Eindelijk weer echt aan het rijden (kritiek mag)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Eindelijk weer echt aan het rijden (kritiek mag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 22:44

Goed, zoals het eerst ging gaat het nog lang niet, maar we zijn wel weer wat serieuzer aan het rijden. Eerst wat foto's van het gewone rijden, en dan wat foto's van een vaardigheidswedstrijd met pasen (waarin we 3e waren )

Als iemand nog op- en aanmerkingen heeft op het rijden brand maar los, het meeste zal ik wel al van mijn instructrice gehoord hebben Schijnheilig maar brand maar los, misschien komt er nog iets nieuws uit. Foto's staan niet helemaal op chronologische volgorde.

Oja, let ajb niet op mijn gezicht op sommige foto's. Ik zie dat ik nogal rare bekken trek als ik aan het rijden ben Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:49

ahh joh.. ziet er toch goed uit.. sommige foto's zit je wat naar voren, maar het paardje loopt leuk(haha moest toch soms wel lachen om je gezichtsfoto's Schijnheilig)

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:13

probeer dr geen valse krul in te trekken he, maar dat zal je vast al weten
braaf dattie over dat zeiltje gaat joh! die van mij vertikt t!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:57

Gave foto's Patries! Ik ben zo blij dat alles weer is goed gekomen Lovers
Ziet er heel goed uit, ze knapt heel snel op zie ik! Nog heel veel plezier saampjes!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 00:26

Hihi, jij doet hetzelfde als ik! Rechtop zitten, met een hele holle rug en toch naar voren!
De foto's zien er hartstikke leuk uit!

vraagje: Hoe kom je bij die vaardigheidswedstrijd? Is dat van jouw manege of zijn dat officiele wedstrijden? Dat lijkt me nl best leuk!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 09:22

Leuke foto's hoor! Misschien alleen tenen iets meer naar binnen, maar voor de rest vind ik het netjes hoor Lachen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 09:26

[quote="STELLAlover"]Hihi, jij doet hetzelfde als ik! Rechtop zitten, met een hele holle rug en toch naar voren!
quote]

Dat viel me ook al op.
dus: probeer je rug recht te houden, schouders naar achteren, en meer op je kont zitten ( dus je bekken wat meer kantelen) Haha! .
veel succes!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 11:32

Dat bekken kantelen vind ik idd het moeilijkst Boos! Heb van mezelf al een hele holle rug. Probeer het wel hoor, maar het gaat zó lastig, zeker alsk dan ook nog op al de andere dingen moet letten.

Die vaardigheidswedstrijd werd bij ons op de vereniging georganiseerd. Was idd superleuk om te doen, weer eens wat anders.