Stoelendans :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 21:29

Jaja je hoort het goed....pffffff.... *LOL*

Gisteren aan het rijden gegaan met vrij lange teugel aan het uitstappen lekker ontspannen, komt er inene een windvlaag die een tuinstoel die naast de bak stond ondersteboven woei }>
Oftewel...ik lag bijna naast mijn paard....
Ontspanning weg en dus 15 minuten gespendeert aan een springerig paard en na nog een aantal sprongen en draaien durfde hij er weer (bijna) volledig ontspannen langs, al hield hij het wel in de gaten natuurlijk....

Nog erg grappig was dat mijn mobiel even kort daarna afging (het alarm) die dus onder die stoel terecht gekomen was.... Haha!
Dat vond hij dus ook niet echt grappig }>

Dus na het rijden afzadelen en even los laten in de bak en heb ik die stoel erbij gezet, na even snuiven ging hij toch maar even wraak nemen en zette zijn tanden in de stoel...ging daarna rollen Lachen

Vandaag denk ik doe ik eens wat anders met longeren, dus ik 2 van die tuinstoelen in de bak gezet. Paard wist van niks.....
We, liever gezegd ik, loop naar buiten, hij ziet die stoelen gaan en denkt .... 'dat meeeeeeeeeen je niet'....
*LOL* Ik kreeg hem met veel overtuigingskracht mee.

Natuurlijk was het in de bak even kijken en snuiven, maar verder best, dus ik heb hem eerst ernaast gelongeerd en steeds stukje dichterbij tot hij dus tussen de 2 stoelen door moest lopen...
daar had hij eerst zijn twijfels over maar deed het wel, toen hij eraan gewend raakte heb ik het zelfde op de andere hand gedaan...
en ook het hele ritueel herhaald maar dan met de stoelen omgekeerd.

Hij was dus heel braaf en schrok er later nog 1x van toen ik weer aan de andere kant van de bak stond, toen wilde hij er ineens niet langs???
Hij was echter heel snel overtuigd Haha!

Onze stoelendans voltooid Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:32

Whahaha dat zie ik helemaal voor me Haha! Wel leuk zo steeds aan vanalles laten wenne!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 22:00

Hmmm vond het vooral beter dat ik iig bleef zitten.... hahahaha.....en hij moet toch wat wennen aan van alles en wat extra impuls met longeren kan niet zo'n kwaad *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:09

Goed zeg! Ik zou er zo afgeknalt zijn Haha! Haha! Haha!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:42

Knap hoor, dat je bleef zitten.
Hopelijk schrikt hij er nu niet meer van, ik zie het hele ritueel al voor me. Haha!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 22:46

Het leuke was ook dat die stoel die omviel net bij de uitgang van de bak stond....
naast een wit bankje, van de andere kant zag hij hem niet, dus ik rij erop aan en ik denk 'hmmm geen reactie, hij ziet het nog niet...'
Ik zet hem even stil, hij is daardoor even uit concentratie en ziet die stoel...hahahahah....
voor mijn gevoel sprong hij naar achteren pffffff.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: janneke584, Marjo84 en 35 bezoekers