Heb me over laten halen (nudistencamping)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Heb me over laten halen (nudistencamping)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 09:26

(zie mijn vorige berichtje 'Nudistencamping'
Ik heb er nog eens uitgebreid over gesproken met mijn vriendin en zijzegt dat er niks raars of geks is aan zo 'n camping dus ik heb de knoop door gehakt en ga met haar mee.
Ik ben al eerder met haar mee geweest naar Oslo en dat was helemaal te gek dus ik hoop dat ik nu ook een heerlijke vakantie krijg.
En als ik het helemaal niks vind ga ik gewoon weer terug.
Zouden jullie gaan?

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 09:40

nee absoluut niet, maar that's me. ik denk dat ik mijn lachen niet in kan houden. die mensen in hun nakie, maar wel met hun schoentjes aan, helemaal als ze aan het sporten zijn.

maar fijne vakantie, en neem foto's mee! Lachen

Amor Vincit Omnia

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 09:45

SuperPepeijn schreef:

maar fijne vakantie, en neem foto's mee! Lachen


hahaha, echt iets voor jou hoor...Haha!

ik zou ook niet gaan.
ik vind het gewoon vresselijk en ik zou ook in lachen uit barsten!!
Haha!:D

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 09:53

Ymkje, als je een begint met het naturistencamping te noemen klinkt het al een stuk minder erg. Het woord 'nudist' heeft een nogal exhibitionische klank in mijn oren.
In mijn familie zitten een aantal verstokte naturisten, zij vinden het heerlijk om erbij te lopen zoals ze zijn.
Op naturistencampings komt vaak ook heel ander publiek dan op een gewone camping. Meestal zijn het hoger opgeleide mensen en 'Jan met de bierfles' zul je er niet vinden.
De campings zijn ook vaak mooier gelegen.
Een van de voordelen van het naturisme is dat mensen elkaar accepteren zoals ze zijn, er wordt niet op uiterlijk afgegaan.

Zelf vind ik het helemaal niets, ik voel me er gewoon niet prettig bij. Maar als mensen dat wel vinden, moeten ze het vooral doen.
Live and let live!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:21

Niks voor mij, ik durf al niet in bikini dus laat staan in mijn nakie

Ik heb weleens stukjes op tv gezien over een naturistencamping en er hangt volgens mij wel een hele goede sfeer. Veel plezier dus!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:34

Wat is het verschil eigenlijk tussen nudisten en naturisten? Is volgens mij wel verschil tussen namelijk.
Veel plezier Ymkje (jij liever dan ik)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:34

Leuk dat je het durft. Ik ben als kind vrij vaak naar naturistencampings geweest en zou het nu wel weer doen, niet zozeer om het blootlopen (al is het best handig om niet te hoeven rommelen met kleren in een hele krappe tent) maar wel om de aardige en ruimdenkende mensen, de vaak prachtige omgeving, veel meer ruimte dan op de gemiddelde reguliere camping (wij hadden gewoon een hele heuvel voor onszelf), vaak ook nog goedkoper. Veel mensen hebben ook gewoon kleren aan daar, dat is zeker niet verboden. En de blote mensen, na een paar dagen let je er echt niet meer op.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:24

Ik zou zelf niet zo snel gaan, maar ach het is weer een ervaring.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:24

Ik hoop voor jullie dat het mooi weer is, anders lijkt me het me wel een beetje frisjes in Eva's kostuum. *LOL*

Maar je hebt groot gelijk, hoor, dat je mee gaat. In de sauna ben je er tenslotte ook zo aan gewend om iedereen in z'n nakende niksie te zien.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:28

Binnenactiviteiten Gwen Knipoog

Als ik zelf zou kunnen kiezen met wie ik daar naakt rondloop dan wellicht Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:28

Daar zou ik nooit naar toe gaan. Het lijkt me vreselijk om in je nakie te lopen (zitten al die mensen steeds naar je te kijken of niet Haha! ) en al die naakte mensen , ik zou me kapot lachen... Haha!

Ik was een keer met een vriendin naar het strand en we waren aan het lopen en toen zagen we opeens een borde met naturisten strand, wij doorlopen... Haha! Opeens roept mn vriendin: 'kijk [**], daar daar, kijk dan!' En ik keek en daar lag een man op zn rug een boek te lezen en hij had een.... * je weet wel * Bloos:o
Je wilt niet weten hoe snel ik dat strand weer af ben gerend. Lips are sealed


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:45

ik heb veels te veel leuke kleren die ik aan wil op vakantie......en tig bikini's!! zou niets voor mij zijn dus.........en ik hou van kadootjes uitpakken , dus ik zie mannen ook liever (eerst) mét kleren aan Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 12:30

Ik hou zowiezo niet van campings, ik ga liever ergens feesten of juist bergbeklimmen o.i.d.

Maar ik zou er verder geen moeite mee hebben denk ik.
Alleen die mensen die dan, wat SP ook zegt, aan het tenissen zijn ofzo met alleen schoenen aan en verder niks, ik denk dat ik dan ook moeite zal hebben mijn lachen in te houden, zie je alles zo fijn heen en weer slingeren Tong uitsteken

Het lijkt me voor mannen lastiger daar, kan me zo voorstellen dat een 'opstandig onderdeel' voor ongemakkelijke situaties kan zorgen Bloos

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 12:50

Idd, heb er het lef niet voor...

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 13:44

Goed hoor, dat je dat durft! ik zou het lef er nietvoor hebben....
Maarre veel plezier!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:28

ik zou het niet doen, zal waarschijnlijk alleen maar aan het dubbel liggen zijn. maar goed heel veel pelzier iig.

Love the life that you live, live the life that you love

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:33

Komer er ook veel jonge kipjes van mijn leeftijd op zo een camping? Of zijn het alleenmaal ouwe zakken?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:25

Tot mijn 13e ben ik eigenlijk ieder jaar 4 weken op een naturistencamping in Yougo geweest. Heerlijk vrij en lekker makkelijk. Je hoefde niet te slepen met kleren naar de douches, kon overal gaan en staan waar je wilde zonder dat mensen je veroordeelden over je uiterlijk.

Een naturistencamping is echt niets raars, het is juist vreemd als 's avonds als het kouder wordt, iedereen kleren aandoet, dan moet je echt goed kijken wie nou ook weer wie is.

Toos paardloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:29

Supertje schreef:
Het lijkt me voor mannen lastiger daar, kan me zo voorstellen dat een 'opstandig onderdeel' voor ongemakkelijke situaties kan zorgen Bloos
:D dat ligt maar aan, zoals orri en prima al zeggen, met wie je samen bent *LOL*

Amor Vincit Omnia

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:31

imker schreef:
Een naturistencamping is echt niets raars, het is juist vreemd als 's avonds als het kouder wordt, iedereen kleren aandoet, dan moet je echt goed kijken wie nou ook weer wie is.


Ja want je gaat mensen herkennen aan andere lichaamsdelen dan alleen het gezicht! Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:20

nou kan dat ej er zo open over bent

nog een maandje dan geen school meer en lekker vakantie

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:40

Fonnie schreef:
Daar zou ik nooit naar toe gaan. Het lijkt me vreselijk om in je nakie te lopen (zitten al die mensen steeds naar je te kijken of niet Haha! ) en al die naakte mensen , ik zou me kapot lachen... Haha!

Ik was een keer met een vriendin naar het strand en we waren aan het lopen en toen zagen we opeens een borde met naturisten strand, wij doorlopen... Haha! Opeens roept mn vriendin: 'kijk Fonnie, daar daar, kijk dan!' En ik keek en daar lag een man op zn rug een boek te lezen en hij had een.... * je weet wel * Bloos:o
Je wilt niet weten hoe snel ik dat strand weer af ben gerend. Lips are sealed


Ik denk niet dat wanneer je naar een naturistencamping gaat ze je echt na/aankijken.
Je loopt er allemaal het zelfde rond, toch?

Ik wens je veel plezier!

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:44

nou zeg SP & Prima kunnen maar aan 1 ding denken..... slecht hoor!

kan wel merken dat minstens 1 van de 2 iets te kort komt Tong uitsteken

maar een naturistencamping zou nix voor mij zijn, niet omdat ik me ergens voor schaam, maar ik zou dan niet zo graag die oude&uitgezakte blote lichamen willen zien van de oudere mensen die er zijn, sorry maar dan zou ik echt moeten lachen! en t lijkt me er ook vrij onsmakelijk uitzien, nee, geef mij maar een luxe hotel/appartement en mensen met kleren aan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:45

Renske20 schreef:
nou zeg SP & Prima kunnen maar aan 1 ding denken..... slecht hoor!



Juist gezellig!! Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:13

Renske20 schreef:
nou zeg SP & Prima kunnen maar aan 1 ding denken..... slecht hoor!
en dat zeg uitgerekend JIJ??? *LOL*

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, ComscoreBot, Eretria, IASCrawler, IlBuono, Laurora, MarJon, MiniTrex113, Petra_O, Sabbientje, Xayah, xemmafalcon, YandexBot en 177 bezoekers