Waarschijnlijk de laatste keer op de manege gewees

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Waarschijnlijk de laatste keer op de manege gewees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 09:56

Want met een paar maandjes gaat manege de Emmahoeve waar ik 2 jaar met heel veel plezier heb gereden sluiten. Het zat er al aan te komen, ze waren al 2 jaar geleden uit gekocht maar mocht blijven totdat ze de grond nodig hadden. De opties waren sluiten of verhuizen, het is uit eindelijk toch sluiten geworden.
Dus ben ik van de week nog even wezen kijken. Ik heb me echt weer penny meisje gevoelt daar. Lekker nog even met de pony's geknuffeld die mij hebben leren rijden. Misschien ga ik nog wel een keer langs voor ze dicht gaan maar weet het nog niet zeker.

Er zijn meerdere bokkers die hier ook hebben leren rijden. Het is gewoon heel jammer dat zo'n manege door plannen van de gemeente weg gaat.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:17

ik helaas! vind het eerlijk gezegd geen leuke manege! heb hele nare ervaringen met de eigenaar! mijn buurvrouw wilde overigens 2 paardjes kopen van Ineke. maar omdat ze ze niet kan stallen doet ze het niet!
ik heb er ook iets van 2 jaar gereden. maar dat ik alweer zo'n dik 10 jaar geleden!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:20

ooo ik vind het echt jammer
t is jammer dat ik niet genoeg geld had, anders zou ik kordina zo oppikken
super leuk beest!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 11:51

Ja he, Heleen. Ik denk dat ik dan Beauty of Altja vandaag nog zou halen. Dat zijn echt gewoon paardjes die het verdienen om een goed huisje te krijgen. Maar ja, helaas, je kan niet alles bij je houden.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:31

gaan ze sluiten?? dat wist ik niet joh, ik dacht ze een stuk grond richting schagen hadden gekocht en daar verder zouden gaan inclusief vakantiehuisje. Maar dit heb ik al een hele tijd geleden gehoord hoor.

hoop dat alle paardjes een goed nieuw huis krijgen.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:53

Jammer dat ze dicht gaan !
Ik ben er een paar keer geweest,want mijn vader reed er altijd als hij de mest weg ging brengen langs

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:45

Wat jammer dat je manege ermee ophoudt. Is er nog wel een andere in de buurt?

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 13:48

Ik rijd er al een tijdje niet meer omdat ik nu naar de Wieringermeer ruiters ga(als ik er een paardje voor heb, dat heb ik op het moment niet). En andere zitten al minstends 20 km verder op. En zijn van veel mindere kwaliteit.

Barb: De verhuis plannen gaan niet door. Die huisjes waren een probleem zo ver ik weet. Toen heeft ze maar besloten om er mee te stoppen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 15:40

ja ze kregen geen vergunning voor de vakantiehuisjes, en dat wilden ze er bij doen! vandaar dat ze het stop hebben gezet! er is verder geen manege in de buurt! dus voor de kinderen is het heel vervelend! me buuf zei al: nou tabitha vraag je pa of hij zijn schuur vol gooit met zand! hihihi

ik ben er intussen al heeeeeeeeeeeeeel lang niet geweest, ik reed vroeger altijd op altja en sylvester(overleden)of jamy ofzo!
staat beauty er ook nog?! wordt die als manege pony gebruikt?
he noem eens wat paardennamen, misschien dat ikw at bekends hoor die mijn buurvrouw wilde kopen!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 20:30

Tja, de pony's: Beauty(ja die staat er dus nog, en word in de lessen gebruikt), Sunny, Sundance, Altja, Jamy, Honey, Guido en Karimsa zijn de manege pony's. De paarden ben ik wat minder in thuis, iig Jasper, Lioletta, Kordina, Liqeur, verder weet ik het zo ff niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:52

Balen zeg... en wat reddytobias zegt is waar ja. Het is gewoon heel vervelend voor die kinderen dat ze niet meer kunnen rijden...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:30

Ik wist helemaal niet dat ze ging sluiten...Frusty Was nog steeds in de waan dat ze gingen verhuizen...En het is nog wel familie van me Bloos

Vervelend voor Ineke, de lessen, maar ook zeker voor de mensen die er in stalling staan...!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:45

is het familie van jou?!

sundance is wel een grappig ding, van quirine geweest natuurlijk, ik reed wel is op altja,honey,guido. jemig die beesten zijn intussen ook oud! haha
ware vroeger veel meer pony's!
ik vind het zeker vervelend voor de mensen die er rijden en paardjes hebben staan! quirine moet nu ook een ander plaatsje vinden!