Aura lezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Aura lezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 18:10

N.a.v. een artikel uit Bit.

Geloven jullie in aura's? Geloven jullie dat mensen aura's van mensen en dieren kunnen lezen?

Een punten waar ik vraagtekenens bij zet...:

Zo zegt de vrouw uit het artikel:

'Het paard vertelde mij dat hij zich helemaal niet voor al die stomme pasjes interesseerde. Hij vond zijn bazin echter wel heel leuk, dus om haar een plezier te doen begon hij iedere keer braaf'.

Hoe zou een paard dit ooit aan haar kunnen vertellen? Door beelden? ..

Dus... wat denken jullie?

Ikzelf geloof wel in aura's. Ik denk echter wel dat ze vooral je stemming etc. laten zien, maar zulke boodschappen?? Ik moet eerlijk toegeven, ik heb er ook nog niet zo heel veel over gelezen, dus ik weet er nog niet zo heel veel van af.
Maar als zoiets zou kunnen.. Dat zou ontzettend gaaf zijn, dat zou eigenlijk gewoon praten met je paarden zijn.


Natascha

Berichten: 6845
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:59

Iemand bij mij in de klas kan ook aura's zien en ook met dieren communiceren. Ze communiceert echter niet via de aura. De aura zegt meestal iets over de gezondheidstoestand van een mens, dier of plant. Maar misschien dat die mevrouw er wel een verhaal uit doorkrijgt. Ken genoeg paranormale mensen maar deze combinatie ken ik niet.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:20

Ik geloof best dat je aan de aura kan zien hoe iemand zich voelt (dat ging toch met kleuren?).
Maar dat een paard zon uitgebreid verhaal kan vertellen... Ik denk toch van niet...
Ze had toch ook zoiets van als het paard iets niet wilde vertellen kwam er een oppergod om het paard over te halen.
Nee sorry dat word me te zweverig. Scheve mond

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:36

Fonnie schreef:
Nee sorry dat word me te zweverig. Scheve mond


Clown Bloos Oeps... Bloos Clown

Ik schijn dus bij sommige paarden iets te 'voelen'.
Nee ik ben niet helderziend, maar wel heldervoelend soms. Paranormaal of zo. Heel raar.
Vooral sinds ik de cursussen Reiki 1 en Reiki 2 heb gedaan is zich dat gaan ontwikkelen. Niet dat iedereen met Reiki 1 en 2 datzelfde heeft, echt niet, maar ik toevallig wel.
Mijn oma en mijn moeder kunnen het soms ook.

Ik heb van verschillende Bokkers (om prive-redenen noem ik geen namen) al foto's van hun paard toegestuurd gekregen, waarbij zij geen info gaven maar gewoon afwachtten tot ik hen een pb of liever gezegd lang verhaal terug stuurde.
Met daarin info over hoe hun paard geestelijk in elkaar zat, hoe hij/zij in zijn vel zat en waarom.

Zo heb ik een keer een merrie ontmoet die dressuurwedstrijden had gelopen t/m M-niveau, maar door omstandigheden was de bijrijdster hiermee gestopt.
De merrie was sindsdien zichzelf niet meer, erg veranderd en kon soms tijdens het trainen zelfs gaan staken, niet normaal meer.
Ik heb de merrie geprobeerd te 'voelen' en voelde dat zij de wedstrijden en de spanning en de afleiding enorm miste.
Een buitenrit is leuk, maar als je ziet dat je vrouwtje je buurvrouw meeneemt op de trailer elke keer en jij mag niet meer... ze baalde als een stekker. Ze wilde haar oude (wedstrijden-)leven terug!

Sinds anderhalf jaar rijdt iemand anders haar, en is weer in de B met haar begonnen en rijdt inmiddels ook M.
Het gaat weer super met die merrie en je zag haar weer helemaal opleven toen ze weer wedstrijden mocht lopen! Lachen

Zo heb ik nog wel meer paarden 'gevoeld'. Erg apart.
De laatste tijd erg weinig omdat ik zelf lichamelijk (en soms ook geestelijk) niet echt goed in elkaar zit met die kanker enzo. Haha! *LOL*
Ja ik geloof ook in aura's lezen enz., heb er zelf ervaring mee omdat Peter en ik ook in het 'alternatieve circuit zitten' zeg maar. Knipoog
Alleen het nadeel van een foto van een aura:
Het is een moment-opname, en een halve dag later kun je weer een foto maken en is hij totaal anders met totaal andere kleuren. Scheve mond
Niet dat de interpretatie van de man die het doet niet klopt, soms komen er hele goede dingen uit, dat je denkt: hoe weet hij dat?
Maar aan de andere kant... misschien is hij wel helderziend of zo en 'ziet' hij er nog wel wat bij, dus niet alleen een foto... Tong uitsteken

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:58

jah geloof erin mijn paard wordt behadeld door een paragnoste, en het werkt erg goed moet ik zeggen. ze kan me dingen vertellen waar ik heel erg veel aan heb en wat voor behandelingen hij eventueel nog meer zou kunnen gebruiken, er komt vaak ook het een en ander uit het verleden naar boven wat ook erg nuttig is.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:02

Fonnie schreef:
Ik geloof best dat je aan de aura kan zien hoe iemand zich voelt (dat ging toch met kleuren?).
Maar dat een paard zon uitgebreid verhaal kan vertellen... Ik denk toch van niet...
Ze had toch ook zoiets van als het paard iets niet wilde vertellen kwam er een oppergod om het paard over te halen.
Nee sorry dat word me te zweverig. Scheve mond


Dat van die oppergod geloof ik ook niet hoor. *LOL*
Maar ik hoop dat je mij nu niet zo zweverig vindt, valt nog wel mee.
Met mijn 67 kilo zweef ik nie zo gauw... tenzij Cerise me eraf bokt. Extreme duivel

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:04

Wij hebben ook iemand op stal die met paarden (en andere dieren ) kan "praten" Zo heeft al een paar keer met Jolynn gepraat. En bijna altijd weet ze met dingen te vertellen die alleen ik maar weet over Jo, dat vind ik toch wel Heel toevallig. Verder merk ik dat Jo errug gek is op haar!

XANTHA

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:47

Kan er ook eens iemand met mijn Gam babbelen? Haha! Lijkt me wel eens handig om te weten wat hij van me denkt en wat hij van zijn leven vind...

Maar aura's... ja ik zie alleen de eerste lichte randjes als ik me concentreer. In spiritueel geladen omgevingen (b.v. door de mensen die aan het behandelen zijn) kan ik wel eens meer kleuren zien maar het is allemaal mininaal.

Ik vind het woordje 'geloven' een raar iets bij dit soort dingen. Omdat het voor mij niet 'geloven' maar 'weten' is. Geloven doe je in religies en haar aanverwante goddelijkheden. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:56

Het lijkt me super gaaf om aura's te kunnen zien.
Dat zou ik echt wel willen om dat te kunnen.

Verder ken ik iemand die bij mij dus echt letterlijk mijn gedachte las!!
Erg spooky

En die man kon dus ook zien als je paard ergens last van had waarom en wat hij dus gedaan had.
Ook als dat bij een vorige eigenaar was, dus dat je hetzelf niet eens wist.
Dus de enige manier om daar achter te komen was toch via het paard Lachen

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:30

ik ken ook zo iemand .

ik ken een hoop mensen die en beetje in dat wereldje zitten.
een kennis van mij had een vriend en die ouders daarvan hadden een hond die niet meer kon lopen iets met kanker in de heupen ofzo.
maar die hond had nog maar 2 weken te leven en de kennis (zo werd mij verteld) ging naast hem op de bank zitten en raakte hem aan.
ze vertelde dat ze een of andere stekednde pijn in haar bovenbeen voelde even later stond die hond vrolijk op en liep weg.
zij kon echter niet meer lopen en moest naar het ziekenhuis waar ze ervoor behandelt werd wat bij dieren niet mogelijk schijnt te zijn.

zij "leest"ook gedachten en ziet aura's van dieren.

Thundering hooves, blood in the nostrils, sweat in the face. Remember wherever you are,
you carry the blood of Man o' War.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:19

Ik heb nog nooit een aurafoto gezien, kan iemand die hier plaatsen?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:24


nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 13:58

zie persoonlijk niet de aura's maar wel de energiebanen die om mens of dier heenhangen.
daaruit kan ik een hoop zien over het welzijn van iets of iemand,en doormiddel van positieve energie van mezelf ook mensen of dieren helpen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:50

Er bestaan zelfs cursussen voor. Zie www.telepathiemetdieren.nl. Deze cursus hebben mijn moeder en ik ook gevolgd. Erg interessant. Als iemand wat meer info wil pb me maar.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:08

je hebt ook mensen die in het energieveld van een paard kunnen werken (een paragnoste dus) is wel leuk om te zien moet ik zeggen en het werkt hihi.

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 08:35

Dorine en/of Verona: kunnen jullie het ook zien als een paard ergens last van heeft?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:15

ik geloof er echt niet in!! In die vrouw met dat paard geloof ik al helemaal niet, maar in gewoon aura s lezen ook niet!

Obelix is gewoon stoer!

Marlinde

Berichten: 383
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:38

Misschien moet ik ook maar eens mijn paard laten bekijken. Ik weet namelijk niet meer wat ik met mijn paard aan moet. Dorine zou jij eens naar mijn paard kunnen kijken??

Narigheid overkomt je, maar lijden is een keuze!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:47

Zoals ik al eerder in een topic wat over paranormale dingen ging heb gereageerd ga ik dat nu lekker weer doen Haha!...
Ook toen vertelde ik dat ik me al jaren bezig hou met paranormale zaken.
Ik zelf kan geen aura's lezen maar heb een ander soort "gave"...
Een 6 e zintuig zoals dat mooi heet.
Ik ben heldervoelend, kan voelen wanneer iemand pijn heeft of iets dergelijks.
Mijn schoonbroertje en schoonvader kunnen allebei aura's zien.
Mijn schoonvader heeft een tijdje geleden mijn fjordje behandelt die last van zijn rug had.
Hij kon me ook precies vertellen zonder mijn paarden verder te kennen hoe hun karakters waren en hoe hun verleden in elkaar stak.
Dit heeft niks met gedachte lezen te maken maar met heldervoelendheid.

Aura's zijn energie banen die om ons heen zitten.
Wanneer jij ergens pijn hebt is op die plek jou energie baan een hele sterke kleur (ik meen rood).
En dat is met alles zo.
Je hebt wel 100 verschilldende kleuren om je heen (dat wil zeggen overal een andere kleur maar t kunnen ook dezelfde kleuren zijn).
Deze kleuren veranderen ook om de seconde.
Je kan een min lang achter elkaar aura foto's laten maken en op veel plekken zal die wel hetzelfde zijn maar er zullen ook veranderingen zijn.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:41

duidelijke uitleg Lachen

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:37

Interessant, ik heb een pony met een hoop gezondheidsproblemen, en die niet lekker in zijn vel zit vaak, dus ik zou graag eens iemand die "heldervoelend of ziend"is er naar laten kijken... Kennen jullie mensen die dat doen, en kunnen jullie daar info over pb-en naar mij?
Ik ben ontzettend aan het prutsen met vanalles en nog wat, maar ik zou graag weten wat er aan de hand is. De pony ziet er gezond uit, veearts ziet er niets aan (hoewel hij wel hoest en allerlei allergieen heeft), maar hij "voelt" voor mij niet goed.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:38

Ja, ik geloof zeker in aura's en ook dat ze leesbaar zijn. Ik heb zowel met mijn hond als met beide pony's een grotre sprong vooruit gemaakt door de auralezingen. Die vrouw zag dingen, die echt klopte en die ze niet kon weten. Echt leuk vind ik dat.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:49

hmm.. Ik zie ook vaak aura's gewoon uit het niets komen ze op of als ik me even inspan, maar echt 'gaaf' is het niet. In het begin was ik heel enthousiast en keek ik bij iedereen zijn aura. Maar nu kijk ik niet meer, ik zie het 'gewoon' ook, maar ga dan niet intensief kijken. Heel weinig weten het van mij omdat ik er niet mee te koop wil lopen, opvallen of aandacht trekken. Haha!
Maar die kleuren vertellen dus hoe het paard zich voelt, zoals die kleuren die op die site worden weergegeven. Overgens kun je aura's waarnemen bij alles dat leeft dus mensen en dieren maar ook bomen, bloemen en planten.
Maar iedereen kan aura's leren zien. Maar dat is zo'n lang verhaal (= geen zin om te typen) en je moet veel gedult hebben.

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:51

Ik geloof ook zeker in dit soort dingen en dat mensen dit kunnen, het zit ook bij ons in de famillie. Alleen er zijn zoveel mensen die niet "echt" zijn. En maar zeggen dat ze dat kunnen om geld te verdienen. Maar ik geloof zeker dat er meer is.

"Een paard voelt een vlieg op zijn huid. Zou het niet voldoende moeten zijn om met die lichte aanraking met paarden te kunnen rijden....?"

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 20:11

IK DENK DAT ER HELEMAAL GEEN MENSEN ZIJN DIE DAT KUNNEN!!!
VOLGENS MIJ DOET IEDEREEN HET GEWOON OMDAT JE ER GOED MEE VERDIENT!

Obelix is gewoon stoer!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Dries1990, GoogleAdsense, kiki1976, Noor17, Nouki_poek, vierhoef en 24 bezoekers