watervoorziening weiland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

watervoorziening weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 22:58

Ik heb een paar stukken land waar geen waterleiding/sloot in de buurt is. Daarom ben ik op zoek naar verschillende types/leveranciers van een watertank op wielen.
Ik heb nu een tank van 700 liter, de nieuwe moet minimaal 1000 liter zijn en geschikt voor de trekhaak aan de jeep.

Weet iemand waar dit soort tanks verkocht worden?
Eventueel 2e hands (marktplaats zoek ik al af Knipoog )

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:31

Ik ken wel van die plastic tanks met een gazen omhulsel er omheen. Die staan hier te koop voor 70 euro. Maar dan moet je nog wel een aanhanger hebben om ze te kunnen vervoeren en te plaatsen in je weiland. We hebben er zelf een drinkbakje opgemonteerd en dat werkt wel al gaat het niet echt snel. Maar bij ons gaan de paarden 's avonds op stal en kunnen dan rustig bijtanken. Maar de meeste mensen hebben ze om een waterbak aan te vullen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:43

Kijk eens op www.wildkamp.nl, daar kun je vast wel iets vinden !
De site is niet zo uitgebreid, maar als er niets bij staat, dan kun je het vast in de catalogus vinden (kun je ook aanvragen via de website).

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 17:23

Oscar schreef:
Kijk eens op www.wildkamp.nl, daar kun je vast wel iets vinden !
De site is niet zo uitgebreid, maar als er niets bij staat, dan kun je het vast in de catalogus vinden (kun je ook aanvragen via de website).

Ik heb iig de catalogus aangevraagd, er stonden ook waterreservoirs tot 2200 liter op de site. Dat is ook nog een optie, reservoir bij het land zetten en steeds vullen met de tank die we nu hebben...