jurga getekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:01

[img]../upload/271/jurga1.jpg[/img]

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:05

ja dat is een mooie poging vind ik Haha!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:11

Van welke foto heb je hem nagetekent?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:14

van deze:

[img]../upload/271/hoofd.jpg[/img]

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:16

nou ja ik heb um iedergeval uitgeprint ... en mijn printer deed het niet goed allemaal lijntjes... en vierkantjes dus.. ik heb dit er van kunnen maken heb het inderdaad geprobeert.... Frusty Haha! Verward Clown

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:23

Ah, wat lief Marjolein!!! Echt leuk, met foto ernaast is 'ie nog beter! Ga zo door met tekenen! Ilona
ps. I just love Lovers my horse...raar hè? Als je die foto zo ziet!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:28

Inderdaad mooi gelukt.... Goed gelijkend...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:04

Lief van Marjolein dat ze dat heeft nagetekend, mijn mooie foto... Zo hangt Jurga dus uitvergroot in onze huiskamer! Kan ik de hele avond naar haar kijken als ik op de bank zit, kwijl Kwijl Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:09

hey leuk dat je een grote foto van haar hebt en marjolein ik doe het je niet na moooi hoor echt wel
dat meen ik

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 22:15

ahg jah heb me best gedaan was er zelf eigenlijk best trots op *grin* maar door dat die gescant is is ie heel erg vervaagd en erg slecht geworden Huilen Huilen Verdrietig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:30

Ik kan zelf ook absoluut geen paarden tekenen, dus ik vind het erg knap van de mensen die dat wel kunnen!!! Ech wel!!! Ilona
ps. Hee Marfiek, ben je nou ook niet Lovers met mijn paardje???gnagna!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 14:06

nee hoor ben helemaal in Lovers met magnifiek Cool

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:19

mooie foto en mooie tekening!!! Goed gedaan en idd een heeeel mooi paardje hoor Jurga!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 59 bezoekers