een houten box neergezet waar mensen hun verhalen, hooibalen en andere dingen ik kunnen gooien.
3 weken voor het clubblad uitkomt maken we een pamflet met daarop de mededeling dat het clubblad weer uitkomt en dat we voor een bepaalde datum alles in de box willen hebben.
Je kan ook aan je stalgenoten vragen of ze een stukje willen schijven over hun paard/pony of kat/hond/konijn.... maakt niet uit.
Dat zoeken we uit en maken sommige geschreven verhalen met leuke foto's of art uit je Word. Extreme duivel
Bij ons staat altijd een verhaaltje van de redactie en van het bestuur. Ook advertentie's. De pen (die door gegeven wordt), de hooibalen, verhalen, paardenrassen, verslagen van wedstrijden, wedstrijdkalenders. Verhaaltjes van gereden wedstrijden, strandritten, paaspuzzelritten, buitenritten etc etc., open dagen, in de laatste een heel verslag over vrijheidsdressuur.
Het is best intensief om te doen en om een leuk clubblad te verzorgen die mensen ook leuk vinden om te lezen.

Als je een voorbeeld wil hebben dan kan ik die naar je toesturen dan moet je me evenn PB-en.

Heel veel succes het met maken van jullie clubblad.

Vel geen oordeel over een ander maar beoordeel jezelf kritisch...

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:42

Of wanneer er een hoefsmid, tandarts, zadelmaker, weet ik veel wat komt...

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anike, Fientj, Hannanasjuh, laran, RoRo44, Schrompeltje, sterregoud en 28 bezoekers