nothing to lose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

nothing to lose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 14:59

wie heeft er wat info over en of afstammeling ofzo?!
hij staat zeker bij de stoeterij de Toekomst in Heerhugowaard?! daar was ik toevallig gister
maar is ie ook van hen?! en wie rijd hem?! ik heb foto's zien hangen van hem en die foto's waren bij ons op de club genomen in het springen!
rijd Hans van Kalsbeek hem nu?!

want daar krijg ik les van! maar opd e foto's kan ik niet precies zien of hij er nu op rijd!
heeft iemand nog ene leuke foto van deze hengst?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:36

Hans reed er wel mee maar of ie dat nog doet weet ik niet.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:29

Ik zou het niet weten, maar vraag het donderdag gewoon *LOL* Dan weet je het Tong uitsteken
Trouwens je hebt een ruin hoor, die kun je niet laten dekken Tong uitsteken
Vor Cheeka ben ik er trouwens al bijna uit...Twijfel nog een beetje tussen drie hengsten, ik denk dat de dekvoorwaarden en dekgelden de doorslag gaan geven *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 20:13

en dat zijn gomir?! haha neehoor ik moet geen veulen! haha
volgens mij rijd hans hem nog steeds! ben eigenlijk wel benieuwd hoe zijn kinders het doen in de springsport en eventueel in de dressuur!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:21

Daar kan ik je niet aan helpen, maar als hij bij de toekomst dekt weten ze het daar wel *LOL*

Ik zie tot nu toe drie NRPS-ers wel zitten(na de keuring zijn er twee afgevallen die me op papier wel geschikt lijken, maar die niet op kwamen dagen...Huilen )
Ferrolan(ferro x Ramiro x abgar x eros), maar die zal wel erg duur zijn en ik wil voor Cheeka eerst een wat jongere hengst, voor hetzelfde geld geeft ze een ponyveulen *LOL* En ferrolan heeft drie dezelfde voorouders als Cheeka ook al zitten ze niet zo dichtbij...(ramiro(bij cheeka opa van vader) en le mexico en pericles(derde generatie bij cheeka)).
Verder vind ik Baldwin B wel leuk(burggraaf x ik dacht Vasco), maar ik ben met burggraafbloed een beetje bang iets te veel lengte te krijgen...Maat en breedte is wel heel welkom dus vandaar dat het nog wel een mogelijkheid is, maar liever niet voor een eerste veulen *LOL*
Verder vond ik van de jonge hengsten de Royal Bravour x lauriston wel geschikt(staat ook lekker in de buurt *LOL* ) en de Whinny Jackson x Ircolando. Ben met die Whinny Jackson alleen bang dat ik een pony krijg...De hengst is maar 1.63 en whinny jackson geeft niet altijd maat(wolfgang erachter Lachen ) en aangezien Cheeka ook al klein gebleven is...

Ga dit weekend dus eerst maar eens achter die schimmel aan Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barnels

Berichten: 32
Geregistreerd: 24-02-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:07

Hej, Hans rijdt N.T.L. op dit moment niet, want hij ligt er een jaar uit vanwege een blessure aan zijn hoef.. Hij staat nu bij Stoeterij de Toekomst in HHW. Zijn afstamming is Indoctro x Amor x Farn x Courville.
Deze site is van de stoeterij.. misschien heb je er wat aan.. Veel succes.. http://www.horsenl.nu/toekomst/

:j Een dag niet gelachen.. Is een dag niet geleefd.. Ja

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:42

We hadden het er in de auto nog over Knipoog Heb hem op stal zijn staan met springles en we zaten zijn afstamming even op te graven *LOL*

Hij is trouwens wel weer onder het zadel volgens mij Verward Bianca had hem in ieder geval mee met de show in Assendelft

Mijn merrie is trouwens inmiddels drachtig van de schimmel Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barnels

Berichten: 32
Geregistreerd: 24-02-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:20

Hij WAS weer onder het zadel maar nu niet meer.. Huilen en toen hij werd gereden door bianca reed hij alleen dressuur want als hij weer gaat springen dan rijd Hans hem.. *LOL* maar nu is hij er een jaar uit vanwege die blessure

:j Een dag niet gelachen.. Is een dag niet geleefd.. Ja

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 20:44

ik houd niet van vossen, maar dees vind ik super gaaf met zijn blonde manen! bij de toekomst hebben ze hele gave foto's van Hans met NTL

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:58

mooi paard Kwijl ik ben ook dol op blonde maantjes *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:48

Dat schiet dan toch ook niet op... Elke keer er weer uit moeten met zo'n dier is ook niets
Gelukkig dan maar dat hij in ieder geval al wat in de sport heeft gedaan, dan kan hij hopelijk nog een aantal merries dekken Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Crissy
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:42

Ik vind het een hele leuke hengst, zeker de kleur blonde manen vind ik schitterend. De meeste mensen vallen op donker maar ik zie liever deze kleur. Smaken verschillen ........

Passie voor paarden blijft een levenlang!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 10:10

zeker een leuke hengst, zonde van de blessure. laatst reed hans bij ons op een paardje met een kniebeschermer! zag er heel maf uit! bleek dat dat beest een trap van een veulen had gehad! en dat als ie een tik er tegen aan kwam dat ie dan weer een dik been had! vind ik het alsnog raar dat je met zo'n beest nog in het M durft uit te komen! oefent onwijs veel druk uit op die voorbenen

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 bezoekers