Leuk hoor' zo'n borstelframe!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Leuk hoor' zo'n borstelframe!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 21:45

Had ik voor mijn door staart- en maneneczeem geteisterde allerliefste ruin een echt borstelframe gekocht. Ik wilde eerst gewoon borstels aan de muur schroeven, maar werd door een vriend overtuigd om zo'n echt duur frame met twee borstels er aan te kopen.
Dus, gisteren frame aan de muur gemaakt, borstels er aan........wat zie ik vanmorgen?? In plaats van dat ie met z'n staart er tegen aan is gaan schuren, heeft ie de helft van de bovenste borstel gemold! Hij heeft gewoon met z'n tanden een heleboel haren er uitgetrokken.
Gelukkig heeft ie ze niet opgevreten (het hele zooitje lag recht onder de borstel op de grond), maar dit was toch echt niet de bedoeling. Direct de borstels maar ingespoten met vloeibare cribbox, hopen dat het helpt.
Ondertussen vertoont ie ook nog geen enkele neiging om er met z'n staart tegen aan te gaan staan (daar hebben we immers de voerbak voor).
Wat dit nu weer moet worden?


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:24

ja, je zou ze toch Boos! Haha!

Typisch paard zijnde , nooit meteen de dure spullen kopen want die zijn altijd het minst leuk volgens paard

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:01

En dan mogen wij geen gegeven paard in de bek kijken Haha! .

De zon schijnt voor iedereen!!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:18

Ja vind je het gek. Schroef je dat rare ding in de stal en dan moet dat arme dier maar weten wat hij ermee aan moet vangen.
JIJ hebt makkelijk praten want JIJ hebt de gebruiksaanwijzing gelezen!!!!
HIJ niet!!!!!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 08:06

Hahaha Fabienne! Ja, paarden denken soms wel een beetje anders dan wij mensjes...

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 08:23

Wij hebben ook zo`n ding voor Joop en die schuurt zo hard dat je heel snel alweer er nieuwe borstels aan kan maken Haha!
Toen we de anderen ook maar zo`n borstel hadden gegeven had Voltrack ook wat haren eruit getrokken Koe , een paar maar gelukkig!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:37

Carina vind die borstel echt helemaal geweldig, en ze heeft nooit een poging gedaan om hem op te eten. Terwijl ze toch alles eet... :/

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:09

Ik vind het een geweldige uitvinding! Als ik een eigen stal zou hebben kocht ik dit frame meteen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, Pinacolada en 165 bezoekers