wat is jouw droomvakantie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

wat is jouw droomvakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 18:39

N.a.v. het topic over de vakantieplannen van de bokkers, nog een ander vakantie vraagje.

Stel geld speelt geen rol, hoe ziet dan jouw droomvakantie eruit?
Waar wil je naartoe, wat wil je gaan doen en waarom?


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:03

Ik wil dan terug naar Zuidelijk Afrika en dan paardrijden tussen de wilde dieren zoals zebra's, giraffen, springbok, etc. (Met uitzonderling van de leeuwen en hyena's dan hè Knipoog )

Ik weet dat het kan, maar het is er tot nu toe nog niet van gekomen...

En verder nog meer op safari

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:05

Lekker over de open vlaktes in Amerika crossen met paardjes (als ik tenminste kon paardrijden Verdrietig) lijkt me zoooooo gaaf! En while you're at it: ook nog even een paar grote steden etc langs. Btw Australie lijkt me ook heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:16

Een echte wereld reis maken, dus echt naar elk land (zover veilig) toe gaan.
Ik zou denk ik wel een jaar of 10 onder weg zijn, maar ja als geld toch geen rol speelt.............

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:19

Ik wil ooit nog eens naar Australië of Amerika. Ook zou ik heel graag eens op een ranch willen werken, maar aangezien ik niet durf te vliegen kom ik denk ik niet ver.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:21

Echt droomvakantie kan ik het niet noemen maar wrs ga ik volgend jaar met een paar vriendinnen naar de Renaisse.
Lekker simpel in Nederland maar het lijkt he echt heel leuk! Lekker op het strand liggen en elke avond uitgaan Lachen

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:28

Mijn droomvakantie was naar Canada, en die is inmiddels al vervuld Knipoog
Was een super vakantie, en wil echt terug. Helaas is het vakantiehuisje verkocht, maar er is een zeilboot voor in de plaats gekomen, dus dan gaan we maar zeilen Knipoog Cool
ik wil BACK! Party!!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:28

Aruba, Curacao of gewoon lekker naar Venetie met me vriend lekker romantisch Lovers

22 Januari verwachten we ons kleintje

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:46

Canada lijkt me heel erg gaaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:49

Maakt niet uit waar, als er maar zon, zee en strand is!!! En lekker veel winkeltjes en terrasjes

Al wil ik ook nog graag een keertje naar Canada, das natuurlijk weer heel iets anders Verward Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:51

Hmm, lekker met de rugzak op door een aantal landen heen. Ik zou graag nog een keer naar Azie willen (zonder SARS graag...) vanwege de cultuur die zo totaal anders is. Verder wil ik ook wel naar Scandinavie, voor de natuur. En dan mag Australie en Nieuw Zeeland ook wel, wat natuur betreft. Zuid Afrika en zo kan ik waarschijnlijk nog wel door gaan Knipoog
Natuurlijk wel leuk om het met iemand samen te doen ...

Wat ook wel een goed plan is, alhoewel het meer familiebezoek is dan vakantie, met de hele familie mijn zus op zoeken. Die woont namelijk in Griekenland en zien we dus niet zo heel erg vaak. Lijkt me erg leuk om daar heen te gaan met mijn broer, halfbroer + vrouw en kids en mijn ouders en vriendje natuurlijk. Ja, dat zie ik wel zitten Haha!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:55

Een heel luxe bungalow met privezwembad en sauna enzo en een mooi hemelbed op de slaapkamer op loopafstand van een parelwit zandstrand, waar het water helderblauw is.
Er moet veel zon, zee en strand zijn, lekker warm. En natuurlijk zeer vette discotheken en mega feesten.

Poeh waar dit is?? Lijkt op Salou maar dan in een privesuite in een megaluxe bungalowpark??

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:02

Picasso schreef:
Maakt niet uit waar, als er maar zon, zee en strand is!!! En lekker veel winkeltjes en terrasjes

Al wil ik ook nog graag een keertje naar Canada, das natuurlijk weer heel iets anders Verward Haha!

In Canada ook veel zee gezien hoor *Whale Watchen Cool * en strand en zon, en gezwommen...
alleen kan je zeggen dat zo'n smeltwater/bergmeer erg koud is Knipoog
Maar de Hot Spring baden zijn zeker aan te raden Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:03

Een plek waar ik even helemaal nergens aan hoef te denken,waar iemand is die mijn huishouden doet en voor me kookt,zon,zee,luxe en rust.Lijkt me zalig,maakt me niet uit waar ter wereld dat ook zou zijn!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:04

Ethelate"]
[quote="Picasso schreef:
Maakt niet uit waar, als er maar zon, zee en strand is!!! En lekker veel winkeltjes en terrasjes

Al wil ik ook nog graag een keertje naar Canada, das natuurlijk weer heel iets anders Verward Haha!

In Canada ook veel zee gezien hoor *Whale Watchen Cool * en strand en zon, en gezwommen...
alleen kan je zeggen dat zo'n smeltwater/bergmeer erg koud is Knipoog
Maar de Hot Spring baden zijn zeker aan te raden Knipoog
[/quote]

Oke dan.....maar ik zat toch aan meer tropische oorden te denken en Canada roept bij mij een gevoel van campers en beren op Haha!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:19

IJsland lijkt me heel gaaf (voornamelijk vanwege de ijslanders natuurlijk Knipoog). Ik hoop dat dat er ooit nog eens van komt... (later als ik rijk ben ofzo)
Verder zou ik graag eens naar Nieuw Zeeland willen. Daar heb ik al zoveel geweldige verhalen over gehoord Lachen.
Ook zou ik wel eens naar Ierland of Schotland willen.
Maargoed, voorlopig heb ik toch geen geld, dus blijf ik maar in Nederland Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:14

Tja, ik denk dat het dan een wereldreis word, ik wil ieder geval nog eens naar Kenia en Zuid-Afrika, ook nog eens naar Canada en Argentinië en Australië. Maar er zijn vast nog veel meer mooie plaatsen op de wereld dus zou ik een wereldtrekreis maken van een paar jaar, want je moet natuurlijk in elke streek een paar weekjes blijven.
Ik wil voornamelijk naar andere naturen kijken, naar andere beesten, ook leven tussen de mensen om hun cultuur en levensgewoonten opsnuiven. Het is ook mijn droom, nou ja 2, om een safari te doen in Kenia en daar alle beesten goed zien. Verder zou ik ook wel eens in Argentinië de graanvelden willen zien, en in Canada zien hoe ze grootschalig de gewassen oogsten, dus met een hele rij combines op 1 perceel.

*Zucht, ik wil nog zoveel zien ... zoveel doen en zoveel beleven ...*

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 09:55

Zo'n vakantie als ik vorig jaar gehad heb. 'ff' naar Amerika toe. Met ong 5 dagen weer thuis zijn en in die korte tijd zo verschrikkelijk veel zien. Echt heerlijk, midden in de zomer, bij kennisen die aan het water wonen. Lekker genieten, van alles eigenlijk genieten. Zelfs van boodschappen doen, een rondje lopen/rijden/varen, naar de kerk gaan. De sfeer en alles is gewoon zo geweldig. Dan voel je je echt zo verschrikkelijk rijk, ik zit weer helemaal te glimmen als ik aan vorig jaar denk.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 09:58

New York.... met een vriend(in) liefst en dan shop shop shop Knipoog
Of door Oost Europa heen vanwege de historische plekken en de natuur en familie bezoek in Hongarije.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 10:42

Ik zou dan beginnen in Australië, wel met een rugzak en af en toe een auto huren. Als geld geen rol speelt zou ik dan in een jeugherberg slapen, andere keer in een luxe hotel. Ik zou dan alle highlights van Australië willen bekijken. Daarna naar Thailand. Mooi naar een van die fijne eilandjes.. Daar is zo'n hutje slapen.
Natuurlijk ook wat tempels e.d. bekijken.
Dan zou ik Amerika en Canada ook nog even meepikken. In Amerika de parken van Disney bekijken Haha! en daar grof geld uit geven. Ook Key-West, New York en San Francisco staan op het lijste. Als we dan toch bezig zijn neem ik een vlucht naar Hawai.
Als laatste Canada bekijken met zijn mooie natuur. Daar tot rust komen en dan misschien toch wel een keer naar huis! Tong uitsteken

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:35

Een trekking te paard in IJsland zou ik wel hééélemaal zien zitten!!

Meer bepaald dit: http://www.xplore360.com/hippotrek/ijsland.html

Momenteel financieel niet haalbaar, maar ik hoop toch dat het er binnen enkele jaren toch 's van komt, want heb er nu al zo lang mijn zinnen op gezet.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:48

Geheel zelfverzorgend met een camper door de bush van Australië en gewoon maar gaan rijden en zien waar de weg me brengt Cool Als het ff kan dan ga ik dat volgend jaar rond de kerst doen! Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:40

Een trektocht te paard door het mooie Noorwegen, lekker ruig en niet luxe, lekker primitief, niet te warm, heerlijk!!!
Maar eigenlijk ben ik altijd al op vakantie sinds ik in Limburg woon en mn paarden bij huis heb, het voelt echt elke dag een beetje vakantie, heerlijk al die dieren om me heen!!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:47

Een heerlijke strandvakantie, met blauwe zee, witte stranden, 5-sterren hotel Haha!. Natuurlijk met winkelgelegenheid, aangezien ik gek ben op mooie kleren Lachen. Of Japan, daar wil ik heel graag naartoe, misschien ga ik dit jaar nog...

Galactica Wadim X Gemini

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:03

Ik ben niet zo heel veeleisend. Namelijk een supermooie trektocht door de natuur in Canada...watervallen, prachtige bossen...heeeeerlijk! Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, EmptyWords, Flying_Angel, Googlebot, IASCrawler, Irma77, Jessica_1998, Stanleytje en 190 bezoekers