Foto's van mijn wedstrijd :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Foto's van mijn wedstrijd :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 23:21

Oke, ik heb dus voor het eerst een keer een wedstrijd gereden. (in 13 jaar Haha! )
Maar goed, mevrouw vond het nodig heel erg druk te gaan doen in de dressuur, steigeren en bokken enzo. Jammer dat ik daar geen foto's van heb. Cool
Maar goed, wel van het losrijden enzo.
We waren wel eerste met springen. *LOL* En dus gingen we weg met een aanmoedigingsprijs voor dressuur en de eerste prijs voor springen. Cool

Afbeelding

Afbeelding
Mijn handen beetje erg ver uit elkaar.. Haha!
Afbeelding
Zie rechts een van de ongelooflijk hoge Knipoog hindernissen die ik moest springen.
Afbeelding


Afbeelding
Niet zo trekken Agnes.. Lips are sealed
Afbeelding
Dit was tijdens het losspringen... *LOL* Alweer zon hoge hindernis en ik doe een beetje overdreven. Haha!
Afbeelding
De prijsuitreiking (miniparade haha)
Afbeelding
Nog een keertje, Trix was de hele tijd met haar been aan het maaien en achteruit aan het lopen. Volgens mij ergerden die luitjes daar zich dood aan mij.. *LOL*

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 23:46

Oke, ik weet dat ik bar slecht rijd maar het is toch ook weer niet zo slecht dat jullie spontaan niet meer reageren op mijn berichten? Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:57

Ik vind het moeilijk om lief te blijven Tong uitsteken
Kijk nou eens naar de onderste twee foto's
Iedereen zit netjes verzorgt op zijn pony en jij zit erbij of het je geen reet kan schelen Helemaal krom,haren overal en nergens,en een jas aan. Gaaaap Dus tip:normaal gesproken is het ook wel zo netjes om ook tijdens de prijsuitreikingen enzo er in teneu bij te lopen. Lips are sealed

Het ponytje loopt in ieder geval leuk.
Was het onderling of niet en hoe liep het af?

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 00:31

Die laatste foto is erg leuk! Iedereen zit je daar echt zo aan te kijken van: Wat doe jij hier?
En gefeliciteerd met de eerste prijs bij het springen! En die dressuur, die komt nog wel een keer! (Hoop ik voor je...)

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 06:56

Nou, het was geen officiele wedstrijd, en ik reed bij de groentjes dus het maakte niet zo heel veel uit.
En, ik had daar dus al 2 uur ofzo rondgereden want ik kon Trix niet naar huis brengen en ze wil ook niet in een trailer (dan gaat ze zich vervelen en trapt ze alles kapot) dus zagen we er al heel erg verlept uit. *LOL*
En toen raakte ik mijn stiekje kwijt voor een knot en ik had geen zin om iedereen om en nieuwe te vragen. Die jas, dat was omdat het steeds heel erg hard regende en ik moest nog een uur naar huis rijden en dan is het niet zo lekker als je een doorweekte trui hebt.
En goed, dat ik er zo dom op zit... dat wist ik al, Schijnheilig mijn lijf is heel lang vergeleken met mijn benen en dan is het heel moeilijk (en zwaar) om niet onderuit gezakt te gaan zitten. Vooral als je al de hele dag hebt gereden. *LOL*
Dus oke, dat ik er op een gegeven moment niet meer uit zag, dat weten we nu wel.... *LOL*

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 07:26

Nou dames, het commentaar kan wel wat minder. Toevallig ken ik Agnes een beetje, en ze is gewoon heel lang (en slank Knipoog )
Dat maakt het wat lastiger om goed rechtop te zitten. Ik neem aan dat je tijdens de proef gewoon je jas uit had, dus dan zie je er toch nog netjes uit.
De pony ziet er netjes uit en je hebt haar lekker aan het lopen. Haha!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 13:23

heeeey!

Ik was mee naar de wedstrijd jaja ( ik deed zelf ook mee ) je ziet me ook nog een x naast de hindernis staan, maar goed. Tijdens de proef ( en het springen ) had ze haar jas wel uit hoor! En met springen is ze 1e geworden, het was geen onderlinge wedstrijd mar een gemeentekampioenschap. En er stonden daar wel meer mensen met een jas aan, die ook nog naar huis moesten lopen ( waaronder ik Haha! ) en aangezien het heel hard regende, loop ik er liever ietsje minder netjes bij dan dat ik dood ziek word! en agnes denkt waarschijnlijk precies hetzelfde. En die houding, ach het is de prijsuitreiking, tijdens de proef zat ze hartstikke netjes ( die 7 voor de houding was ook niet voor nx! ) verder ging de proef iets minder goed, pony stijgeren en bokken, maar al het begin is moeilijk! Ach gut

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 15:47

Bedankt, Ineke en Daphne!
Natuurlijk had ik mijn jas wel uit tijdens de proef. Haha!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:00

Zolang je zelf maar positief blijft he!!ik vind het leuke foto's! Haha! en het is nou eenmaal erg koud, ik had ook lekker m'n jasje aangehouden in die regen!! en ik vindhet heel knap dat je 1ste ben geworden met het springen!! *LOL*

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:16

Volgens mij heb je een grotere paard/pony nodig Haha! Lachen:j

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:04

Anne schreef:
heeeey!

Ik was mee naar de wedstrijd jaja ( ik deed zelf ook mee ) je ziet me ook nog een x naast de hindernis staan, maar goed. Tijdens de proef ( en het springen ) had ze haar jas wel uit hoor! En met springen is ze 1e geworden, het was geen onderlinge wedstrijd mar een gemeentekampioenschap. En er stonden daar wel meer mensen met een jas aan, die ook nog naar huis moesten lopen ( waaronder ik Haha! ) en aangezien het heel hard regende, loop ik er liever ietsje minder netjes bij dan dat ik dood ziek word! en agnes denkt waarschijnlijk precies hetzelfde. En die houding, ach het is de prijsuitreiking, tijdens de proef zat ze hartstikke netjes ( die 7 voor de houding was ook niet voor nx! ) verder ging de proef iets minder goed, pony stijgeren en bokken, maar al het begin is moeilijk! Ach gut


Leuk dat je haar verdedigt, maar ze hebben wel gelijk, het ziet er niet zo netjes uit. Zelf was ik niet van plan te reageren op dit topic omdat ik er zeker iets van gezegd zou hebben en we moeten het gezellig houden, maar nu kan ik het toch niet laten.
En over haar houding, niemand zegt dat ze niet netjes KAN zitten, ze DOET het alleen niet, en dat is eigenlijk wel netter, OOK tijdens de prijsuitreiking. Je moet er maar aan wennen dat je soms lang op je pony zit, een goede zit is dan beter voor jou en je pony en het went wel, kan het je verzekeren! En een jas aan is niet erg, maar dan kan je toch wel netjes blijven zitten en een beetje geinteresseert doen?

Om positief af te sluiten: gefeliciteerd met je eerste prijs bij het springen!!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:21

Citaat:
en een beetje geinteresseert doen?


Ja sorry hoor, maar ik moet nu echt even vragen hoe je dit van een foto kunt zien? Het is een momentopname, en je kent de hele persoon niet. Verward

Ik ben het er verder echt mee eens dat ik je er onverzorgt uit vind zien op zo'n wedstrijd. Je springt met je jas aan, en eigenlijk op elke foto zit je met je jas aan.
Maar goed, moet ieder voor zich weten, als je er maar gelukkig mee bent.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:27

het springen met de jas aan was tijdens het inspringen, ik snap niet wat daar mis mee is.... sorry! maar als het super hard regent, ga ik niet in een trui springen omdat het toevallig netter is! maar goed dat heb ik al gezegt, ik wil haar helemaal niet verdedigen omdat het mijn vriendin toevallig is, maar gewoon ik mag ook mijn mening geven! en ik wil er graag toelichting op geven, omdat ik meer heb gezien dan jullie op die paar foto's! even voor de duidelijkheid: tijdens de proef en het springen had ze haar jas uit! het was hartstikke vies weer.. dus jah, dan heb je op de andere foto's je jas aan he?!