Wie doet dit ook weleens?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Wie doet dit ook weleens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 20:15

Hi!

Ik ging vandaag gezwellie samen met m'n pony hardlopen ipv alleen!
Is veel leuker!
Ik ging hardlope, en ging maar eens langs m'n paard. Dus ik haal m'n pony op, en ga gezwellie samen met m'n paardje hardlopen. Haha! 't Was leuk, hoor!

Wie doet dit ook wel is?

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!


Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:50

Hahaha...dat klinkt geinig!! *LOL* Die friezen die ik rijd begrijpen daar geen snars van als ik met ze wil rennen. Dan blijven ze staan en staan ze me aan te kijken van ben je gek ofzo Verward .....dan er maar weer op ofzo!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:57

Ik heb het ook wel gedaan,als ik ineens vond dat ik weer aan m'n conditie moest werken.Dan ging ik naast Rinkja,en hield ik de manen vast zodat zij me half meetrok en ik minder moeite hoefde te doen. Knipoog

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:00

doe ik ook altijd met mijn pony. is geweldig voor je conditie en een goede training omdat ze in de zomer naar de keuring moet.

Love_horses

Berichten: 21
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:06

jah ik deed dat altijd met me shetje toen ik haar nog had.. was altijd wel gesellie hoor! alleen vond ze het gras altijd interessanter dus dan renden we een stukje en dan dook zij gelijk met dr hoofd het gras in

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:24

Ik doe dat ook wel eens. Sportschoenen aan, en dan gaan we ervoor. Alleen moet ik zeggen dat mijn paardje beter conditie heeft dan mij.... Schijnheilig
Ik denk dat ik het meer vaker moet gaan doen Haha!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 22:48

Haha!
Mijn shetje blijft wel goed naast me. Gered door de hengstenkettig Haha!!
Die van mij hoft niet naar de keuring, heeft nieteens papieren. Maar ze loopt wel geweldig!
Ik heb vandaag met paard maar een klein rondje gedaan...
Ik ga morgen waarschijnlijk 2x.
's ochtends in mijn eentje, en 's middags weer een klein rondje met het PAARD (eng woord, het "paard" is 1.02,5..)

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 06:30

Hardlopen zul je mij niet zo snel zien doen. Dat is mij te vermoeiend.
Ik ga weleens fietsen met Yorghos. Als hij gaat draven, kan ik mooi meeliften!

* To Belg, or not to Belg *

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 18:39

ja, fietsen doe ik ook weleens, jah!
Haha!

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:04

Heb ik ook wel gedaan met m'n schimmeltje, wel van genezen moet ik zeggen, ze kan veel harder en veel langer als ik Extreme duivel . 50m er naast zweven gaat nog wel (met een pluk manen vast) maar dan stort ik in.
Ook heb ik het met de fiets geprobeerd, nog een groter drama geworden. De remmen van een fiets kunnen niet op tegen een enthousiaste arabier, met fiets en al over de kop- maar m'n paard laat ik niet los . Je kon mooi het profiel van het stuur in m'n buik zien

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:38

Eergister nog, Imker zet dan zijn nek erop en hoppa, Veerle vliegt gezellig mee!
Dan loop ik ernaast te kwijlen, want hij heeft dat echt een mega-uitstraling!

Toos paardloos

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:46

Jee, wat zijn jullie lui, allemaal meeliften... Niet goed hoor Tong uitsteken
Ik ren minstens 2 keer per week met Anita de ezel een rondje, en omdat ze zo klein is, gaat meeliften sowieso al niet. En bovendien ren ik vaak harder dan zij *LOL* Zie je haar echt denken: "Pff.. moet dit? Dit is echt niet leuk hoor blergh, in de wei krijg ik ook wel beweging hoor Frusty " *LOL*

En met Susan de pony maakte ik altijd wandelingen van 1,5 uur met tussendoor stukjes draf. Dan stelde ik mezelf een doel: de volgende 200 meter ga je rennen, dus tot die paal ongeveer. En dan *hijg puf, val dood neer* rende ik de volgende 200 meter. En Susan heel vrolijk kijken; "jee, we gaan weer in draf"

Maar meeliften neeeeee hoor. Ikke zélf doen Tong uitsteken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:01

Ik wandel wel best vaak met mn pony. Lachen
Af en toe rennen we dan ook wel stukjes maar hij is veel sneller dan ik, zodat we weer pauze in moeten lassen zodat ik uit kan hijgen. Ondertussen eet die dan lekker grasjes. Vork *LOL*


Meisju

Berichten: 28
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:25

wahahah Lachen
nee, ik doe dat nie Tong uitsteken

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:28

mijn vriend ging altijd met ons jonge paard hardlopen, het wandelen werden we zat en fietsen ging niet met haar. Nu fietsen we regelmatig met een van de 3, ook wandelen we regelmatig met ze.

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:59

Als ik dat wil doen moet ik melvin meetrekken dan heeft ie zoiets jah doei!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:28

ik doe het ook best vaak met mijn hengstje gaat opzich best goed heb alleenecht geeen conditie dus ga het nog vaker doen.... Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:43

Ik doe dat met Bresco ook zoafentoe. Op de vorige manege elke week. Leuke is dat ik hem niet hoef vast te houden, hij volgt vanzelf Haha! Ook leuk als je een volte rent, dan loopt hij ook netjes de volte Haha!

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:05

Ik kan niet anders met bliksem!! Lachen
Ik kan haar niet rijden, dus wandelen we altijd.. En tja, voor een beetje conditie bij haar, moet ik dus meteen me benen van me lijf rennen!!:D

Cool

Nog even hier, nog even blijven
Zo is het goed - Acda & De Munnik

boemel

Berichten: 8266
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:24

Vroeger deed ik regelmatig wat aan hardlopen, dus leek het me ook leuk om met mijn pony te doen. Dat rende super irritant, want ze was veel te sterk. Als ik niet doorliep werd ze nog giftig ook, begon ze me te bijten.

Met mijn huidige paard draaf ik ook wel eens een stukje aan de hand (moet ivm peesblessure). Ik kan goed merken dat ik geen conditie heb, want ik houd het voor geen meter vol.

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:27

Ik heb precies hetzelfde als boemel, ik moet ook aan de hand stappen en draven, gelukkig mag ik er nu ook op, maar zes minuten aan de hand in draf, mij niet gezien! Mijn longen en mijn knieën laten het dan afweten, dus dan maar wat minder draf als ik er niet op zit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Lalladidoo, rien10, savieralover, Slmt9, SusanH, Tijn8 en 77 bezoekers