superflymask schuurt verschrikkelijk..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

superflymask schuurt verschrikkelijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:35

hej

ik heb nu al 2 jaar een super fly mask voor Rydar aangezien hij "hooikoorts" heeft en dan gaan zijn ogen verschrikkelijk tranen en ondsteken als ik niets erom heen doe... Dat vliegenmasker werkt super maar heel zijn hoofdje gaat er van open, zijn jukbeenderen steken erg uit en daar gaat het dan erg schuuren , ik heb nu al een stuk " schuim " ( wat als vuilling in tuinstoelkussens zit Schijnheilig ) er onder gedaan , maar alweer is na een paar dagen zijn hoofdje open geschuurd Boos! . Ben ik de enige die hier last van heeft? en wie heeft er verder nog tips?

debora


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:07

Hoe meer je ertussen stopt, hoe dikker het wordt en hoe harder het schuurt lijkt me...
Misschien een maatje groter proberen? Of op een strategische plaats inknippen zodat het wat groter wordt.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:13

Margreet schreef:
Hoe meer je ertussen stopt, hoe dikker het wordt en hoe harder het schuurt lijkt me...
Misschien een maatje groter proberen? Of op een strategische plaats inknippen zodat het wat groter wordt.


hert komt niet omdat ie strak zit t is maat paard dus das wel groot genoeg , meer omdat t beweegt ofzo.. geen iedee maar te strak zit ie niet

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:20

Mischien helpt het om vaseline ofzo op zijn jukbeenderen te smeren? Dan schuurt eht denk ik minder, maar dan word wel heel je vliegenmasker vies.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:22

Ik dewnk eerder dat je een maat kleiner moet hebben.
Te groot schuurt altijd.
Vaseline zou ik niet doen, want als daar zand tussen gaat zitten heb je helemaal een probleem

Goedgekeurd onderschrift :)


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:39

Ik ben het eens met Billy, ik zou een maat kleiner proberen. Alvorens je dit doet zou ik ook nog aanraden om eens echt schapenbont eromheen te maken. Niet van dat nepbont maar echt schapenbont. Had ik ook om mijn miracel collar en het werkte echt super


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, LaDonna75, Leliesan, Saartjuh_b, Tess__ en 29 bezoekers