Fotos Tweeling deel II

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Fotos Tweeling deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 17:30

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Proberen op te staan!
Afbeelding
om vervolgens weer te vallen Haha!
Afbeelding

Tijd om de paardjes weer even ter been te helpen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Onder mama door Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En vooral niet overbouwd Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mam, waar zitten je uiers nou!!
Afbeelding
Daarna helemaal uitgeteld Haha!
Afbeelding
En voedertijd
Afbeelding
Afbeelding

ZOOOO LIEF!!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:34

Hoe schattig!!!!!! Ze staan al goed zie ik, ze gaan de goede kant uit, en gelukkig maar, want ze zien er beiden ondanks ribbig en héél klein héél mooi uit! Dat worden vast twee stoere ferme hengsten!!!!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:35

echt lief!
ik hoop dat ze het halen, en echt lange stelten *LOL*
maar waar staan ze, in alphen?

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 17:36

Aan de kort steekter weg richting zwammerdam. Er waren trouwens nog best veel autos die stopten om even te kijken Haha!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:18

o daar!
dan ga ik binnenkort even kijken, misschien meeten Clown

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:08

Echt heel erg lief!!De zesde foto is lache met dat beentje!!ahhaha echt grappig!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:00

Ik vind dat ze er voor een tweeling echt top uitzien , beetje skelettig en klein maar dat trekt wel bij. Lachen

Ze lijken mij allezins goed gezond , met wat extra zorg hebben ze zo alles ingehaald volgens mij.

Je merrie ziet er overigens ook heel goed uit voor net een tweelingdracht en bevalling te hebben doorstaan , mijn complimenten daarvoor Lovers

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 14:54

Genderose heeft veel last gehad van de dracht en ik ben allang blij dat ze er eindelijk uit zijn. Ze heeft vocht in haar bneen, hopen dat dat niet blijft en nu weer weg trekt. Ze is wel gelijk helemaal ingevallen. Even wat anders dan zo'n enorme buik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 16:31

Schattig hoor, maar op even te zeuren. Ik had ze niet op het land gedaan. Onder de warme lamp leggen zodat ze zichzelf niet warm hoeven te houden. Vaak overlijden die kleintjes omdat ze teveel energie nodig hebben om zichzelf warm te houden. Daarom zou ik tot ze zelf kunnen staan en goed in het haar zitten ze binnen houden en een warmtelamp erboven houden.

Hoe vaak geef je ze verder de fles? Tip..................doe druivesuiker in de melk bij ieder flesje dat je ze geeft. Dat werkt echt versterkend.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 16:45

wat kleinnnnnnnnnnnnn echt lief zeg. veel geluk ik hoop dat ze groot en sterk worden. ze zijn echt geweldig.

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 18:26

Pipo schreef:
Schattig hoor, maar op even te zeuren. Ik had ze niet op het land gedaan. Onder de warme lamp leggen zodat ze zichzelf niet warm hoeven te houden. Vaak overlijden die kleintjes omdat ze teveel energie nodig hebben om zichzelf warm te houden. Daarom zou ik tot ze zelf kunnen staan en goed in het haar zitten ze binnen houden en een warmtelamp erboven houden.

Hoe vaak geef je ze verder de fles? Tip..................doe druivesuiker in de melk bij ieder flesje dat je ze geeft. Dat werkt echt versterkend.


Waarom op het land?? Nou omdat ze daar veel meer de ruimte hebben om te kunnen opstaan (of proberen *LOL* en omdat ze lekker kunnen op warmen in de zon. In stal is het als de zon schijnt kouder dan buiten uit de wind in de zon. Tja een warmte lamp, oke een optie, maar niet echt praktisch bij ons.
Ook is het wat veiliger voor de veulens, buiten. Mamsie moet namelijk harstikke uitkijken of ze niet op de vuelens gaat staan, en heeft al een keer een misstap gemaakt. Buiten is hiervoor maar weinig kans.
Maar ze gaan vooral naar buiten zodat ze de ruimte hebben voor elkaar en om alles uit te proberen. Ook voor mama is het beter.