foto's van mijn beestenbende

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:50

Dit is dus Kayleigh, ik kreeg haar op 14 februari als Valentijnskadootje. Mijn man heeft haar samen met een vriendin uitgezocht in het dierenasiel. [img]../upload/97/Kayleigh.jpg[/img]

En dit is Jerom. Jerom was altijd heel schuw en hing regelmatig in mijn hand maar sinds dat Kayleigh er is, is Jerom ook helmaal opgeknapt, ik mag hem nu over zijn buikje kroelen. Hij komt nu naar me toe als ik hem roep, vooral als ik yochurt of kwark eet want daar ik hij gek op. Jerom hebben we afgelopen zomer opgehaald uit het asiel.
[img]../upload/97/Jerom.jpg[/img]

Dikkie is de baas van het stel. Dikkie kreeg ik 3 jaar geleden van Sinterklaas [en die had dikkie ook weer uitgezocht in het asiel]. Dikkie slaapt in de winter het liefst op mijn schouder onder de dekens.
[img]../upload/97/dikkie.jpg[/img]

En dan nog een protret fotootje van Lois
[img]../upload/97/Loisportret.jpg[/img]

wat een schatjes he!!!




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-03-16 12:53 ]</font>


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:56

Leuke foto's zeg. Leuk dat je zoveel dieren een 2e kans geeft. dat hebben wij ook al tegen elkaar gezegd. Als we een kat nemen komt ie of uit het asiel, of bij Mevr Valkenburg uit Vries (zij doet aan kattenopvang, heel goed werk, gewoon een particulier). Een hond halen we ook uit het asiel. Liefst wel een jonge nog, merk maakt niet zo heel veel uit...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:59

wauw vooral die eerste kat mooi hoor!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:09

Heerlijk zoveel beesten in huis. Grappig dat die kat zo veranderd is misschien is hij nu een beetje jaloers op de hond.

Ik heb zelf een hond (zie profiel) en een parkietje helaas zonder straat en vleugelpennen. Volgens mij zijn die eruit getrokken in de winkel of door andere gedaan. Heel zielig maar hij is wel gezellig.

gr Pris

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:14

Als dat parkietje zijn staart en vleugel pennen er echt uitzijn getrokken of af zijn geknipt moet het na de eerste rui (half jaar)weer in orde zijn. Is dat niet zo, dan is het een zgn kruiper en heeft dus een soort kruipersziekte. Maar daar weet ik het fijne niet van.
Succes ermee groetjes PEtra

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:33

Wat zijn jouw beessies allemaal fotogeniek! Vooral die bovenste kat; wat een knapperd is dat, zou ik meteen verliefd op worden als die in het asiel zat... Gr, Sonja.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:46

Wat een lieverds zeg!! Ik wil later ook een hond uit het asiel. Is dat een Flatcoated retriever ofzo?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:51

Dank jullie voor de reacties.
Voor Riette en de anderen: Kayleigh [hond] is nog geen jaar. Als pup hebben ze haar naar het asiel gebracht [zwerfpup] en daar heeft ze bijna 10 maanden gezeten. Waarom ze er zo lang heeft gezeten snap ik echt niet want ze is heel lief, zindelijk, kan alleen thuis blijven, luisterd goed en is zeer gericht op de baas. Ze heeft een beetje het karakter van een Flatcoat Retriever.
Dikkie is ook een superlieve kat die nog nooit gebeten of geslagen heeft naar mensen. Toe hij net bij ons had had hij een ontstoken voetzooltje dat een paar keer per dag in de soda moest, dat deed hem heel erg pijn maar hij kermde alleen maar, nooit bijten of slaan.
Jerom was echt een wilde k*t kat Boos!. Blazen, bijten, krabben en zeker niet aaibaar en super sterk want hij weegt 7 kilo. Het was echt een drama toen hij naar de dierenarts moest, vangen met handdoeken en zo. Maar nu na 8 maanden komt hij uit zichzelf naar me toe om te knuffelen, geeft me likjes en kopjes en laat zich gewillig oppakken. Ik dacht ec ht dat het niet meer goed zou komen met hem maar die kat heeft echt een metamorfose ondergaan. Sommige dieren hebben wat meer tijd nodig want je weet nooit wat ze allemaal hebben meegemaakt.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 15:35

ahhh, jip, lief zeg! vooral die hond!!! ik wil er ook 1!!!! grom


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, fleurtjeuh, Fly_high, Luzerna, marygoround, Mnoonn, pjer, xCherissa en 170 bezoekers