Een beetje dom vraagje misschien...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 18:37

Maar weten jullie hoe de wereldkampioene Western heet? Want ik ben laatst op ponykamp bij "Rosworld" in Drenthe geweest, en daar gaf de "wereldkampioene western" les aan degene die aan het westernkamp meededen. Ze heeft nu een heel mooi paardje, bruin, met een heel lief veulentje. Ik heb foto's, maar die staan nog niet op internet. Hopelijk is het niet gelogen dat ze wereldkampioene is! Weten jullie hoe zij heet en hoe haar kampioenpaard heet? Want ik weet de naam, alleen ik kan er steeds niet op komen! Dom he? Sja, k ben blond <LOL> *LOL*


Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:47

Ik weet dat Alida v/d Hof les geeft op Rossworld. Ze is volgens mij Nederlands kampioen geweest, ik weet niet welke onderdelen, maar wereld kampioen? Lijkt me sterk.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:54

wereldkampioene is ze denk ik niet hoor! Knipoog Geloof niet dat er ook maar een nederlander is die tegen die Amerikanen op kan... Haha! Ze zal idd wel Nederlands kampioen geweest zijn ofzo... Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-08-06 18:55 ]</font>

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:12

Ik ben niet zo thuis in de westernsport, maar kan het Rieky de Jong (ofzoiets) geweest zijn?

Galactica Wadim X Gemini

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:14

Alida v/d Hof ja! Die is het, na ja, nederlands kampioene of wereld kampioene, wat is het verschil <LOL>

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:47

Het zal inderdaad Alida zijn. Ik weet nog goed dat ik een keer lintendame was, toen zij op die wedstrijd startte. Als prijs voor elke eerste plaats was er een (keuken)klok met WRAN-logo.
Alida won zo vaak dat ze (naar eigen zeggen) nu boven elke stal een klok kon hangen Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 22:56

Ik heb al haar (na ja, misschien 1/10de ofzo) van haar bekers gezien! <LOL> Hee, als ik de foto's op internet zet plaats ik ze hier wel!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 00:19

Ja dat is Alida ja. Superaardig is ze. Wij huren er de trailer altijd. Mooie manege ook.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 00:21

PS: Rieky de Jong= Rieky Young... Schijnheilig Mag toch wel, een oneliner met een stukje informatie... Knipoog Of is het inmiddels geen oneliner meer... Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 10:28

Ik rijd wekelijks bij Rosworld dus ik zou het een en ander moeten weten.... Zij heet in ieder geval Alida vd Hoff. Hoe het paard heet waar ze het toen zo leuk mee deed weet ik niet, maar haar huidige merrie heet Missy. Voluit volgens mij Miss Silver Skip.... en daar komen inderdaad regelmatig leuke veulentjes van! *LOL* Ennehhh.... wereldkampioen, dat mocht ze willen! Nederlands kampioen klopt wel. Op dit moment sleept ze een klein hengstje naar de wedstrijden. Die doet het beter dan de meeste anderen van zijn leeftijd.... is echt supercool. Maar veel tijd voor wedstrijden heeft ze geloof ik niet meer, want ze moet ons lesgeven.... hahahahaha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-08-07 10:30 ]</font>

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 11:56

Ellen! Ik ben pasgeleden daar op ponykamp geweest, toen heb ik op de dartmoor Duncan gereden en op de ijslander Lilja gezwommen! Ze traint een heel lief bont paardje, die bij de camping in de weide staat.

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:55

helemaal nie dom!! heb ik ook zo vaaak!!!!1 Haha! Haha!

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers