Haarnetje verplicht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Haarnetje verplicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 13:27

Ja of nee?
Ik heb eerlijk gezegt een poedersuiker hekel aan die dingen. Zo'n achtelijke grote strik achter op de cap. Ik draai veel liever gewoon een knot op me kop, wel zo dat me cap er nog boven past hoor Haha!
Maar mag dat?

Groetjes Roos.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:38

Ik heb nooit een haarnetje gebruikt, ik heb vrij lang haar dat op een knot gedraaid wordt, en de cap op, nooit wat van gehoord Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:42

Zover ik weet mag dat gewoon. Maar bij een haarnetje hoeft niet zo'n strik te zitten, dat is alleen als er een klip aan zit. Ik doe ook wel me haar invlechten. Ik heb zoveel haar dat blijft toch niet zitten in een netje of knotje en heb er nog nooit comentaar op gehad. Ik denk dat het erom gaat dat je je haar netjes verzorgt hebt en dat niet de slierten om je gezicht wapperen, zoals dat los of in een paardestaart gebeurt.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 13:43

Roos gaat dus mooi zonder haarnetje starten Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:55

Meestal start ik zonder haarnetje (haar wel in vlecht of knot). Ook start ik niet met witte handschoentjes, maar met zwarte. Daar heb ik nog geen enkele jury over gehoord.

Toos paardloos

wendytje
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 17:12

Ik heb wel is een jurylid horen zeggen (tegen een andere deelnemer) dattie in het vervolg met witte handschoentjes moest starten ipv zwarte, omdat het anders heel moeilijk is om de handen goed te zien...

En ontopic: ik heb geen idee....

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 17:18

wel of geen haarnetje maakt niet uit, zolang je haar maar vast zit als het daar lang genoeg voor is. er mag niks los onder de cap of hoed vandaan komen...

She's my lady Lovers

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 17:34

ik heb gewoon zo'n bruin haarnetje, zo'n strik vind ik ook niets

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:05

Is niet verplicht, anders heeft iemand met kort haar een probleem Haha!. Ik had eerst wel met een strik, maar die is ontploft, nu heb ik gewoon een netje die ik vastzet met een groot elastiek eromheen.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:48

Zeg mag je wel gewoon met een staart of een vlecht rijden? Ik dacht van wel! Als ik mijn haar in een knot of een haarnetje doe (wat ik al niet eens een meer probeer om me een hoop pijn en moeite te besparen) dan zakt het de hele tijd uit. Ik heb namelijk nogal dik, veel en lang haar dus dat schiet niet echt op.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:52

Volgens mij word een staart ook niet waardeerd maar een vlecht is wel oke dacht ik. Heb je ook geen last van losse plukken.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:03

ik heb een opmerking gehad dat ik geen haarnetje had! terwijl mijn haar in een vlecht zat! ik kreeg zelfs een punt minder erdoor in de dressuur!

ik heb nu dus zo'n simpel haarnet geval, die ik dan om mijn knot heen wikkel! er is niet aangegeven hoe ik dat geval moet dragen en tot nu toe nog geen commentaar gehad! })

officieel stender van het beukenpoortje!

wendytje
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:23

Ik heb ook zoiets, eentje die ik gewoon lekker over mn hoofd heen trek, ff al mn haar dr in proppen en klaar!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:28

Blijft bij mij echt niet zitten hoor. Ik heb al van alles geprobeert. Alleen een vlecht blijft er fatsoenlijk uitzien. Ach het zal ook wel per jury schelen, het is maar net wat ze willen zien, denk ik.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 17:46

Hey king marco en Youknowwho; ik heb ook zo'n probleem met lang dik haar.. Maar ik draai het haar mooi om een donut, is echt ideaal! en ik vind het nog mooi ook

She's my lady Lovers

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:30

ik maak meestal een knotje, daar draai ik het haarnetje een slag omheen en dan doe ik het om mijn hooefd, snap je? beetje onduidelijk uitgelegd, maar het blijft super zitten, dat deden die andere dingen ook niet bij mij.

Vitje
Berichten: 37
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:41

ik heb een haarnetje voor me knot met leuke silveren dingetjes erop. ik doe het meestal met zo;n donut geval blijft wel goed zitten vin ik. Nog nooit gehad dat het uitzakte lekker veel stiekjes erom heen en klaar is ik..

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:11

ik vind een haarnetje wel leuk zo'n gewoon wel om een knotje met kleine pareltjes in maar toch niet zo'n mega strik hor

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 07:45

ik hou ook niet van haarnetjes, maar kheb er wel vaak mee gereden.. maar nu ga ik het anders doen Haha! vriendin van me kan heel goed vlechten en die maakt een invlecht.. jammer dat je dat onder je cap niet ziet...maar goed.. dat vin ik leuker dan een netje..

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!

laurie_oud
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:37

ik draag altijd gewoon een witte strik maar volgens mij mag je als je een knot maakt ook wel met knot gaan hoor

een toffe site!!!

laurie_oud
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:37

ik draag altijd gewoon een witte strik maar volgens mij mag je als je een knot maakt ook wel met knot gaan hoor

een toffe site!!!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:23

Ik rij met een zwart klein strikje met daaronder een haarnetje. Dat is de enige manier dat het niet uitzakt (het lang, dik en veel haar probleem)

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:08

Ik krijg die klips daarvan niet dicht.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:07

Ik niet los Haha!

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:14

Ik had altijd z'n ding waar je je haar in moest draaien en dan deed ik er altijd een netje om en dan een grote zwarte elastiek erom heen. Dat hoorde dan wel bij ons club tenue.

'Hoezo te vroeg? Wij waren gewoon nieuwsgierig!'
<3 Myrthe & Yinthe 09-05-2016 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 9 bezoekers