gelachen om symphony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

gelachen om symphony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 16:10

Hihi ik heb echt lol gehad met symmie. Ik had maandag op tentenkamp bandage gekocht en dan wel in een mega stoere kleur (knal roze Haha! )
Ze heeft nog nooit wat om haar benen gehad en ik dacht laat ik maar gaan oefenen i.v.m de keuring in juli.
O wat een lol. Omdoen ging prima zelf bij het lostrekken van het klittenband deed ze niets, maar toen keek ze naar beneden en ze schrok zich rot. met een sprong opzij( had alleen de linker nog maar om) ging ze snel achter me staan. Iedere keer als ze het zag sprong ze weer opzij Lovers
Ben ff in de bak gaan draven. Ze was lekker voorwaards }> en zijwaards Schijnheilig
Toen ze een beetje rustig werd ben ik bandage 2 omgaan doen. Bij de poetsplaats aangekomen keek ze weer links omlaag en ze schrok weer. Ze schoot wel een meter de lucht in Ach gut
Iemand gevraagd haar vast te houden en de tweede omgedaan. ging ook super, maar ik had er nog maar net vast en ze explodeerde Koe
weer de bak in. ze bleef weg springen steeds als ze weer naar ze keek. Dat ze iets om d,r benen had was niet erg, maar in die kleur
Heb wat parelli met haar gedaan en ben naar binnen gegaan waar ik ze weer afwilde doen. Nou dat was engggggggggg
maar gelukt. als beloning kreeg ze een hoofd douch. Dat voind ze heerlijk, want dan kon ze de druppeltjes opsleurpen Verward
Lief he vond haar zo schattig moest het ff kwijt.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:50

haha mss in het vervolg geen knalkleuren meer kopen en zeker geen roze. haha wel een grappig paard hoor. deed ik mijn vorige pony witte bandages om dan liep hij keigoed en strekken als geen een. was wel grappig. stond ie echt heel trots.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 10:23

nou sym was alles behalve trots hihihi

Teletubbie

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:40

hoe maak je zown leuke avater aan ???

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 15:45

uh op internet zoeken. iets van bewegende plaatjes ofzo.