Eerste aanvaring met Spuit11

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Eerste aanvaring met Spuit11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:21

Jawel. Vandaag de eerste aanvaring met Spuit11 gehad. Ze had 3 uur losgestaan en had zichzelf lekker moe gerend in de regen en ook lekker gerold, ze zag er niet uit.
In haar box hadden we besloten om toch maar te gaan poetsen. Mijn schoonzus en zwager zouden langskomen om te kijken hoe ze er nu uitzag Niet dus op dat moment. Dus wij proberen om al het natte zand en het water wat weg te werken . Uitgebreid poetsen, veel aandacht en mevrouw stond lekker te genieten Tong uitsteken . Op een gegeven moment moest ze opzij, dat snapt ze en het woord OM snapt ze ook. Dus geen probleem denk je dan, Niet dus. Frusty Mevrouw ging niet om maar ging terugduwen Verward . Niet dus, ik heel boos NEE zeggen en ik duw haar en zeg OM. MEvrouw was het er niet mee eens en ging steigeren Extreme duivel . Niet dus. Die had gelijk 2 voeten tussen haar ribben zitten en was toch wel onder de indruk. Gelijk weer om gezet en ze deed het braaf. Schijnheilig

Nu afwachten wat haar volgende streek wordt. Hoe bedoel je bijdehand klein onderkruipsel waar we onze handen vol aan krijgen. *LOL*

Fiesta, freiberger, what else?


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:23

Ehm... hoe krijg jij er 2 voeten tegelijk tussen???
Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit zag voor de poetsbeurt Knipoog *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:27

Nee, vlak achter elkaar. 2 keer een goede schop. Daarna doorgegaan en gelijk de hoeven maar uitgekrabt. Werd gelijk ook weer een half drama. Zie Gwenns gedachte:
Oh, die man doet het, daar hoef je niet naar te luisteren. Oeps, oliebol dat mens ook weer, met halster. Laat ik het nu maar doen voordat ze me weer pakt.

Fiesta, freiberger, what else?

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:30

Dat wordt nog een aardig handenbindertje dus Lachen

Alles nog goed gegaan met het wegbrengen van Grappa naar z'n nieuwe bazinnetje?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:48

Tante met 'a mind of her own' Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:51

Apple schreef:
Alles nog goed gegaan met het wegbrengen van Grappa naar z'n nieuwe bazinnetje?


Prima, die heeft al lekker op het weiland gestaan Vork . Keurig rustig aan beginnen met een uurtje. Ik heb verder nog niks gehoord maar ik verwacht geen problemen. Was wel even slikken toen we hem de laatste keer op stal op de trailer zette. Maar veel aandacht, weiland, paddock en aan huis staan, wat wil een pony nog meer?

Fiesta, freiberger, what else?

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:54

Klinkt goed Lachen . Heeft hij daar ook nog wat paardengezelschap?
En een nieuw bazinnetje die de komende jaren nog uitgebreid van hem kan genieten.

Kan me voorstellen dat het wel even slikken is, ook weer met een lege trailer naar huis. Spuit11 is er dan gelukkig nog om enige afleiding te bieden (en zo te horen lukt haar dat uitstekend Haha!)

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 22:03

Nee, geen paardenvriendjes in de buurt, wel in het zicht. Maar ze zijn bezig met een boerderij, wie weet, wat niet is kan nog komen.

ja Spuit11, houdt ons bezig. Ze was verder wel heel braaf vandaag. Keurig hoofdstel aangehad, bit in gehad, gelongeerd, opgemeten, gekeurd. Ze is goed bevonden. Ze maakt een kans op de keuring.

Fiesta, freiberger, what else?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 13:31

Die streken komen me zooooo bekend voor bij mijn NF *LOL* (of is dit geen NF ? Ik geloof dat jij er had , niet? Tong uitsteken )
Na een rotschop piepte ze ook heel wat anders , nou moet ik enkel nog maar "om" zeggen en ze doet het héél braaf Schijnheilig

Ze leren snel en onthouden goed , das al iets Schijnheilig

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:30

Heerlijk als paarden een eigen wil hebben Haha! Heb zelf ook 2 van die heerlijke donderstenen.

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 14:38

Dit is net 1.38 hoog, 3 jaar jong, niks van de wereld gezien, maar zo eigenwijs, zo brutaal. Inderdaad genieten Haha! . Dat koppie staat er op een bepaalde manier op en dan die hele grote donkere ogen die je zo lief aankijken...... Party!!

Maar ondertussen.

Wel gemerkt dat het effect heeft gehad. ze was super te poetsen vandaag en kon keurig opzij stappen. Dendert ook niet meer over mij heen. We gaan rustig aan verder.

Fiesta, freiberger, what else?


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:09

Oh heerlijk zo'n opdondertje. (lijkt mij wel toen ik klein was...Knipoog)

Maar f vraagje, waar schop je haar dan, als je schopt? (dat wil ik wel ff weten, want ik zie soms iemand haar paard ook schoppen als die iets doet, maar dat dier gaat dan helemaal door het lint. Afgelopen week een uur met hem rond gestapt voordat ie weer kalm was. Ik kon hem ook niet meer op die plek aanraken, het deed gewoon echt zeer.)

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 19:49

Een paard straft een ander paard ook af met een trap. Ik dus ook. Deze overtreding was te groot om met gezwaai af te doen. Gelijk streng aanpakken.

Zij ging niet over de rooie, ze incasseerde de trap met een kop van het doet me toch lekker niks, dus vandaar dat ze er nog 1 kreeg. Toen was ze onder de indruk en luisterde.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Ann, BlackClaw, Cowgirl, Dartel, Josien_, Mieke, Salinah, Vagabondo, xoranlover en 115 bezoekers