Meeting Silvia, Jippie, PJ, Esther, Hannelore en Dorine!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:08

Jaaaaaaaaa eindelijk dan mijn verslag, ik moest vanmorgen werken en net eerst even longfoto's laten maken in het ziekenhuis, dus eindelijk zucht... zit ik nu achter de pc.
Gisteren werd ik heel galant door Silvia opgehaald met de auto Cool , en we pikten daarna Jippie op bij een benzinestation.
Ik zag dat Jippie er zo leuk en modern uitzag, dus had meteen een minderwaardigheidscomplex *LOL* , en spijt van mijn oude spijkerbroek en gymschoenen, maar die bleken later wel van pas te komen!
Dus wij reden naar Silvolde, naar de dressuurstal van Hannelore. Bij aankomst stond zij les te geven aan PJ op zijn paard Torino.
PJ zag ineens Hannelore met ons staan praten, terwijl hij in de supergrote buitenbak verder wat oefeningen in draf reed, en ik moest lachen om zijn gezicht:
Oh jee, drie vreemde vrouwen op 1 avond, en nu?
Wat zouden ze van mij vinden? En van Torino? Oh Torino loop alsjeblieft eens lekker chique, toon eens wat spieren, NU kijken ze!
Hihi maar wij vonden het een heel mooi paardje hoor, dus Torino had meteen ons aller hart gestolen.
Vooral toen ik op hem zat met uitstappen (hiephiephoera voor de spijkerbroek *LOL* ) heb ik genoten, het geglunder was niet van de lucht.
Nog even en het brandalarm van de stal was afgegaan vanwege Dorine haar rode wangetjes Kwijl ...
Wat betreft het stelen van harten: PJ hád ons hart al, en mocht het ook houden: hij werd meteen door alle dames goedgekeurd }> *LOL* }> *LOL* }>
Toen gingen we met z'n allen koffie drinken.
Behalve PJ kwamen we met z'n allen uit dezelfde 'omgeving', dus op een gegeven moment was het al snel "Hee ken jij die ook?" en "Ik heb daar ook les van gehad, ken jij het paard dat die en die nu heeft?"
Een hoop namen van mensen en verenigingen, mijn oren suizen nu nog na }> .
Gelukkig kwam Esther na een tijdje ook nog aan de tafel zitten, die had ik lang niet gezien! Van de mensen aan tafel heb ik foto's gemaakt, alleen of dat gelukt is zo half in het donker? Ik ben een beetje blond wat foto's betreft af en toe Haha! .
Ik ging even met PJ nog foto's maken van Torino in de stal, en eentje van hen samen in de stal.
Ook heb ik Torino even reiki gegeven, en met PJ gekletst. Hij zei dat hij ontzettend veel geleerd had van Hannelore (die geeft dan ook super les trouwens!!!).
Torino is de laatste weken ook veranderd, meer een open boek geworden heb ik begrepen, wat onduidelijkheden zijn nu opgelost. Lijkt me echt heerlijk om dat te kunnen zeggen van je paardje!!
We hebben trouwens door de stal een hele rondleiding gehad, en ook Esthers nieuwe paard Omega gezien!
Het eerste wat ik dacht toen ik die zag: wat een teddybeer! Echt een knuffel! En werkelijk, hij heeft een hele zachte uitstraling, vriendelijk in de omgang, en jammer genoeg ben ik vergeten foto's te maken van hem!
Ik had ook foto's meegenomen, van mijn vorige verzorgpaard, en van Peter mijn man en de katten.
Na een hoop geklets van iedereen werd het toch weer tijd om te gaan....
Ik vond het best jammer, maar toen ik hoorde dat PJ volgend jaar weer met Torino naar de dressuurstal wilde komen, was ik al gauw gerust gesteld: we organiseren dan gewoon weer opnieuw een ontmoeting?
Tenminste, als Hannelore het goed vindt. Als zij al uberhaubt goed vindt dat PJ terug komt *LOL*
Hoewel...
heb zo'n vermoeden dat Hannelore het wel is bevallen tot nu toe. Don't ask me why... *LOL*
Hannelore bij deze bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en de ontzettend gezellige en leerzame avond.
Op de terugweg hadden Jippie, Silvia en ik nog een discussie die mij ontzettend aan het denken heeft gezet.
Sommige mensen krijgen tijdens meetingen prive-dingen te horen van andere bokkers, waarvan het helemaal niet de bedoeling is dat ze die op Bokt zetten, ze hadden het voor zichzelf moeten houden.
Zo kan het gebeuren dat iemand iets over zichzelf leest, dat nog niet op internet is gezet, maar via een meeting naar buiten kwam en toen....
Dus ik ga voortaan wat beter nadenken over wat ik schrijf: wil degene dat ik dit opschrijf over hem/haar?
In hoeverre mag ik uitweiden over zijn/haar woon/werk/prive-situatie?
Toch wel moeilijk vaak om dit te beoordelen, zeker omdat ik een enorme flapuit ben, soms te spontaan.
Ik hoop dat ik vandaag met mijn verslag niet iets gezegd heb wat niet mocht, ik heb mij echt ingehouden Schijnheilig !
Tenminste, voor mijn doen dan }> .
Ik heb genoten gisteren!
Nadat ik in bed dook duurde het een uur voordat ik sliep, mede doordat PJ zo lag te piekeren *LOL* *LOL*
Nee grapje. Thanks guys, voor de leuke avond!
Dorine.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:30

Leuk verslag dorine Haha!

Enne hoe is de Pj nou, ik krijg er via de chat totaal bijna geen hoogte van Haha!

maar oke

I will FOTO's Haha!

groetjes Lara

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 18:08

Hoe lang blijft PJ daar nou? Ik wil namelijk wel langs om te gaan boktmeeten, maar mijn man zit in het buitenland voor zijn werk Boos!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 18:40

Hoi!
Tja hoe PJ is, nou gewoon...
Een jongeman van 16 jaar, die dolgraag rijdt, stapel is op zijn paard Torino, op de chat af en toe goed in plagen en eigenwijs zijn, maar in het echt:
Gewoon een lieverd die ontzettend geniet daar bij die dressuurstal omdat hij er zo ontzettend veel van leert. Eentje met doorzettingsvermogen en ambitie.
Zijn karakter daar kan ik wel over praten maar dan zit-ie binnen drie minuten hier in Zevenaar in mijn huis mij op te jagen met een longeerzweep, omdat ik dan vast dingen zeg die eigenlijk niet hadden gemogen *LOL* .
Nee hoor, hij is heel aardig, ja sommige Nederlanders zijn er nog niet achter maar er bestaan ook intelligente belgen.
Die willen meestal leren paardrijden Knipoog .

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:54

Ha Dorine,
Prima keus van Jippie en mij om jou het verslag te laten schrijven! Zoals gewoonlijk heb je het er weer prima vanaf gebracht!
Het was inderdaad heel gezellig. Hannelore heeft lekker veel ruimte nu en hele mooie stallen! PJ is gewoon een hele aardige. leuke jongen van 16 zonder capsones (tenminste, gisterenavond niet! Knipoog )
Enne, over dat ''teveel'' vertellen: Zit daar maar niet te veel over in, gewoon je gezond verstand gebruiken (bijv. bedenken hoe je het zelf zou vinden als iemand anders dit of dat over jou vertelt) en dan komt het allemaal goed!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 21:40

fijn dat het zo gezellig was!
ik bel hannelore deze maand nog ff om tekijken of ze een gaatje vrij heeft dat ik efkes kom.ik ging gisteren niet mee vanwege prive omstandigheden.......

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:43

Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan je verslag Dorine, super gedaan *LOL*

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Hannelore heeft een schitterend complex. PJ is bijzonder vriendelijk en ziet er uit als iemand van 22. Terug in de auto heb ik nog eventjes nagevraagd hoe oud hij ook al weer was want ik begon toch echt te twijfelen Haha! . Torino is echt een lieverd en samen met PJ vormen ze een heel mooie combinatie. Dat beloofd dus nog wat!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 07:27

Ik word weer helemaal jaloers op jullie, allemaal leuke mensen bij elkaar .....
Ik vind PJ trouwens (itt een aantal mensen hier) een ontzettend leuke jongen.

Waarom wonen jullie nu in die (met recht) Achterhoek ......

En Dorine, je hebt weer een heel leuk verslag geschreven, zo gezellig komt het over!

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 09:19

Haha, de dame waar PJ gestald staat (hier in België) vroeg me vorige week hoe het met hem ging daar in dat "verre Holland", ik kan haar dus duidelijk geruststellen dat hij zich daar best schijnt te vermaken met een hele schare vrouwelijke fans. Vingers aflikken Cool Haha!

groetjes

clubgenoot van PJ

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:04

aaaaarrhhhhh 1 dagje wachten en ik kon mee *huil*
wil omega al zolang bewonderen na alle verhalen op horses...
nouja volgende keer beter hoop ik wanneer ik weer richting achterhoek afdwaal *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Esther

Berichten: 4141
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:39

Het was echt gezellig, en leuk om de achterhoekse bokkers weer eens irl te zien. Jammer genoeg moest ik voor mijn werk weg en was ik pas om kwart over negen thuis. Maar toch nog even kort en hevig genoten. Party!!
En PJ is gewoon een heerlijk spontaan jong, maar af en toe vraag ik mezelf wel eens af of hij nou echt nooit moe wordt. Hij blijft kletsen..... Extreme duivel
Wel jammer dat hij er maar 4 weken is, hmmm ik breng hem gewoon niet meer terug! *LOL* *LOL* We houden hem hier, het is veel te gezellig zo!

Enne Dorine er staat niets teveel in je verslag hoor. Omega is gewoon een levende knuffel en een schatje. Lovers

_________________
Hoe groter de nood, hoe leger de batterij van je mobiele telefoon is..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Esther op 2001-08-08 22:30 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Kabayo, tienus63, UnderIlse en 37 bezoekers