wederom gezakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

wederom gezakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 14:42

vandaag was het weer zover ik moest weer op voor mijn rijbewijs B.
En weer heb ik als een kip zonder kop zitten scheuren en ja hoor weer gezakt Boos!
ik baal echt als een stekker, waarom kan ik tijdens de lessen wel normaal rijden en lukt het me tijdens een examen absoluut niet.
het was zelfs zo erg dat de examinator me les ging geven dus ik wist al hoe laat het was.
De laatste opmerking die hij nog even maakte was dan ook:"je moet de auto en de situaties wat beter in leren schatten oftewel eerst denken en dan doen" Zo jammer dat de zenuwen dat belemmeren.


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:52

Aaaaah fiets!! Boos! het zal toch zeker niet waar wezen!!??

Volgens mij moet je een volgende keer wat meer kalmeringspillen nemen Suus! Wat ontzettend balen! Hoop dat je niet weer opgeeft en toch weer opgaat voor dat examen! Hang on!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:15

meisje, shake my hand, ik ben vanochtend ook gezakt, dan wel voor m'n E, maar toch........balen he!!!!
hoeveelste keer was het voor jou?

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:17

Oww das minder zeg...ik moet ook over een aantal weken voor het eerst en ben nu al helemaal narig man. Idd een idee om iets van pillen te nemen, dat ga ik ook maar doen (uit voorzorg)

---CARPE DIEM---

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:22

Ahhhh, zonde! Door dit soort berichtjes word ik nu al extra zenuwachig. Ik weet nog niet eens waneer ik moet.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:35

Jammer, hoor. Vervelend als je zo zenuwachtig wordt dat het je rijden beïnvloed.

* To Belg, or not to Belg *


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:09

Ik moet zes mei weer. Ben doodsbenauwd dat het weer mislukt, terwijl ik het makkelijk kan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:26

He wat jammer zeg! Ik heb zelf altijd veel baat bij homeopatische druppels/korrels om dit soort examenstress te voorkomen. Misschien is het een idee voor de volgende keer?


Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:45

Susan ben het helemaal met het vorig bericht eens, probeer eens druppels en heel veel succes de volgende keer, de aanhouder wint...

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:11

Oh ships zeg, wat zal jij balen!!!

Ik hoop toch niet dat we al teveel op elkaar lijken Schijnheilig
Ik moet 22 mei afrijden en wil het toch wel erg erg erg graag halen, maarja, dat wilde jij natuurlijk ook
Kan je geen tussentijdse test aanvragen zodat je al eens eerder een 'vreemd' iemand naast je hebt zitten?
Ik ga dat binnenkort ook doen, hoef er niks extra's voor te betalen, normaal is dat hartstikke duur, maar mijn instructeur regelt zulke dingen onderling met een vriend van hem van een andere rijschool.
Nemen ze dus een keertje een uurtje een leerling van de ander over en kijken ze hoe het gaat, geven ze aandachtspunten, enz.
Balen joh!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:21

Gelukkig heb ik het in een keer gehaald. Maar ik was ook niet zo zenuwachtig. Ik heb altijd zoiets van: Pech als het niet lukt.
Zo denken helpt bij mij wel. Dan fok je jezelf veel minder op, omdat er niet zo'n stress achter zit.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:36

Mijn vrachtwagen examen ging ook niet zo lekker van start. Dat was al weer 2 jaar terug. De examinator meende te lezen dat ik een bril nodig had met rijden, en ik wist zeker van niet. Mijn ogen zijn prima! Ik had natuurlijk niks bij me om dat te bewijzen, stresssssss!
Hij ging aan het bellen "voor me" en kwam erachter dat hij niet geod had gekeken op z'n papiertje. De volgende kandidaat had een bril nodig, en ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zo dat is een lekker begin van je rit, NOT. Ik vreselijk stressen, maar tijdens het rijden ging dat gelukkig weg, en geslaagd. Je moet je zelf dus even inprenten dat rijden leuk en ontspannend is, en dat je blij bent eindelijk uit die ruimte te zijn en in die auto te zitten. Dan lukt het wel. succes

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 19:14

Kiara schreef:
He wat jammer zeg! Ik heb zelf altijd veel baat bij homeopatische druppels/korrels om dit soort examenstress te voorkomen. Misschien is het een idee voor de volgende keer?

helaas werkt dit bij mij niet, had het niet vermeld maar ik was 9net zo als de vorige keer trouwens) al twee weken aan de rescue remedie dit zijn homeopatische anti-stress druppels maar blijkbaar heeft dit geen effect op mij. Het was trouwens de tweede keer dat ik af moest rijden maar ik heb al 80 (!) lessen gehad voordat ik de eerste keer op ging, dus zit nu op zo'n 90 lessen. hoop toch echt dat ik het de volgende keer wel haal want ik heb er echt GEEN zin meer in!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:20

Kop op. Ze zeggen altijd 3 keer is scheepsrecht!

daslie
Berichten: 36
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:55

dat was bij mij ook zo en drie keer is scheepsrecht deed het voor mij.de derde keer had ik eindelijk dat stomme roze papiertje dus kop op

"brammie is the best"

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:33

Bij mij niet, ik heb er 5 keer over gedaan. Het kan dus ook nog erger Ach gut

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:34

ik moet 16 mei om twee uur, voor de eerste keer. en ik zie wel waar het schip strand

we hebben een huis

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:50

aaaarrggg! Scheve mond als ik dit lees wordt ik al helemaal zenuwachtig.... moet 26 mei namelijk voor de eerste keer.

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 00:02

Voor mij is het alweer een tijdje terug maar bij mijn eerste keer had ik echt het gevoel dat ik super gereden had en dat ik zou slagen. Zegt die examinator bij het nagesprek doodleuk "Je snapt toch zeker zelf wel dat je niet geslaagd bent" Ik kon mijn onderkaak ongeveer een meter beneden mij bij elkaar rapen. Uitleg: ik had bij een kruising moeten stoppen voor het geval dat er iets aan zou zijn gekomen (lege kruising met in geen velden of wegen verkeer te bekennen) i.p.v. in de 2 door gereden te zijn. 2de keer kreeg een vrouw waarvan iedereen zei dat je bij haar nooit slaagt, na het rijden een onwijs rotgevoel omdat het naar mijn idee veel minder goed ging als de vorige keer en toen was is wel geslaagd.
Misschien dat je de volgende keer gewoon wel slaagt, zo van wat heb je te verliezen, en misschien je instructeur meenemen achterin voor wat mentale steun???!!!
In ieder geval succes de volgende keer.

Veni, vidi, vici

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 00:17

Hee Susan, ik had je nog willen bellen hoe het gegaan was, helaas niet aan toegekomen.
Klote joh, dat je nu weer gezakt bent, kan me voorstellen dat je er goed van baalt.
Hopelijk lukt het de volgende keer!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:47

oliebol suus das wel heel erg balen! Ik had mijn B ook pas de 3de keer dus 3 x is vast bij jou ook scheepsrecht!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:52

Meid, kopop hoor, 3x scheepsrecht, ik heb het ook in 3x gedaan met nog meer lessen dan jij nu hebt (ik heb er totaal volgens mij iets van 200 gehad....) en dan lukt het toch ineens. Ik had ook last van zenuwen en ging daardoor hele stomme dingen doen maar de 3e keer ging het gewoon ineens goed omdat ik echt zo iets had van kan mij het schelen, ik zie wel hoe het gaat. Dat heeft gewerkt en ik was een stuk rustiger.

Wat ook helpt is een examinator die door je zenuwen heen kan kijken. Ik heb nl. 3 jaar geleden mijn motor rijbewijs gehaald en die had ik weer in 1x. Ik was op van de zenuwen en stond te trillen op mijn benen, eenmaal op de motor schudde de hele motor met mij mee, had geen kracht meer in mijn armen en benen en werd gewoon ziek tijdens mijn examen! Bij een motor examen moet je altijd eerst speciale verrichtingen uitvoeren voor je met je examen uberhaupt verder mag, dus 8rijden, kleine rondjes, stapvoets, remproef (had net een paar weken ziekenhuis achter de rug na een mislukte remproef in een les, ook goed voor de zenuwen) en daarbij mag je geen voet aan de grond zetten, nou, bij iedere verrichting heb ik een voet aan de grond gehad en de tranen liepen over mijn wangen van de stress, ik mocht toch verder met het examen want de examinator wilde nog wel even zien of ik genoeg inzicht had op de weg. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb mijn hele examen uitgereden en heb daarna gevraagd waarom? omdat ik op de speciale verrichtingen al gezakt zou moeten zijn. Antwoord was, meid, ik kijk door de zenuwen heen en heb gelet op je verkeers inzicht op de weg, de controle over de motor heb je wel als je de zenuwen kwijt bent en dat klopt want ik heb de rest van mijn examen heerlijk relaxt gereden en dat gaf de doorslag!
Dus kop op en volhouden hoor!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 14:37

Probeer is de pilletjes van plantival of valeriaan. Ik heb die gebruikt toen ik voor de eerste keer op moest en het heeft geholpen, want ik had het gelijk. Haha!
Ik had wel een tussentijdse toets gedaan dus dat scheelt Tong uitsteken

Heel veel succes met lessen verder en je gaat het echt de volgende keer halen *LOL*

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 15:58

Ik ben ook al twee keer gezakt! De eerste keer omdat ik en de examinator tegelijkertijd op de rem trapten, maar het werd natuurlijk toch als ingreep beschouwd. De rest van de rit ging prima, niks fout, alles pico bello. Dat zei hij ook na afloop, dat hij het me graag had gegeven, maarja die ingreep he! Rotvent!!! Hou dan je waffel!
De tweede keer had ik een of ander jonkie die denk ik net begon. Hij zei alles op het laatste moment zodat ik geen tijd had om dingen voor te bereiden. Ook probeerde hij me een paar keer beet te pakken door te proberen me eenrichtingsstraatjes in te laten rijden. Nou, dat lukte hem dus niet, bastard! Natuurlijk had ik wel 2 ingrepen door dat late aangeven van hem, en daardoor de stress. Toen was het duidelijk dat ik niet zou slagen. Het is gewoon zakkenklopperij, mensen zoveel te laten betalen voor 20 minuutjes in een auto met een of andere zakkenwasser naast je! Extreme duivel
Nouja, 13/5 (NEE is geen vrijdag!) mag ik weer, voor de derde keer, en dit keer gaat mijn instructeur ook mee....

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:28

Ooh wat zonde zeg het is vast wel heel moeilijk!ik moet 12 mei afrijden en ik ben nu al erg zenuwachtig hoor ik hoop maar dat ik het haal!sucses met de volgende keer alvast!

zeg je nee dan krijg je er twee.....!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Bretsa, Dunkeedoo, joyce83, Karintich, Liaan, Maaike_Ma, Neon, Orchideee, Renkle, SemrushBot, Varekaj, vera_pino, Whizz, xColorCross en 139 bezoekers