Het uitje van de stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Het uitje van de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 09:40

Het is dan wel geen berichtje van vandaag, eerder van gisteravond, maar ik vond dat het toch wel een plaatsje verdiend had op VvdD.

Gisteren hebben wij met nagenoeg de hele stal nog eens een manegeles gereden. Op manegepaarden wel te verstaan.

Roel (click) heeft sinds kort rijles op die manege en tijdens een vorig bezoek bedachten wij dat het wel leuk zou zijn als we ook nog eens een manegeles zouden rijden. Zo gezegd zo gedaan. Dus gisteravond zijn we met z'n zessen (Okkie1, Click, moeder van okkie1 en click, Feetje, moeder van feetje en ik) naar de manege gereden. (Sommige van ons lichtelijk zenuwachtig)

We hebben echt een uurtje lekker gereden. Ik reed op Resi en ik zou spontaan verliefd kunnen worden op dat paardje. (Na Dex dan he) Het was een bonte merrie en absoluut niet het soort manegepaard dat ik in gedachte had.

Nu (the morning after) heb echt giga pijn aan mijn kont. Er gaat toch niks boven mijn eigen zadeltje Maar we hebben wel verschrikkelijk veel plezier gehad. En ik vond het zeker voor herhaling vatbaar. Helaas hebben we geen foto's kunnen maken. Maar misschien komt dat de volgende keer.



Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 10:37

Heey heey...ja was echt gesjellig. ik reed op L.A echt leuk om nog eens op een pony te rijden. Was een hee leuk diertje liep lekker nagefelijk enzo. goed voor het been en boog mooi in. echt geen standaard manege pony. maar dat is ook denk ik omdat de eigenaar handelaar is en er bijna geen enkel paard/pony langer dan een maand staat.

moeten we echt nog eens overdoen. was ook heel verfrissend om weer eens een manege les te rijden Haha!.

pijn heb ik echter nergens Haha! had een fijn (nieuw) zadel.

groetjes

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 11:20

Ja, ik vind het ook echt voor herhaling vatbaar. Inmiddels heb ik weer het stadium bereikt dat ik een gewone huidskleur heb en niet meer knalrood. Maar mijn achterwerk vond het niet zo'n geslaagd uitje. Och ja, je kunt niet alles hebben zeg ik altijd maar.

Wat het paard betreft, hoop ik dat Resy er over een maand ofzo wel nog staat (iig de volgende keer dat we gaan) Ik vond het echt een leuk paardje. Toen ik opstapte had ik nog even mijn twijfels, maar toen ze eenmaal op gang was werd ze echt lekker nageeflijk.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:39

ligt aan de ruiter he Tong uitsteken of resi er dan nog staat kan ik niet beloven maar hoop et voor je. maar ik neem okkie volgende keer gewoon lekker mee Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 11:56

Jij neemt okkie maar mee. Ik ga gewoon weer lekker op een manegeknollie. Ik ga het niet riskeren dat Dexke een show gaat bouwen en ik een flater sla. (Ik bedoel we kennen dex he. )

Click
Berichten: 25
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:05

Het was zeker gezellig, de woensag avond rijden is voor mij heel normaal alleen niet met deze groep Knipoog Misschien doe ik iets fout of dat komt omdat ik aan Abdula gewend ben dat ik nergens last van heb.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 13:21

Click; Jij bent gewoon nog niet zo'n verwende ruiter als ik.


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:50

Mikkie schreef:
Click; Jij bent gewoon nog niet zo'n verwende ruiter als ik.

nóg niet:D

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:36

Ja!! Het was echt supergezellig! Ik had (gelukkig!) nergens pijn...maar er gaat ook niets boven mijn (ons Haha!) zadeltje...
Ik reed Verward Santano (ofzo Verward ik ben erg )
Hij (ja mikkie, het was toch een hij) reed opzich best lekker....de galop was alsof hij zweefde en de draf ging ook wel. De overgang draf-stap had ie wat moeite mee. Hij wilde liever doordraven terwijl hij al een uur gelopen had!
Maar het waren echt geen standaard manegepaarden...een keer aansporen en je was in draf Haha!

Haha...leuk dat je volgende keer Okkie meeneemt Haha! Met Sabientje ga ik dat ook niet riskeren want 1 je hebt haar niet zomaar op de trailer Haha! en 2 zo geweldig vindt ze al die nieuwe dingen nu ook weer niet Haha!

Het is zeker voor herhaling vatbaar! (nu nog de limburg meeting Haha! Knipoog)

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Click
Berichten: 25
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:16

We zullen wel zien hoe verwend ik in de toekomst word als ruiter, zal de komende jaren nog wel meevallen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Cjuan, Iris94, janneke_S, M1994, Vagabondo, Vuri, YandexBot en 110 bezoekers