Verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 09:36

Jaja,

Vrijdagnamiddag is het zover... Ik ga Lennon verhuizen naar een nieuwe stalling...
Het is een paar honderd meter verder dan waar hij nu staat, en er verandert voor hem eigenlijk weinig, zelfde dingen inbegrepen die er nu inbegrepen zijn... alleen 125 euro goedkoper... en dat bedrag kan goed van pas komen om te sparen voor onverwachte dingen e.d.

Ben benieuwd wat hij zelf van z'n nieuwe plaatsje gaat vinden...

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:11

Zo, 125 euro minder en dezelfde voorzieningen??!! Betaalde jij bij je vorige stalling zoveel of heb je nu een droomstal gevonden? Wat extra geld is soms inderdaad erg handig, succes met sparen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:03

125 Euro is idd nogal een verschil. Waar zit dat precies in?
Veel plezier iig op je nieuwe stal!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 12:21

Ik betaalde bij mijn vorige stalling 175 euro en nu dus nog maar 50 euro per maand...
Waar het verschil ligt? Ik zou het eigenlijk niet weten... maar toen ik vorig jaar was aan het rondzoeken was de stal waar ik stond het voordeligst, omdat er ook niets anders in de buurt was (buiten de manége en daar is het 250 euro of meer per maand)...
En dan is er nu dus wat bijgekomen op de 'paardenstallingsmarkt' (om het zo even te noemen), en aangezien het me wel wat lijkt, wil ik het wel proberen..

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 16:14

veel succes

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 18:48

Thx...

Het verhuizen is heel goed gegaan... toen ie in de wei kwam moest hij toch wel even een showtje weggeven... Staart erop, nek erop en showen maar...
Heb ik hem lang niet meer zien doen...
Hij komt bij 2 andere paarden in de wei te staan en dat zal hem ook wel goed doen, want sinds m'n merrie weg is stond hij soms zo zielig te suffen in de wei...
Heb ineens weer een heel ander paard Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:27

50 euro?? Inclusief? Jemig hoe doen die mensen dat? Daar houden ze niks aan over! Dan moeten ze geld bijleggen!

Heel veel plezier op je nieuwe stal!