Rasti Rostelli bij Jensen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Rasti Rostelli bij Jensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 21:52

Ik zit nu naar Jensen te kijken en heb een heel nare dejavu.... Scheve mond

Rasti Rostelli is in zijn show en ik heb een jaar geleden in 1 van zijn shows gezeten.... Ik heb echt geprobeerd om serieus mee te werken aan de hypnose, maar tis allemaal bull sh*t (tenminste, zoals ik het ervaren heb). Ik heb een tijdje "meegespeelt", totdat Rasti doorhad dat ik niet ging meewerken (dat was toen hij de opdracht gaf aan me, om hem te zien als de ideale man, die ik op toneel moest gaan verleiden Misselijk ).

Ik heb toen maar net gedaan alsof ik het niet begreep toen hij me wakker "blies" en toen mocht ik al snel het podium verlaten. Hij heeft tijdens de show een aantal keren dingen in m´n oren gefluisterd, waar ik helemaal de creeps van kreeg en nu nog steeds als ik die vent zie, krijg ik kippevel.

zijn er nog meer mensen hier op bokt die in zijn show hebben gezeten en die door hem "gehypnotiseerd" zijn??
Laatst bijgewerkt door Mause op 24-04-03 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:59

Is dat niet die kerel die ook An en Eefje gehypnotiseerd had vooraleer ze ontvoerd werden door Dutroux?
of ben ik nu helemaal mis :s

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:00

Dat is hij idd, ze hadden het er net nog over. Ik vind t allemaal bullsh*t wat die vent uitkraamt, maargoed er zijn ook mensen die erin geloven. Ik weet t allemaal nog niet zo zeker.
Heb verder nooit een show van m "live" meegemaakt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 22:04

leentje schreef:
Is dat niet die kerel die ook An en Eefje gehypnotiseerd had vooraleer ze ontvoerd werden door Dutroux?
of ben ik nu helemaal mis :s


yep dat is dezelfde.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:06

Ik ben sowieso al niet voor die dingen (ofwel is het puur bedrog en dan wil ik er geen tijd/geld aan verspillen, ofwel is het echt en dan loop ik er nog liever hard gillend van weg, bij wijze van spreken), maar naar die kerel zijn shows zou ik dan al helemaal niet gaan.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 22:20

leentje schreef:
Ik ben sowieso al niet voor die dingen (ofwel is het puur bedrog en dan wil ik er geen tijd/geld aan verspillen, ofwel is het echt en dan loop ik er nog liever hard gillend van weg, bij wijze van spreken), maar naar die kerel zijn shows zou ik dan al helemaal niet gaan.


Dat zei ik ook altijd, maar ik kreeg via mijn werk vrijkaartjes, dus zijn we met een hele groep gegaan... Toen hij vroeg wie er mee wilde doen, dacht ik: ja daag! Maar uiteindelijk toch overgehaald, zeker toen hij zei dat hij ervoor kon zorgen dat je binnen een week 3 kilo zou afvallen...

dus wij met een hele groep van het werk het podium op....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:44

Wat zei hij dat in je oor?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 22:55

Prima schreef:
Wat zei hij dat in je oor?


inhoudelijk niet interessant, maar de manier waarop, met dat accentje van hem, ik vond het absoluut niet prettig...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 04:38

Yeps... ik ben dus ook zo'n persoon die op podium heeft gestaan. Ook heb ik nog een extra vrijkaart gekregen voor een nieuwe show omdat ik daar gestaan had.

Wat ik kan zeggen is dat ik met een man of 30 op het podium stond, waar er uiteindelijk een stuk of vijf/zes van overbleven, waaronder ik...

Ik kan ook zeggen... dat ik niets meer weet van wat er allemaal gebeurt is.
Ik heb naderhand diverse stukken op film terug gezien en stond werkelijk versteld Scheve mond

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:55

Brrr, ik vind het ook maar een griezel... En de manier hoe hij naar dat meisje keek (zo dicht bij haar gezicht...). Zou hij wellicht scherp hebben gegeten, dat zij dusdanig bedwelmt raakte van zijn adem??? Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:09

Ik vond hem ook redelijk creepy!
Heb zelf nooit een show meegemaakt, maar ik geloof best dat het echt is wat hij doet. Maar iehl, ik moet er niet aan denken dat hij echt zomaar kan doen met je wat hij wilt... Scheve mond

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:14

Ik wil daar echt niks mee te maken hebben hoor, zo scary Lips are sealed Nee, niks voor mij De naam herken ik wel, maar zn gezicht kan ik ff niet voor me halen.... Heb gister wel Jensen gekeken, maar alleen het stukje van die Tom Masters ofzo.(die engelse)

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 11:01

Honeybee schreef:
Yeps... ik ben dus ook zo'n persoon die op podium heeft gestaan. Ook heb ik nog een extra vrijkaart gekregen voor een nieuwe show omdat ik daar gestaan had.

Wat ik kan zeggen is dat ik met een man of 30 op het podium stond, waar er uiteindelijk een stuk of vijf/zes van overbleven, waaronder ik...

Ik kan ook zeggen... dat ik niets meer weet van wat er allemaal gebeurt is.
Ik heb naderhand diverse stukken op film terug gezien en stond werkelijk versteld Scheve mond


Echt waar joh hé! Nou bij mij heeft die hypnose dan ook echt niet gewerkt.... wel grappig dat er dus wel mensen zijn die echt onder hypnose raken van hem, maar daar begrijp ik dus echt niets van....

Cer

Berichten: 30092
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:07

Ik ben ook wel eens bij een show van hem geweest, ik vond het fantastisch entertainment moet ik zeggen, heb me rotgelachen!! Haha!

Maar ik zou zelf niet het lef hebben om op het podium te gaan staan, veeelste eng.. Het ziet er erg realistisch uit wat hij doet....

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:17

Mijn idee is altijd geweest dat het nep was..
Assistentes op t podium die hem hielpen..
K heb hem gister ook bij jensen gezien, had t gevoel dat dat meisje erg nep was.
Maar als honeybee zegt dat zij t eens heeft mee gemaakt, tja dan zal t wel echt zijn :S

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:18

tóch zou ik het knap vinden als ze uit zichzelf gewoon tussen 2 stoelen in kan liggen met een zwaargewicht als hem erop... Het was toch een tenger meisje...

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:27

Ja oke dat is wel zo...
maar toch...
Als jij als je spieren aanspant.. dan zou dat toch moeten kunnen denk ik :S

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:31

ik zou een aardig whiplash krijgen als ik met mijn nek op zo'n stoel hang, hoor!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:39

hahaha ja oke Tong uitsteken

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:39

Ik vind dat soort mensen helemaal niets. Om te zien vind ik het al een griezel. Maar ben d'r meestal wel door geboeit. Ik heb geen ervaringen met hem verder.
Maar een kennis van mij zat een paar jaar geleden al een hele tijd niet lekker in z'n vel en was echt heel erg down. Die is met een groepje naar Jomanda geweest. Daar is hij het podium op gevraagt en daar gebeurde iets raars wat niet te omschrijven is. En sinds die tijd was hij weer helemaal zich zelf.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:40

Tyrza schreef:
ik zou een aardig whiplash krijgen als ik met mijn nek op zo'n stoel hang, hoor!

Maar als je onder hypnose bent heb je toch nog steeds diezelfde spieren toch?

En als diezelfde spieren dat voor elkaar zouden moeten krijgen, lijkt me niet goed Knipoog. Je zou het misschien in de hypnose-tijd niet voelen ofzo, maar dan moet je na die tijd echt verkrampt zijn (of zoals jij zegt, een wiplash hebben :p ) En dat kunnen ze nooit maken.....

Zulke dingen geloof ik dus in ieder geval echt niet

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:05

Ik vond zn shows altijd er leuk om te zien, wil er ook graag een keer naar toe om te kijken hoe het in zn werk gaat.
jammer dat ik jensen gister gemist heb

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:17

Ik heb het een stukje gezien, niet dat hij iets voor ging doen.
Ik vind het echt raar, weet niet echt wat ik er van moet denken.

Brabantse Fries ;)

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:24

M'n ouders zijn wel een keer naar zo'n show van hem geweest en een paard vrienden werden ook gehypnotiseerd. Die wisten ook niet meer wat er gebeurd is.
Ook hypnotiseerde hij een vrouw waarbij hij zei dat het heel koud was(onder hypnose natuurlijk) en toen ging ze helemaal bibberen enzo.
Daarna zei hij dat het gloeiend heet was, en die vrouw trok zo haar T-shirt uit, maar ze had er geen BH onder Haha!

Het is dus geen bullshit!!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:30

Ik heb jensen ook gezien, denk dat als je een beeeeeetje kan acteren dat je dan al alsof kan doen(dat meisje bedoel ik dan).
Vind het trouwens wel maar een engerd, en verdient zo aardig zijn geld door andere mensen voor banketstaaf te zetten(als het hypnotiseren echt zou werken dan he.).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, colinneke, ellen05, ElSea, GrapeshotBot, hel1, hooi, maitestar23, Pferdelove, Prrrr, Stephaniiee_ en 179 bezoekers