Japik is verkocht....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Japik is verkocht....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 09:50

Eigenlijk was hij vrijdag al verkocht, maar omdat er eerst foto's gemaakt moesten worden wilde ik het nog niet op bokt zetten, ik had zoiets van "laat hij eerst maar goedgekeurt worden, dan zet ik het wel op bokt"..
Vanmorgen zijn er dus foto's gemaakt, hij geeft nu bijna licht denk ik zoveel foto's hebben ze gemaakt, maar het was allemaal super, perfecte gewrichten, helemaal niks mis mee....

Dus is hij verkocht...... Eigenlijk weet ik niet of ik nu moet lachen of huilen, aan de ene kant blij dat het gelukt is een goede baas voor hem te vinden die ermee aan het werk gaat, aan de andere kant verdrietig omdat hij waarschijnlijk vanmiddag al weggaat.....

Lachen Huilen Lachen Huilen Lachen Huilen Lachen Huilen

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:52

Nou succes en sterkte, je zult hem vast erg gaan missen, maar het is beter zo waarschijnlijk.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:53

Nou ja, sterkte en gefeliciteerd dan maar. Net als jezelf zeg, moet je er blij om zijn of toch niet.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:56

Erg dubbel gevoel voor je.
Gaat hij naar de Koninklijke stallen of heb ik iets gemist?
Sterkte ermee.

:evaw:

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 10:08

Sjimmy schreef:
Erg dubbel gevoel voor je.
Gaat hij naar de Koninklijke stallen of heb ik iets gemist?
Sterkte ermee.


Je hebt wel iets gemist....... Haha! Haha! Voor de koninklijke stallen was hij qua stokmaat te klein, hij gaat nu naar een stalhouderij waar hij in dubbelspan komt te lopen.....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 11:08

Sjimmy, je bent niet de enige hoor, ik had het ook gemist Bloos
Toch is het best snel gegaan met de verkoop van Japik.
Misschien is het maar beter dat hij vanmiddag al weg gaat, zit je er ook niet zo tegen aan te hikken.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 13:18

De koper heeft net gebelt en we staan op het punt om Japik weg te brengen naar zijn nieuwe tehuis.... Huilen

Het is echt heel dubbel, moet hem zo nog even poetsen, maar bij alles denk je nu "dit is de laatste keer", aan de andere kant blij dat ik zo'n plek heb weten te vinden, hij komt mooi in het dubbelspan te lopen, krijgt vriendjes in de wei, er wordt mee gewerkt...... Het is gewoon beter zo... Huilen Huilen

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:47

Sterkte Mika, geef 'm nog een dikke knuffel en neem je fototoestel mee!

:evaw:

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:54

Ow jeetje Son, dat is toch wat.....
Maar toch, ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Heel veel sterkte ermee, en veel succes naar het zoeken van een leuke (kleinere) opvolger.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:03

Gefeliciteerd met de verkoop Son....echt wel snel zeg....pfieuuwhh, maar ja hij is ook zo mooi Lovers was eigenlijk wel logisch dat je hem zo kwijt zou zijn Knipoog
Tuurlijk is het voor jezelf straks toch een een gemis......maar hij krijgt het vast en zeker naar zijn zin bij de nieuwe eigenaren.
Komt hij nog ene beetje bij je in de buurt te staan zodat je misschien nog eens eens een kijkje kunt gaan nemen?
Geef hem in ieder geval een dikke knuffel van mij......
Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:03

Vervelend hoor. Maar wel fijn dat hij naar een fijne plek gaat! Spreek met de eigenaren af dat jullie contact blijven houden! Dan weet je ook waar hij heen gaat als hij wordt doorverkocht, enzo...

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:46

Naar welke stalhouderij gaat hij?
T' is altijd moeilijk om afscheid te nemen, maar je moet soms keuzes maken en voor Japik zal dit het beste zijn.

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 22:50

Hij is naar mensen in Olst gegaan, ik had het verkeerd begrepen, het is geen stalhouderij maar gewoon een particulier die ook paarden keuringsklaar maakt....
We hebben hem vanmiddag dus weggebracht en ik ben blij dat ik dat heb gedaan ipv dat zij hem op zouden halen... Ben er nu geweest, weet hoe de stallen zijn, weet hoe de mensen zijn, en ben er echt blij mee... 'K weet zeker dat hij daar een goede plek krijgt!

'T was vanavond wel kaal tijdens het voeren en binnenzetten van de paarden, maar daar ben ik snel genoeg aan gewend en gevoelsmatig weet ik gewoon dat het goed is zo.....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Myrthe_bz, SemrushBot, Sterrenpony, StonedRomy en 73 bezoekers