Stalling nabij amsterdamse Bos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Stalling nabij amsterdamse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 15:57

Hallo,
Omdat ik voor mijn huurpony, binnenkort eigenpony, nog een stal zoek, vraag ik het even hier.
Wie weet er een stal/boer bij het amsterdamse bos?
Oosteinderweg zag ik een paar plekken toen ik er langsreed, weet iemand of ze daar boxen vrij hebben?
Lagere prijzen.

Of andere plekken die op stapafstand zijn van het amsterdamse bos, ook lagere prijzen.

Zo ja heeft iemand een telefooonumeer, en/of het adres(via pb/mail).
En wat bieden ze: bak/weide of loosgooi plek.. etc

Dit moet met de fiets te bereieken zijn vanaf de kant van het VU ziekenhuis (kom al van iets veder, maar vaanf daar dus gezien niet heel lang fietsen).

Het hoeft dus geen manege te zijn zozeer, bij mensen die gewoon nog een stal over hebben en die willen verhuren voor een lage prijs, bij een boer o.i.d.

Ik zou graag willen:
Goede box, redelijk berijdbare buitenbak (swinters (zomers is dat meestal toch al het geval), een weide of een paddock o.i.d, waar ze de hele dag kunenn lopen zonder in de weg te lopen (omdat er gereden moet worden ofzo).
Veder niet echt eisen Haha!

Bedankt

Sanne!!!

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 19:38

Is er dan niemand ie iets weet?
Oke ik moet afwachten maar toch Haha!

Sanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:41

Doe het zelf stalletje bij Jos Wennekers?

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 20:08

Die zijn vrij veel, altijd handig als je een goedkopere kan vinden (die wel goed is en leuk), maar voor wat ze hebben zijn ze natuurlijk niet duur, maar toch.

Weet niet wat hun verstaan met kleinere (pony) doe-het-zelf stal met uitloop, of het dan een iets kleinere stal is of voor de maat pony?

Weet jij trouwens andere plekken, boeren ofzo, die daar in de buurt zitten?

Sanne

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 07:19

Goedkoper vinden bij het Amsterdamse bos dan Wennekers gaat je volgens mij echt niet lukken hoor... tot ik mijn huidige stal vond heb ik me rot gezocht daar, maar ik kon toen niks goedkoper vinden dan fl 550... en voor fl 550 ging mijn paard dan niet eens naar buiten, geen mogelijkheid voor... Boos! Dus succes, maar ik vrees dat je je "eisen" iets bij zal moeten stellen wil je wat vinden...