wanroij....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
westerngirl
Berichten: 3
Geregistreerd: 01-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 14:14

Is er nog iemand in wanroij geweest het afgelopen weekend? Was het een beetje gezellig? Hoor het wel
groetjes, karin Knipoog

er is niks zo simpel, dat je niet fout kan doen.


Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:29

Wij waren er drie dagen. Show was op zich wel OK maar heb weleens beter meegemaakt.
Gezelligheid maak je ook vaak zelf dus onderling was het gezellig. Vond wel dat er weinig bezoekers/toeschouwers waren. Het was ook niet bijzonder aangekleed of zo.

Veel quarters, heb gehoord dat er een grote wedstrijd was in Luxemburg waar veel paints naar toe waren gegaan, zodoende weinig deelnemers in die klassen.

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:01

Inderdaad weinig deelnemers en die wedstrijd in Luxemburg is volgens mij pas volgend weekend Verward Hieronder het bericht dat ik vandaag op western-nl plaatste :

-------------

zaterdag en zondag zijn wij (als toeschouwer) in Wanroy geweest. Er waren erg weinig deelnemers en publiek. Vooral de paintklassen waren heel slecht bezet. 1 deelnemer of 2 deelnemers bij sommige onderdelen. Er was niemand van de Madepolder, niemand uit Vorstenbosch etc.etc.

Heeft iemand hier een verklaring voor???? Hoeveel NQHA shows zijn er nou per jaar in NL? En Wanroy is toch een prachtige locatie? Ik heb wel wat gemopper gehoord over de stalhuur, maar dat kan er toch niet de oorzaak van geweest zijn dat er zo weinig volk was. Deelnemers en publiek lieten het afweten............

En ook vreemd, van de ruiters die er wel waren hadden er veel hun dag niet. Bij de open trail en de open reining werd ruwweg de helft van de deelnemers gediskwalificeerd c.q. nulscore.

Echt gekke dingen bij de trail. Theo Rietjes gooide het hek om. Frank Siebens kreeg met moeite zijn paard over de brug. Marjolein Spaans kreeg het hek niet dicht. enz. enz. enz. Heel bizar.

En bij de open reining zag je de ergernis van de jury duidelijk op zijn gezicht en uit zijn lichaamtaals toen hij de ene na de andere o score moest uitdelen vanwege het op 2 handen moeten pakken van de paarden.

Al met al heb ik toch wel genoten hoor. Veel mooie paarden gezien. Verliefd geworden op een halter-jaarling QH. Ik vond het dus toch de moeite waard. Maar veel andere mensen blijkbaar niet......

groetjes
marianne

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 20:27

Hallo allemaal,

Ik ben ook geweest & meegedaan. Brigitta, ik heb jouw ook gezien, jij reedt mee in de pleasure op het arabiertje? En daarvoor reed je op een wit hengstje? Leuk dier zeg !!! Pling En inderdaad....het was "all breed", maar ik vond de rassen ook wat tegenvallen..... veel quarters, maar mijn kr.kwpn-er kwam (gelukkig) goed uit de verf. Verder vond ik het best gezellig, maar weinig bezoekers.... jammer... Hopelijk wordt de volgende wedstrijd (St.oedenrode en Wanroij) weer beter bezocht !!!! Party!!
Groetjes Colinda

christien
Berichten: 328
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:24

Hoi allemaal,ik ben op zaterdag naar wanroij geweest met m'n jaarling q.h. ruintje en hij heeft het super gedaan 1 keer reserve en 1 keer grand champion.
in de showmanship zijn we 1 keer 1e en 1 keer 3e geworden.
Voor z'n eerste grote show was dit geen slecht begin.
De deelname in de quarter horse klassen waren redelijk bezet maar in de paints helaas veel te weinig.
We gaan in okt. weer naar Wanroij.


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:43

hoi Christien, ik vrees dat ik verliefd ben geworden op jouw ruintje. Iets met technical skip in de naam klopt dat???? Zo'n mooi rank hertennekje, een mooie licht bruine kleur en zo'n lief koppie.......


In de losrij bak viel ik al als een blok voor hem en toen hij tijdens het halter met die andere jaarling ruin zo lekker stond te hinneken was ik verkocht. Wat een droppie!! Ik was plaatsvervangend trots toen hij grand champion werd. Een bofferd ben je Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marianne op 2001-08-07 22:45 ]</font>

christien
Berichten: 328
Geregistreerd: 07-08-01
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:09

Marianne ik ga bijna naast mijn schoenen lopen,dank je voor het compliment!!!!!
Zip Technical Skip is zijn naam (van With Technique x Silver Specks Maiden).
Ik ben zelf ook stapel op hem(natuurlijk).
We starten ook de 19 aug in zuidwolde maar we hopen je mischien weer te zien op de n.k. quarters in oktober.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 00:06

Hoi Brigitta,

Goh...ik dacht echt dat die witte een hengstje was !!! Verward ja...kan me er wel iets bij voorstellen ; paard v. Zorro, maar dan in het wit! Wel een heel leuk dier om te zien !!! Wij hebben in dezelfde klasse gereden; ik reed op een bruine ruin, zelf was ik in het zwart met een rode pad en een rode strik in het haar... ik werd 6e geplaatst, weet je het nu? Lachen
Verder hebben we op zaterdag nog meegedaan in de halterklasse met een 2-jarige, zij werd een keer 1e en een keer 2e. Naar Wijdewormer gaan we waarschijnlijk niet, wel ga ik kijken in St. Oedenrode en onze volgende wedstrijd die we weer willen starten zal Wanroij zijn, dan willen we de 2-jarige weer uitbrengen in de "futurity klasse".
Misschien zie ik je weer eens?
Groetjes Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _LiliM_ en 20 bezoekers