Wie gaat er nou zaterdag 11 aug. naar de keuring in Ermelo?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 17:42

Wij gaan heen met Naima, die moet voor ster. Het veulen van Sjakila mocht ook, maar dan moeten we weer een extra trailer meenemen enz. dus die laten we thuis. Voor zover ik heb begrepen vertrekken we rond zeven uur 's ochtends richting Ermelo, waar Naima rond half tien de ring in moet geloof ik.
Ben benieuwd wie er allemaal komen! Voor diegenen die er heen gaan, wij rijden in een witte peugot (4 deurs) en een grijze trailer met een witte kap (1 1/2 paards). We zijn er dus met een driejarige vosmerrie genaamd Naima van Stal Karima, Eig. + Fokker: Fam. Scheper uit Houtigehage. Dat lijkt me wel duidelijk.
Ik hoop er veel bokkers te treffen!

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-08-06 18:42 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:08

Wij gaan er dus heen met Al-Dabaran (Whinny Jackson x El Khafif) bij de rijpaarden kleine maat 3 jr e.o. merries voor ster (oef, mond vol) fokker/eigenaar J.E. van Haaften
Zijn we concurrenten?? }> Knipoog

Ben wel benieuwd naar jullie merrie! Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:15

Dat zou best wel een zo kunnen zijn! Hieronder zie je wat foto's van Naima.

[img]../upload/305/keuring5.jpg[/img]
[img]../upload/305/keuring7.jpg[/img]
[img]../upload/305/keuring9.jpg[/img]
[img]../upload/305/keuring8.jpg[/img]
[img]../upload/305/keuring4.jpg[/img]

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 21:17

Gaat er verder niemand naar de NRPS keuring? Enne, Karin.. kom jij ook nog?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 23:04

Yep, ik kom ook! Zaterdag is mijn 'nieuwe' autootje rijklaar dus de vuurdoop is de rit van mijn ouders naar Ermelo Lachen ! Mijn zusje wilde ook graag mee, maar ze moet helaas werken.

Pfff... half 10 al... Mag ik er weer zo vroeg uit... Slapen

Maar ik heb er wel zin in! Stuur me anders nog ff je 06-nummer in een PB, ik had het ergens opgeschreven maar ik ben het kwijt. Dan kan ik je bellen als ik op het terrein ben!

BTW: ik heb nog een artikel uit de Paardenkrant over de keuring in Tolbert. Jullie paardjes worden er (voor zover ik kan zien) niet in genoemd, maar het is wel leuk om te lezen. Ik neem het zaterdag wel mee.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-07 00:07 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 08:24

Oooooh.. wat leuk! Ik durf je trouwens niet te zeggen hoe lang we blijven. Mijn ervaring zegt dat dit vaak wat langer is.. maar ja.... ik pb je mijn nummer wel even, maar weet niet zeker of ik deze wel opneem.... hihi...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers