Moeder van mn paard ontmoet (met foto)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Moeder van mn paard ontmoet (met foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 15:29

Een tijdje geleden bedacht mn moeder om eens een brief te schrijven naar de fokker van Raysa, of ie misschien nog fotos heeft van Rays toen ze klein was en wat meer informatie over de moeder.
Ik had de brief geschreven, maar kreeg geen brief terug... maar toen werd ik op een avond gebeld door de fokker!
Hij vond het hartstikke leuk om weer een wat van Raysa te horen en we hadden een tijdje gebeld. Hij heeft toen het een en ander verteld over het karakter van de moeder. Echt vreemd, ze heeft compleet hetzelfde karakter als raysa
Heel leuk om te horen dus! Maar toen zei ie dat ik wel een xtje langs mocht komen. En ja dat laat ik me geen 2e x zeggen Haha!
Dus vandaag ging ik met mn moeder op stap. Echt super aardige mensen en ze woonden mooooi *jaloers*
We wisten niet precies welk huis het was, maar toen zagen we ineens een stuk of 10 paarden in de bak staan en er keek er 1tje richting de weg, toen wist ik t meteen, dat was de moeder! Dat koppie, echt exact t zelfde als die van Raysa

Naja we hebben een tijdje met die mensen gepraat en ik heb een foto mee gekregen. Ze konden jammer genoeg de fotos van Rays al veulen niet meer vinden.
Toen zijn we naar de paarden gegaan en hebbenwe een tijdje gefilmd en ik heb een aantal fotos gemaakt. Heel leuk allemaal Lachen

Hieronder de foto van de moeder:
Afbeelding
En raysa
Afbeelding

En wat vinden jullie? Ze lijken op elkaar he


Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:05

zo die lijken echt op elkaar zeg!
Leuk dat je nu weet war Raysa vandaan komt.
ga je ze nog vaker bezoeken? of blijft het bij deze ene keer?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:42

Wat leuk dat je daar geweest bent!Ze lijken idd heel veel op elkaar!

Een tijdje terug heb ik ook eens met Rinkja haar fokker gebeld,om te vragen of ze misschien foto's had.Toen kreeg ik even later een leuke brief over Rinkja in haar eerste drie jaren,e haar moeder,broertjes,zusjes enz.En over wat voor paard het was.
Er zaten ook geweldige foto's bij,van een paar uur oud,een paar weken,en een paar maanden oud.Rinkja als veulen van een half jaar op de keuring en die stugge manen al stoer overeind.
Zij is toen later nog eens bij ons op stal geweest.Echt heel leuk.


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:24

Ik had ook al een reactie bij ITP gezet, ik vind het een super paardje! Met een hele gave moeder, maar natuurlijk ook een hele coole vader Haha!
Kijk maar eens op www.dutchbreedersna.com
Daar staat veel info en veel foto's van Iroko Lachen

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 22:08

susan:
nee ik ga er niet nog een keer heen, maar ze zeiden dat als ik op concours ga ze komen kijken dat lijkt me wel heel leuk!

ze hebben er nu 8 drachtige merries staan en je ziet ze eigenlijk alleen een beetje in de bak staan rond te kijken. Ik heb nu fotos genomen en we hebben t gefilmd. Het was heel leuk om te zien, maar 1x was genoeg Lachen


Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:12

ahh, wat tof!!!!!!!!!
ze lijken echt op elkaar!!!
*LOL*

heeej mensjus!!!!!
i love boefje 4 evahh

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:15

Leuk zeg! Aardig van die mensen dat je een keertje langs mocht komen. Ik geloof wel dat het bijzonder is om te horen dat jouw paardje zo sprekend haar moeder is.

* To Belg, or not to Belg *

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:22

Nou Aifa, je brengt me op ideeen! Ga nu eens even kijken of ik geen mailadres van de fokker kan vinden. Ik wil dolgraag een foto van Leroon als veulen...

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:28

Wat komisch!
Ze hebben bij een identike bles!
Mooi span

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:43

He hartstikke leuk, ik ben ook wel eens op zoek gegaan naar de moeder van Isa. Die was helaas al overleden, maar die man had nog wel een halfzus en daar zag ik ook een hoop overeenkomsten in.

Trouwens, wist de fokker nog iets te vertellen over haar neus?


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 23:19

Linda250: het is heel bijzonder om te horen dat ze zo op haar moeder lijkt, zowel uiterlijk als innerlijk.

de moeder is eenkennig, eigenwijs, als ze je vertrouwd gaat ze voor je door t vuur, pittig en echt een 'vrouwenpaard' --> dat is dus precies Raysa

Josephine: Ik heb t adres van de fokker op Raysa's papieren en heb m toen een brief geschreven. Misschien kan je dat doen? Ik hoop dat ik meer mensen op ideeen heb gebracht! Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te kijken of Rays veel op dr moeder zou lijken *LOL*

Eliesje: ja die bles viel mij ook al meteen op. Maar Raysa en de moeder in een span wordt denk ik vliegen haha Haha!

Tiffy: Nee de fokker wist nix te vertellen over haar neus. Je doelt toch op dat ie iets scheef staat? Toen hij Rays verkocht (op 2 jarige leeftijd) had ze dat nog niet. Ze zal waarschijnlijk later een klap hebben gehad van een ander paard of van een hardhandige handelaar
Maar hoe weet je dat van die neus?! Heb ik dat ooit verteld? Sorry het wordt laat Gaaaap dus miscchien ben ik t vergeten, maar kan t me echt niet meer herinneren.

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Briiet, ComscoreBot, criollo_yess, ElinaSK, horssie, jitskenienke, Laj1, Laura82, micksage, Mo_Noah, MyWishMax, neline11, Pantykous, rocky_1995, Sjofel, Sting en 94 bezoekers