zeeeeeer offtopic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 22:23

Maar het valt mij op dat hoe later het op de avond is hoe meer er online zijn. Het is nu tegen half 11 's avonds en er zijn nu 38 mensen online. Af en toe worden er berichtjes midden in de nacht geplaatst Verward Wat doet iedereen 's nachts???? Of zijn jullie gewoon allemaal avondmensen ofzo Gaaaap

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:39

hahaha
Nou, ik ben geen nachtmens hoor. Ik zit mijn man gezelschap te houden, want hij is een nieuwe PC aan het sleutelen voor mij. Maar ik ga zo wel naar bed Dromen , want morgen moet ik m 8 uur werken....... Gaaaap

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:39

ja, ik kan niet slapen als ik niet heb ge-i-net tot vlak voor ik mijn mandje induik. Is een zeer slechte gewoonte helaas...............

Vaak heb ik een stuk of 7 browserschermen tegelijk open staan, dan lijkt het misschien of ik op bokt ben, maar ik ben een paar schermpjes verder.

Volgens mij wordt er ook wel veel vanaf het werk gebokt door mensen. Da's mij eigenlijk nog nooit gelukt, dus ik moet 's avonds de schade inhalen Clown

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:42

Sinds ik deze site ontdekt heb (bedankt Sandra K)
kan ik het niet laten om sávonds al ik thuis kom niet te kijken. en al ik late dienst heb kom ik pas om 00.00 uur thuis, en ik ben een echt avond mens
(ben dan ook sóchtens niet te genieten en mijn bed niet uit te branden)
som kijk ik op mijn werk ook wel eens, maar dat is maar zelden (anders is het geen werk meer he!)

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:43

Waarom wordt dit niet gewoon bij onzin geplaatst? Verward Verward Verward

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 23:02

Ach... onzin is ook zin.
Onweer is tenslotte ook weer!
HAHAHAHAHA *LOL*

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 23:56

Ik zit met een 7 uur tijdsverschil Haha! Als ik 's avonds om 11 uur nog zit te bokken dan komen zo van lief en lee de eerste bokkers binnen druppelen *LOL* En ik zit heel vaak 's avonds alleen op Bokt Verdrietig (of met Pril) en dan is het toch behoorlijk stil. Heel enkelt komt er nog wel iemand anders, maar dat zijn er niet veel. Bokt heeft mij ook wel slapeloze nachten bezorgt Gaaaap Bokt begint te leven als ik (normaal gesproken) naar bed ga en er zijn dagen (nachten) bij dat ik het wel gezellig vind en dan maar weer eens een nachtje oversla *LOL* ....
groetjes.