Gips er af, maar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Gips er af, maar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 12:39

Misschien kunnen sommige het nog herinneren dat ik m'n enkel had ggebroken? zie topic: [VvdD] Voorlopig niet rijden: enkel toch in gips Huilen
Nou vandaag was de dag dat het gips er af mocht, Ik was zowel zenuwachtig (voor die enge groote cirkelzaag Haha! ) als benieuwd (hoe m'n beeln er uit zou zien). Toen het gips er af was zei die man gelijk "hmm het ziet nog wel blauw", dus ik begon al te twijfelen of het wel allemaal in orde was, dus toen de arts kwam en er naar keek, zei zij ook dat het nog wel dik was (ze zei ook dat het nog blauw was vanwegen de giga klap die het heeft gehad) en dat ik dus nog twee weken met tape moet lopen, maar hier mag ik gelukkig alles mee doen, dus ook weer rijden, alleen nu kan ik nog niet eens lekker douchen, dus vanmiddag klim ik lekker weer op Dar, ik laat wel even horen hoe dat is gegaan.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:55

Wel fijn dat het eraf is! Ik hoop voor je dat je snel weer alles kan doen. Dat je enkel nog blauw is enzo, is opzich heel normaal hoor. Een vriendin van mij had dr enkel op 2 plekken gebroken en heeft nog ongeveer 8 maanden met een blauwe, best dikke, enkel gelopen. T trok langzaam weg... Dus das wel balen, maar niks om je zorgen over te maken.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:44

Lekker gevoel is dat, als dat zware gips eraf is. Ik hoop voor je dat je enkel nu weer gauw helemaal in orde is!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 15:11

Sterkte ermee en succes met rijden zou ik zeggen.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 16:30

Ben nu net terug van het rijden, we waren eerst van plan om in de bak te gaan, maar omdat deze zo zwaar lag zijn we toch maar naar buiten gegaan voor een rustig ritje, natuurlijk dacht Dar hier heel anders over Haha!, maar het ging allemaal prima, alleen kon ik niet lichtrijden omdat ik m'n voet niet kan buigen, maar het was een heel prettig gevoel om weer op Dar te zitten.

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:15

Fijn he als je het gips kwijt bent, ik ken het gevoel! Kun je eindelijk weer rijden. Succes ermee!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:37

Leuk dat je weer kunt rijden! Beterschap nog! En veel succes! Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:45

Da's toch wel een beetje goed nieuws !
Nog niet helemaal, maar je bent in elk geval weer een stap verder.
Leuk dat je al weer op je paardje gereden hebt, dat zal vast erg fijn geweest zijn !
Veel succes verder !

Meisju

Berichten: 28
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:40

hoe maak je zown avator Verward

Willik wel weten , eigenlijk *LOL*

.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 07:59

Ja dat is nog wel wennen als je gips eraf is, je enkel voelt dan heel erg zwak aan. Ik heb een aantal jaar geleden ook mijn enkel gebroken, en ik was toch wel een beetje voorzichtig met het rijden want al mijn kracht was weg. Gelukkig had ik toen een heerlijk makke pony, dus ik zat er al gauw weer op.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 10:34

Het was idd een beetje wennen, maar nu gaat het wel, ik denk dat dat komt omdat ik toch extra steun heb aan de tape.