ergste dag van mijn leven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

ergste dag van mijn leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 19:30

ja..je ziet het al ik moet dit kwijt..de ergste dag van mijn leven was 4 september.lang geleden zou je denkenm, maar voor mij is het als gisteren..

ik ging met 2 vriendinnen naar het dorp, toen mn mobiel ging het was mn moeder, ik nam op.ik moest niet gelijk panieken, maar stephanie, mn pony, was ziek.ik stond al gelijk bijna te huilen in de winkel, en ik fietste zo hard als ik kon naar de boerderij.toen ik daar kwam was de veearts er al. ze had koliek.ze was in de wei gevonden door n meisje die haar pony ging halen.ze was helemaal bezweet, en bonkte met haar hoofd tegen de muur aan van pijn.ik ging bij haar zitten en ze werd al iets rustiger.
ik moest met haar gaan lopen en dat deed ik. het hielp, en de veearts zei dat het goed gig komen. maar net toen hij weg was ging het helemaal mis. ik liep huilend over het erf, ik was kapot.mn vriendinkwam eraan en die was ook aan het huilen.ik vroeg waarom zij dan wel huilde en wat denkje, haar pony, mijn verzorgpony, was verkocht.dezelfde dag, zonder dat ze het wist. sávonds rond zeven uur ging stefanie dood.ze ging liggen in de bak waar ik met haar moest lopen.ik kreeg haar niet meer overeind.het was snikheet maar ik had het koud.de veearts liet haar inslapen..het was beter ik weet het..maar zo erg. nu heb ik een nieuw paardje, die is ook helemaal geweldig, maar ik mis steph toch ook.. Huilen
kusjes roos

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:39

jeetje dat is ook niet niks.
Veel sterkte gewenst en veel geluk met je nieuwe paardje!

daslie
Berichten: 36
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:46

goh wat ontzettend rot voor je ,ik hoop dat je wat troost kan vinden in je nieuwe paardje.Heel veel sterkte

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:13

Het is altijd vreselijk om een pony te verliezen. Naarmate de tijd vordert wordt de pijn minder, maar het gemis niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je pony nog altijd mist.
Sterkte.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:37

Voor mij is het bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van Hercules, het paard van mijn vader. We hebben nu dan wel een superlieve en stoere arabische hengst maar toch, we hebben iets nieuws, een paard is onvervangbaar. Ik begrijp wel dat je hem nog mist, dat doe ik ook!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:56

Jee meid wat een verhaal. Het is miss al lang geleden, maar ik begrijp goed dat je dr nog elke dag mist. Veel sterkte met dit verlies en vele geluk met je nieuwe paard!!