huh?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:03

Bart is onze vrouwenverslinder, daar ben ik al achter.
De vorige boktmeeting was de aanleiding tot een aantal vreselijke roddels over Bart & Heike.
De nieuwste boktmeeting zorgt weer voor wat roddels over Bart en Maartje....
Kijk, en nou wil ik dus haarfijn uitgelegd krijgen hoe t zit. Ik had er denk ik niet bij willen zijn, maar ik wil toch wel weten wat Bartje allemaal uitspookt, dan weet ik waar ik aan toe ben als ik m ooit irl ga meeten (tot nu toe heeft hij mij ontlopen, op de laatste keer na). Waarschijnlijk koop ik een vreselijke pruik met hele smerige nep puisten om op mijn gezicht te plakken...
Afzichtelijk gewoon.... Ben wel heel benieuwd. Ik vind Maartje trouwens niet echt het type voor dit soort dingen, maar je weet nooit.....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:06


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 15:07

daar kwam ik er dus niet uit... Allemaal ontkennende omtrekkende bewegingen. Ik wil nu gewoon een heeeeeeeeeel erg straight antwoord!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:38

hahaha die laui *LOL* .

Er is niet gebeurd hoor veel lol gehad met zijn allen we zatten alleen Bart even te plagen.
Ze zaten nu eenmaal de hele naast elkaar en waren een van de weinige die nog wakker waren (Bart, Maartje en Yor) Pling.

Maartje is een leuke meid en komt heeel lief over maar ondertussen Haha! weet ze wel het gaspendal te vinden Schijnheilig . En sanderijn is ook best ondeugend *LOL* ook al kot ze zoooo lief over hier. Niet negatief hoor vond het wel grappig Knipoog .

maar mocht er toch wat zijn we gunnen jullie het hoor Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 18:10

Ik ben ook heel lief!! Schijnheilig Lachen

Maar Sanderijn is wel heel ondeugend hoor! Extreme duivel

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:24

weet je wat het is:als ik bart zou zijn zou ik ook naast maartje gaan zitten,ze is een werkelijk mooi en integer meisje!
dat vond ik ook van mayo(die heeft alleen al een vriend)en van thirza(ook al een vriend)en van merylin(ook een vriend?????)

maar ik zat lekker die twee gewoon te plagen en was nogal melig maar er is niks en als er wel wat zou zijn is dat hun zaak.ik was gewoon erg ondeugend....maar niemand heeft ook gezegd dat ik alleen maar lief hoefde te zijn Schijnheilig
kijk ik ben ook lief geweest(toch??????)maar ook ondeugend en ook luidruchtig en ook introvert en ook geconcentreerd.precies zo ben ik altijd.dus de mensen die mij onmoet hebben hebben écht mij ontmoet.ik ben mezelf op bokt en tegenover de bokkers wil ik dat ook zijn.uiteindelijk moet ik met mezelf leven dus wat heb ik eraan me anders voor te doen dan wat ik ben?daar heb je alleen jezelf mee want dan verspil je energie.
maar goed ik dwaal af. Gaaaap

soms is het beter om te zwijgen

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:44

kijk dat is dus sanderijn.. wat een verhaaaal zeg

jeetje ik zit me suf te verzinnen wat ik hier nog AAn toe kan voegen.. om het geen oneliner te laten zijn, nouja al genoeg toegevoegd nu Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 12:00

Grijnz volgens mij is er niets moeilijk aan hoor Laudi Bart heeft gewoon een harem!(en een venclup)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 13:00

*kwartje valt* juist... ik zat ook maar te stangen hoor, dacht dat ik heel lief mee zou gaan pesten...
Nahnahnah... Vraag me af wat Heiks hier van vindt!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers