waarom nou?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:48

waarom ik?
alles ging zo goed voordat ik op vakantie ging Sya liep super echt heel goed en gewoon alles ging goed en nu, nu voel ik me zo k*t ik zal wel even uitleggen wat er allemaal is sommigen weten wel iets meer maar ik schrijf alles maar even op.

ik kom terug van vakantie ga ik naar de wei staat Sya daar dus zwaar verwaarloosd. kijk ik in mijn kast zijn een aantal van mijn spullen gejat Boos! of kapot. omdat ik niet meer op Sya kon rijden (dat deed mijn zus dus voor me) mocht ik op leontien van mijn zus alles ging goed begon dat beest op eens te bokken pleur ik er af. dat voelt zo slecht kan ik niet meer op mijn eigen paard val ik van een andere Verdrietig .
tijdens de bokt meating in soest, alles was gezzellie en leuk en lachen we gingen dus met z'n allen bokken s'avonds ik ging heel even naar mijn e-mail kijken heb ik een mailtje dat een jongen van de vakantie is overleden waar ik dus best wel veel mee omging (<b>hij was pas 11</b>) plotseling, een
hersenvlies ontsteking.
ging ik gisteren mijn honden uitlaten sta ik voor de deur komt er een auto aanrijden rijd gewoon door rijd hij mijn hond dood mijn lieve lieve kwek
(ja mayo kwek is dood) (g*odver ik zit nu gewoon weer te janken).het ging zo hij reed zonder te kijken en best wel hard zo tegen mijn kwekkie kwek begint heel hard te piepen hij rent verder ik roep hem komt hij naar mij toe valt ie gewoon dood neer recht voor mijn neus.ik zakte gewoon recht door de grond heen, ik werd gek.

alles komt echt achter elkaar ik kan er gewoon niet meer tegen ik krijg telkens weer een steek in mijn rug.
ik moest dit gewoon kwijt ik wordt er echt helemaal gek van.

gr. thirz


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:52

hè meissie toch...
Heel veel dingen gebeuren, maar toen ik dat van je hond las schrok, ik me echt de pleures. Dat is toch niet normaal?
Heel veel sterkte joh!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:53

Tjeezus wat heb jij veel meegemaakt zeg in die korte tijd.
Schrijf het maar lekker van je af op Bokt.
Heel veel sterkte en geluk!

CoCo

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:59

Sterkte meisje!
Probeer maar lekker veel het van je af te schrijven (en "praten") op bokt. Verdriet moet je niet opkroppen, dat moet je eruit laten komen. Beter twintig keer te veel huilen dan een keer te weinig.
Probeer aan de fijne dingen te denken als je aan de jongen en je hond denkt.
succes ermee!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:02

jeetje, wat erg!!!
ik wens je heel veel sterkte, vooral met het verlies van je hond!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:09

Hè K*T zeg!
Zit hier ook zowat te janken!
Ik zou ook stapel gek worden als ze mijn Sjimmie dood zouden rijden, ik denk dat ze me dan weg kunnen dragen!

Dat verhaal van die jongen had ik zondag al gehoord en dat blijft natuurlijk ook beroerd!

Kop op hè!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:09

Oh jakkes ik wordt er helemaal misselijk van!!!

Kweet echt niet wat ik moet zeggen...
ontzettend veel sterkte in ieder geval!

Liefs, Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:11

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen...
In ieder geval, heel veel sterkte!!!
Wat erg van die jongen en je hond, echt vreselijk..

Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. Gecondoleerd

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 16:11

kwek was zo lief en gestoord hij liep altijd rondjes rechts om heel vaag maar hij deed het altijd zelfs als je rustig zat en onze andere honden sliepen ging dat beestje zonder enige reden rondjes rennen heel vaag maar ook zo lief.
hij had last van zijn achter pootje zijn voetkusentje was versleten dus hij had pijn maar hij was echt altijd vrolijk maakte niet uit wat er was hij was vrolijk. ik mis hem zo Huilen

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 16:13

ik zal wel vragen of iemand zijn foto zou willen in scannen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:18

Jeetje Thirza wat rot allemaal. Ik had niet begrepen wat er precies met Sya was maar wel dat het bij de meeting bij Sjuimpje wat beter met Sya ging toch? Hopen dat ze weer helemaal de oude wordt en dat je weer lekker met haar kunt gaan rijden.
En wat vreselijk van die jonge jongen en je hond. Ik moet er echt niet aan denken en vind het echt rot dat het jou moest overkomen.

Heel veel sterkte meid en je weet het: op bokt wil iedereen je graag helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:31

Sjonge, da's niet niks allemaal.
Mijn hond is ook voor mijn ogen doodgereden dus ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt. En dan ook nog al die andere ellende erbij.
Heel veel sterkte ne bok maar veel.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:42

Ach meisje dat is echt wel erg veel. Ik kan me goed voorstellen dat je je hond verschrikkelijk mist. Wat erg voor je!
Ik hoop dat je troost kan putten uit Sya, ga d'r maar lekker knuffelen.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 16:47

ik kan dus ook geen troost bij Sya krijgen wand zij weet niet hoe ze moet reageren als ik verdrietig ben ze rent dan juist weg Verdrietig

exlover
Berichten: 27
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: blerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:03

wat een afschuwelijke ervaringen in een korte tijd en niks van die man in de auto gehoord? wat erg joh ik weet ook niet zo goed wat ik meot zeggen Scheve mond\

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:08

Ow ik schrok echt van je hond, wat vreselijk erg, ik zou niet weten wat te doen als er wat gebeurt met mijn hond. Ik wil je veel sterkte wensen, ook met dat jongentje en je pony.

Claudia!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:08

Vaak komt alles tegelijk, zul je net zien. Jee wat erg joh, van je hondje! Ik zou ook echt gek worden, helemaal als dat vlak voor m'n neus zou gebeuren... Weet verder niet goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik hoop dat voor jou snel de zon weer gaat schijnen. 't Is niet fijn (om het maar netjes uit te drukken) wat jou de afgelopen weken allemaal is gebeurd. Ik hoop toch dat je met een fijn gevoel aan afgelopen weekend terugdenkt (ondanks dat rotbericht) en dat je daar nog wat houvast aan hebt. Huil als je moet huilen, probeer je niet groot te houden want daar heeft niemand wat aan en jij al helemaal niet. Sterkte meissie!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-07 18:09 ]</font>

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:44

ach, meis, ik leef echt helemaal met je mee. Vooral dat verhaal van je hond!!!

Ik zou niet meer weten wat ik zou moeten doen!! En het is nu net vakantietijd.

Och meissie, wat erg!!!!! Ga steun zoeken bij je vrienden!! Zij zijn het beste voor je bij dit soort dingen!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:46

Hey Thirza, wat *piep* allemaal zeg.
Ik wens je heel veel sterkte!
Na regen komt zonneschijn!
Sterkte,
Liefs,
Petra

:evaw:

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:51

HEEEEEEEE die thir laat me niet zo schrikken zeg Huilen .

Ik hoop dat het nu beter gaat maar anders kan je me bellen hoor sterkte.
Verdrietig
Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:58

hey Thir,

ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar in ieder geval heel veel sterkte meis.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 18:24

Heeeeeeel veel sterkte...

echt heel naar allemaal!!!!

Liefs,
Sharda

..... leeg .....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 18:36

Wijffie, waarom heb je me niet gebeld???????

Ik schrik me kapot hier. Welke godvergeten klootzak is dat geweest??? Jullie hebben hem wel gegrepen toch??? Anders doe ik het!!! Dienen jullie een aanklacht in???

Kwek was zo'n superbeessie, echt een grote schat. Altijd vrolijk en aanhankelijk. Kwam ik aan, stond ie al tegen me op te springen. Huilen Huilen Huilen

Ik heb gewoon een brok in m'n keel hier.

Maar denk wel, na regen komt zonneschijn. Oke, het is even een hele flinke moessonregen die op je neervalt, maar ook voor jou breken betere tijden aan.

Ik ben er altijd voor je!!! Bel me desnoods midden in de nacht als er iets is. Je bent m'n zussie en ik hou van je!!! I'm there 4 you 24/7!!!! Onthou dat!

Erg veel sterkte ook van m'n ouders!

Dikke knuffel van mij

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 18:40

Wat vreselijk zeg allemaal!! En dat iemand zomaar je hond dood rijdt en gewoon door rijdt... daar heb ik geen woorden voor. Weet verder niet zoveel te zeggen, maar heel veel sterkte in ieder geval.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:00

Ik weet ook gewoon niet wat ik moet zeggen....
Ik vind het zo erg voor je, afschuwelijk gewoon!

De ene ramp na het andere, ik wens je heel veel sterkte Thirza.

xxx en heel veel sterkte Skipperfan


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _Nadia_, Ania, Arlette1991, Benazir, Boheme, desi92, Eefje_Sammy, Flew, Geerten, Josien_, Keizerinnnn, reina, SemrushBot, Tomboy0, ynskek en 50 bezoekers