Op een Lusitano gereden en tongzoen gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Op een Lusitano gereden en tongzoen gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 16:40

Ja het was me m'n dagje wel Haha!

Vannochtend kreeg ik een mailtje dat de merrie Rosa bevallen was.
Rosa is een merrie bij mijn pas gekochte Lusitano veulen op stal , en was in verwachting van een halfbroer van mijn Xender Lovers
Wij dus weer gezellig op kraamvisite , konden we meteen mijn Xen nog eens bezoeken (was van gisteren geleden maar dat was naar mijn gevoel al te lang Haha!)

Queijo (vader van de veulens ) was net aan het werk , gezien ik nog nooit op een echte Lusi heb gezeten werd ik uitgenodigd om eens een rondje te proberen. Met nadruk op proberen in dit geval *LOL*

Wat voelde ik me een beginner ! Ik heb meer dan een jaar niet meer gereden ( op je Welsh A hobbelen is immers niet rijden ) en als je enkel een "trabantje" gewoon bent is het heel erg moeilijk om ineens weg te rijden met een sportwagen *LOL*
Ik heb nog nooit van heel m'n leven niet op een paard gereden dat zo fijn aan de hulpen stond . Als je je kuit nog maar zo zacht aandrukte zoals een vlieg reageerde die al. Als je nog maar dàcht "ik ga nu ..." deed ie het al!
Zoooo een ongelooflijk gevoelig paard ! Dat heb ik nog nimmer nooit niet gevoeld!
Je kunt dus nagaan dat ik me erg ongemakkelijk voelde op zo een toppaard *LOL* Zo zag het er ook uit Schijnheilig

Naderhand nog een tijd bij mijn toppertje in de stal gezeten , en nadat ik moeder had omgekocht met enkele wortels kon ik haar veulen zonder problemen aanhalen (jaja , die Lusitano's zijn niet dom }> )
In het begin was Xen vrij voorzichtig , maar toen hij merkte dat dat kriebelen toch wel heel lekker was en je op vingers ook kunt zuigen veranderde hij spontaan weer in het allerliefste en kodigste hengstje van deze planeet ( sorry Jurga , maar ik denk dat mijn hengst de jouwe klopt Schijnheilig Knipoog )
hij zat zowat in m'n nek , me helemaal aan het opvreten *LOL*
Toen begon ie aan m'n gezicht , dus ik voorzichtig met m'n mond op z'n neus blazen GAF IE ME DAAR SPONTAAN EEN TONGZOEN Haha!
Het is een echte Portugese man hoor , hij laat meteen weten wat ie wil *LOL*

Het was dus weer een erg geslaagde dag , ik kan niet wachten tot donderdag Schijnheilig

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:57

hahaha, wat een daggie,
erg is dat he? Als je gewend bent om op een gemiddelt paardje te rijden, en om dat ineens op zo'n gevoelig dier te zitten...
Wat een poepige actie van Xender joh! hahahahaha

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:41

Jaaaa Portugees of Spaans het zijn nou eenmaal charmeurs meer ze zijn ook erg hebberig Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:34

Zeg ook maar niet te veel dat hij heel mooi is, want daar krijgen ze een dikke nek van... Macho zijn ze meestal al genoeg!

Fijn dat je op Queijo hebt mogen rijden! Hij ziet er in ieder geval heeeel mooi uit. Dat belooft voor Xender!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 21:48

cloris"]
Jaaaa Portugees of Spaans het zijn nou eenmaal charmeurs meer ze zijn ook erg hebberig Haha!
[/quote]

[quote="Idra schreef:
Macho zijn ze meestal al genoeg!


Haha , hij heeft inderdaad geen tekort aan "Zuiders temperament" Vingers aflikken Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:34

Hihi, ECHT NIET dat de jouwe mijne klopt Tong uitsteken. Nee hoor, geef mij mijn steigerende 'I-want-my-mummy-hengst' maar!