Ik snap dit niet hoor!:(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Ik snap dit niet hoor!:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 20:34

Tis een heel verhaal maar moet het even kwijt.Ik zal maar bij het begin beginnen Haha! Er staat iemand bij ons op een pensionstal (op een boerderij) die verdacht word van het openbreken van de kast van een vriendin van mij.Er waren getuigen bij een stuk of vijf kinderen in de leeftijd van 8 tot 13 jaar.Nu is ze dus aangesproken door de boer en ze geeft dus de schuld aan de kinderen en zegt dat ze er niks mee te maken heeft.Nu wil die boer die kinderen met paard en al wegtrappen Nu zijn die kinderen geen lieverdjes maar dit kan echt niet.Diegene liegt de heleboel bij een dat weet ik zeker zal ook even vertellen waarom ik dat zeker weet.
Ze wordt op het moment verdacht van de diefstal van een shetlandmerrie(is alweer terug bij de eigenaar maar wel nadat ze de manen van het beestje had verknipt Lips are sealed )heb nog willen getuigen maar de eigenaar maakt er weinig werk van en ik ben veelste bang dat m'n paard wat aangedaan word Frusty (ze spoort niet helemaal namelijk) Ik snap gewoon niet hoe ze eronder uitkomt volgens mij gelooft ze haar eigen leugens ook nog.Maargoed het gedrag van die boer is ook niet goed te praten ook omdat ie het toeliet dat er een gestolen pony bij hem gestald werd.Hij ontkent dat ie het wist,maar ik weet wel beter.Wat vinden jullie nou eigenlijk?Het zijn natuurlijk kinderen(kunnen nog weleens liegen) maar ik zie ze daar niet vooraan om een kast open te breken maar haar dus wel ook omdat ze al betrokken is bij een diefstal. Verward


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:07

Je paard ergens anders zetten, als ik het zo hoor is bijna niemand daar te vertrouwen.
Straks beschuldigen ze jou ook nog ergens van of flikken ze wat bij je paard.

selinatje13
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:11

ja chantal21,
nou wie geloof jij ja ze geeft mij weer de schuld maar ja dat is makkelijk de kinderen de schuld te geven .
maar ik wil met haar niks meer te maken hebben dat is zeker Ach gut
maar ik krijg haar wel
Haha!
'maar wat denk jij chan ?/???/??//?????

en martinne heeft de kast opengebrokken
maar dat mens is getoort




doeiiiiii groetjes susanne en selina Schijnheilig

Een paard zonder paardenstaart is geen paard

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 16:47

Ik denk ook dat je beter een andere stal ken gaan zoeken.
Want volgens mij deugen die mensen daar echt niet.
Want misschien zijn ze de bvolgende keer pissed op jou, en breken ze jou kast open of knippen ze bij jou paard de manen eraf.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 06:56

Zo snel mogelijk vertrekken daar. Als dit zo doorgaat ben jij de volgende.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:26

Kinta schreef:
Je paard ergens anders zetten, als ik het zo hoor is bijna niemand daar te vertrouwen.
Straks beschuldigen ze jou ook nog ergens van of flikken ze wat bij je paard.


Mijn idee. Ikzelf zou proberen niet hardop te oordelen omdat ik vind dat ik daar niet toe bevoegd ben maar op basis van het wantrouwen dat heerst wel mijn paard ergens anders neerzetten en het ze lekker laten uitzoeken met hun kamelen.

'Paint' it 'Black'

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:48

Wat een vreemd verhaal.
Als ik jou was zou ik fijn een andere stal zoeken. Ik zou iig niet willen staan op een stal waar zo'n sfeertje hangt.

* To Belg, or not to Belg *

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:33

dit gaat dus allemaal over die stal waar ik met mijn pony Snoocky, ben weggetreiterd, er gebeuren daar veel rare dingen, chantal, je moet net als ik wegwezen daar, voordat er wat gebeurd, net als bij mij, ( ik ben een blauw oog geslagen) door mw plezier en de boer deed daar ook niks aan, hij heeft zelf`s voor haar getuigd, dat het niet waar was, maar gelukkig was er een doktersrapport van gemaakt met foto`s) dus dat was gelogen, nu is de zaak geseponeerd, maar mijn ouders hebben bezwaar aangetekend, dus nu wordt er hoger beroep aangetekend. ( nu weer afwachten).
Er gebeuren daar dingen niet normaal, zoals stelen, slaan en pesten en kapotmaken en niemand doet er wat aan. chantal, het kan ook anders, ik ben nu 2 maanden weg daar, en ik heb het nu hartstikke naar mijn zin, veel vriendinnen ( die me niet pesten of treiteren) ik kan mijn kast open laten, en er wordt niet meer gestolen en er wordt ook niks meer kapot gemaakt Pling chantal en maartje doe ik de groeten
p.s. er komt ergens een stal vrij als je nog interesse hebt laat het me even weten oke? nou tot ziens of tot bellens. *LOL*

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:45

Wegwezen lijkt mij, en liever gisteren dan vandaag!


Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:55

Ga gauw op het aanbod van SNOOCKY IN!!! Wegwezen daar!!!!!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:56

Sluit me aan bij Kiara. Heb ook de verhalen van Snooky gevolgd hiervoor, en die waren ook bepaald niet mals. Zou mijn stal niet wezen...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:58

Stal vrij = snel pleite

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:03

Je vooral niet met de problemen van anderen bemoeien op die stal en maken dat je weg komt. Ik zou daar dus echt niet graag staan met mijn paard.


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:08

Pling ik zou daar echt NOOIT MEER NAAR TERUG WILLEN, omdat ik nu weet hoe leuk het wel kan zijn. Pling
en nog even een opmerking aan selinatje13: jij bent net zo erg, want jij was een van de personen die hebt meegeholpen om ons daar weg te treiteren en die heel erg gemeen was, en nu is het dus jouw beurt Pling ( niet leuk he!).

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:07

Hier zou ik nooit willen staan met mijn paard. Mijn advies is dan ook nokken!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 21:12

Zo ik had ten eerste niet verwacht dat er zoveel reacties zouden komen(ik ben het nu van een andere kant gaan bekijken).Maar wat betreft een andere stal zoeken daar ben ik idd iets te laks mee geweest.Mss toch in de hoop dat die boer z'n woorden waar zou maken en de relschoppers eraf zou trappen.Is tot op heden nog niet gebeurd.Maar het is niet altijd zo geweest ik sta er al ruim anderhalf jaar en heb daar een jaar een paard verzorgt(dus kom er al 2 1/2 jaar).Er is een periode geweest dat het er heel normaal aan toeging.Weinig pensionklanten,nauwelijks kinderen,maar sinds een jaar is alles gewoon anders geworden ook omdat er nu meer puberale kinderen dan volwassenen rondlopen.
Maar ik denk dat ik zeker op Snoocky's aanbod inga,gewoon omdat ik het mezelf nooit zou vergeven als iemand Buddy wat aan zou doen.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 13:57

chantal21 schreef:
Tis een heel verhaal maar moet het even kwijt.Ik zal maar bij het begin beginnen Haha! Er staat iemand bij ons op een pensionstal (op een boerderij) die verdacht word van het openbreken van de kast van een vriendin van mij.Er waren getuigen bij een stuk of vijf kinderen in de leeftijd van 8 tot 13 jaar.Nu is ze dus aangesproken door de boer en ze geeft dus de schuld aan de kinderen en zegt dat ze er niks mee te maken heeft.Nu wil die boer die kinderen met paard en al wegtrappen Nu zijn die kinderen geen lieverdjes maar dit kan echt niet.Diegene liegt de heleboel bij een dat weet ik zeker zal ook even vertellen waarom ik dat zeker weet.
Ze wordt op het moment verdacht van de diefstal van een shetlandmerrie(is alweer terug bij de eigenaar maar wel nadat ze de manen van het beestje had verknipt Lips are sealed )heb nog willen getuigen maar de eigenaar maakt er weinig werk van en ik ben veelste bang dat m'n paard wat aangedaan word Frusty (ze spoort niet helemaal namelijk) Ik snap gewoon niet hoe ze eronder uitkomt volgens mij gelooft ze haar eigen leugens ook nog.Maargoed het gedrag van die boer is ook niet goed te praten ook omdat ie het toeliet dat er een gestolen pony bij hem gestald werd.Hij ontkent dat ie het wist,maar ik weet wel beter.Wat vinden jullie nou eigenlijk?Het zijn natuurlijk kinderen(kunnen nog weleens liegen) maar ik zie ze daar niet vooraan om een kast open te breken maar haar dus wel ook omdat ze al betrokken is bij een diefstal. Verward
chan, ten eerste is het maar bluf van piet want, hij stuurd toch niemand weg, zie maar in ons geval, dat kost hem dan geld en hij heeft dan nog liever narigheid dan geld verliezen, ten tweede is het wel waar allemaal wat ze zeggen, want je weet hoe ze bij sanne hebben gedaan, en susan is nou eenmaal ook geen lieverdje, maar waarom gaat susan niet naar haar tweede moeder en laat ze die het opknappen i.p.v. nu opeens zielig doen hier op bokt

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers