Wedstrijdverslag(je)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Wedstrijdverslag(je)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 21:36

Ja Ja..Vandaag was het zover .. mn eerste landelijke wedstrijd bij de vereniging
Gisteren dusty gewassen en ingevlochten en Moonlover heeft mn tuig gepoets tot ze weer glommen Haha!

Vanochtend werd ik iets voor 7 wakker, 'even' bijkomen en eten en toen om half 9 op naar dusty..kwam ik daar verwacht je een schoon paard, nee was die smeerlap in dr eigen mest gaan liggen met als gevolg 3 strontvlekken Boos!
Met lading glansmiddel en een doek heb ik het er aardig afkunnen boenen, toen nog even een borstel erover heen gehaald.
Om 9 uur kwam Debbie aangefiets en heb ik nog even een keer dusty opgepoets. Toen was het wachten op mijn vader

Gelukkig kwam mijn vader snel, dus konden we dusty opladen en naar de vereniging rijden. ( rare zin )
Daar aangekomen eerst even gekeken waar ze waren en hoe laat ik precies moest en daarna dusty van de trailer gehaald, gepoets en opgezadeld.
Met losrijden liep ze gelukkig al lekker aan de teugel en ze was niet zo sterk in de mond Pling
Mn eerste proefje ging super (voor mijn gevoel dan) in de galop ging ik nog niet helemaal de bochten in , maar ik was zeer tevreden
Toen had ik nog een half uur voordat ik mn 2e proef moest rijden.. Eerst even gestapt en laaste 20 min maar weer even gedraafd en gegaloppeerd..ze was wel een stuk heter geworden..
2e proefje vond ik zelf minder gaan, ze snee in de galop een stuk af , en toen we langs de uitgang kwamen in stap probeerde ze de bak uit te gaan..gelukkig stond het witte hekje in de weg en kon ik er snel terug sturen Frusty

Daarna heeft debbie dusty even uitgestapt en heb ik even wat te eten besteld.. daarna naar de trailer gelopen en dusty afgezadeld maar ze zweette nog onder de zadel dus hadden we dr maar even meegenomen om dr wat te laten drinken..Moet madame weer eens nodig aan een houten balk lopen eten Lips are sealed Frusty
Na een kleine 20 min dusty weer op de trailer gezet (met veel moeite ) en toen wachten op de prijsuitereiking.. en wachten en nog eens wachten Slapen
en toen eindelijk :: De Prijsuitreiking
Eerst voor de 1e proef: Toen had ik 151 punten en hoeveelste ik was wist ik niet..
De 2e proef: eerst was er iemand met een winstpunt, toen kwam de 2de, en toen kwam de de 1e en dat was ik Party!! met 160 ptn.
Ik had het totaal niet verwacht omdat ik de 2e proef veel slechter vond dan de 1e..de jury vond het schijnbaar niet

Maarja ik ben super blij met mn 1e prijs.. Haha!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:26

Jaja proefje ging heel goed.. zal ik binnenkort de foto's erop zetten of doe je het zelf..?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:06

Goed zeg !
Gefeliciteerd hoor, je zult vast trots zijn !
Meteen tijdens je eerste wedstrijd een winstpunt en een eerste prijs halen, dat is SUPER