Na lange tijd weer gesprongen met Lucien, TOP!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Na lange tijd weer gesprongen met Lucien, TOP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 12:32

Aangezien er maandag clubkampioenschappen waren bij ons op de vereniging (met de dressuur had ik 165 punten in L1) stond het parcours er nog om te gebruiken voor de les. Het was even inkomen, want de laatste keer was alweer 1,5 jaar geleden. Toen was ik ermee gestopt, omdat Lucien op de balken ging staan en over de hindernissen viel. Het was gewoon gevaarlijk.
Lucien loopt heel fijn de laatste tijd en hij is ook een stuk afgevallen, dus ik durfde het wel weer aan om met hem te gaan springen. Meneer had er echt zin in. Ik moest hem zelfs inhouden voor de hindernissen en dat wil wat zeggen bij hem! Op het laatst stonden een aantal hindernissen op 80 cm. We zijn overal overheen gekomen. Het grootste struikelblok was ik. Ik ben nl niet zo dapper wat springen betreft. Maar dit hebben we maar mooi weer gedaan. *trots*


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 12:38

Hee Eveline, wat super! gefeliciteerd ook met je dressuurpunten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:53

heej super joh, echt goed van jullie samen!!! gefeliciteerd met je punten

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 17:03

Dank jullie wel. Ik heb ook weer een startkaart aangevraagd, dus dit is een goed begin.

Het springen heeft mijn zelfvertrouwen wel goed gedaan. Nooit verwacht dat we zo weer een parcoursje konden springen. Ooit sprogen we hindernissen van 1.10m. Maar het zal wel weer even duren voordat ik dat weer durf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers