Helaas.............gezakt voor E rijbewijs. SNIK

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Helaas.............gezakt voor E rijbewijs. SNIK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 13:40

G*tver de G*tver!!!!!!

Ik heb werkelijk ZOOOOOOOOOOO goed gereden, m'n instructeur zou trots op me zijn geweest (was niet mee) Alle attentie puntjes waren Zo goed gedaan door mij!!!!

Maar bochtje achteruit heb ik compleet verknald.. Frusty
Toen ik eenmaal zag dat ik fout ging kon ik het niet meer verbeteren en wist ik van de zenuwen niet meer hoe ik het moest corrigeren en tja, dat zit je maar wat te kloten en wordt het er niet beter op. Helaas kwam er ook een auto aan die ik ECHT NIET kon zien door de hoek waar ik in stond dus riep de examinator " ho" SNOTVER. Dus ik wist al; nu heb ik het verpest.........

Toen moest ik ergens daarna nog recht achteruit en zelfs dat lukte niet meer......... Extreme duivel kreeg het ook niet meer gecorrigeerd.

En waar ik nog het meest boos over ben (op mezelf) is dat juist bochtje achteruit en recht achteruit werkelijk ALTIJD goed gaat en nu door de zenuwen verknald is.
En juist in het gewone verkeer was ik niet zo'n ster en daar zij de examinator achteraf over "je reed een dijk van een rit" nou dat is dan wel weer iets om trots op te zijn he........

Nou volgende keer beter, jammer alleen dat het gelijk ZOOOOOO veel geld kost, daar heb ik al niet genoeg van.... Frusty


BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:43

Balen joh hé! Ik had zo voor je gehoopt dat je het zou halen!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:45

He oliebol, wat jammer nou zeg.
Ik heb nog wel zo goed voor je geduimd, daar kan het echt niet aan gelegen hebben.
Kop op, volgende keer beter !
en heel veel sterkte met je portemonnee

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 13:46

Oscar schreef:
en heel veel sterkte met je portemonnee


ja daar zit ik nog het meeste mee in m'n maag........

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:49

Heee, dat is balen zeg dat je gezakt bent door zoiets!! En inderdaad minder leuk voor je budget.... (ik was ook de eerste keer gezakt door zoiets). Maar, gewoon doorgaan voor nog een keer. Je deed het verder goed dus dat moet je als positief blijven zien en de volgende keer wordt het echt een bochtje uit het boekje, wedden!!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:50

Wel streng dan als je verder zo goed reed. Hoe vaak rij je nou een bocht achteruit in het normale verkeer Verward

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:50

Wat jammer, echt balen!
Ik hoop dat het volgende keer wel goed gaat, gelijk weer aanvragen hoor!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:57

Aah wat jammer!!
Wanneer mag je weer op ( als je nog een keer opgaat )?

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:03

MirageGidran"]
[quote="Oscar schreef:
en heel veel sterkte met je portemonnee


ja daar zit ik nog het meeste mee in m'n maag........
[/quote]
ik weet het. ben toen ook gezakt en heb verdere pogingen gestaakt. Ze stikken er maar in. Ik ben voornamelijk gezakt door mijn zenuwen. Ik rijd normaal gesproken erg voortvarend en mijn instructeur waarschuwde mij continu dat ik meer tijd moest nemen. Nou, tijdens het examen stopte ik helemaal met rijden. GEzakt dus. en het geld dat ik eraan kwijt was deed nog het meeste zeer. Nu heb ik een grote auto met grijs kenteken waarmee ik zonder e de weg op mag. Als de wet verandert zal dat pas gebeuren in 2008 dus ik heb nog even. Ik hoop dat ik dan wat rijker ben.

De hond is de betere mens

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 14:04

terwijl ik nu juist zoiets heb van 'nu moet en zal ik dat stomme papiertje halen!!' maar tjee, wat een prijzen zeg......bleh!!
ik laat het dan ook gelijk weer opnieuw aanvragen!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:06

En de volgende keer een doos plantival wegslikken dan ben je niet meer zenuwachtig (heeft mij ook bij de tweede keer super geholpen). Volgens mij was de tweede keer toen binnen 6 weken (Rijswijk).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:07

Erg jammer! Volgende keer gaat het wel lukken! Lachen

deedee19

Berichten: 7929
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:23

oliebol is dat hè? ik weet heel goed hoe je je voelde. Ik ben voor mijn B rijbewijs 5x gezakt. En van die 5x waren maar twee keer bij dat ik echt zoiets had van oké eigen schuld dikke bult. Ik zou af en toe wel eens in het hoofdje van zo'n examinator willen kijken hoor.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7929
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:23

Heb inmiddels wel mijn rijbewijs overigens. Ik weigerde op te geven!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:25

Heel vervelend! Nou ja, meteen weer inschrijven en knallen!

Vanavond maar even de frustratie uit je lijf rijden Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 14:41

Tyrza schreef:
Heel vervelend! Nou ja, meteen weer inschrijven en knallen!

Vanavond maar even de frustratie uit je lijf rijden Knipoog


ja zet me maar flink aan het werk... Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:11

Aaarrrgghhh sterkte!!
Dit is dus precies mijn nachtmerrie voor mijn komende E examen over 2 weken... Als ik zak kap ik er voorlopig ook mee, belachelijk veel geld voor dat E examen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:15

Luister: als ik het kan, kunnen jullie het ook hoor! Niet je hoofd laten zakken!!! Boos!

Kom op!!! tsjakkaaaaa!!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 15:23

nou dames kom op

jullie kunnen het wel in 1 keer!!!!!!!!!!!!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:23

oliebol meid! ik weet hoe je je voelt ik ben ook gezakt hoor de eerste keer en wilde meteen stoppen.Bovendien heb ik toen ook even flink moeten janken.Ik had nml wel goed gereden ook mijn bochtje achteruit ging goed kwam alleen niet precies uit voor een laaddeur.Toch ben ik meteen weer begonnen.helaas verknalde ik de 2de keer alles ook het recht achteruit puur van de zenuwen omdat ik niet wist hoe het beter moest dan de eerste keer.

Nog harder janken dus toen ik geslaagd was.Volgens de examinator reed ik nml ook als een dijk in het verkeer dat achteruitrijden dat kwam met oefenen en door de jaren wel best en ach anders moest ik maar wat vaker steken toch?
gehaald! overgens heb ik nooit echt moeite gehad met achteruit en bochtjes hoor was toen echt de zenuwen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:27

tip:"neem een zak snoep voor de axaminator mee" alleen zul je net zien dat ie ze niet lust :S kop op en volgende keer haal je het wel!!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:34

dat is balen! Ik had precies hetzelfde met mijn bochtje achteruit (stond schots en scheef over de weg), maar slaagde toen toch omdat het recht achteruit wel goed ging, net als het gewone rijden.

Kop op joh, volgende keer beter.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:19

Balen joh! Gewoon nog een keer doen, je weet toch dat je het kan?
Stom hè, dat je weet dat je het kunt en toch ben je harstikke zenuwachtig.
Succes met je volgende examen!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:34

ik weet hoe je je voelt, ben vandaag gezakt voor m'n B en ook ik baal als een stekker (en m'n bankrekening nog harder!)

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:27

Jeetje, wat balen zeg. Jammer voor jou en je portemonnaie Boos!

Volgens mij heb ik echt enorm veel geluk gehad met mijn examinator, hij was echt lief Lovers , als hij had gewild had hij me kunnen laten zakken maar hij was onder de indruk van mijn verkeersinzicht want daar ging het om volgens hem Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Geerten, GrapeshotBot, KirstenHorse, MarliesSam, Pabie, xLianneeee en 183 bezoekers